Nou Minnie ik hoop echt voor je dat de 100mg zijn werk gaat doen zoals het hoort. Debby ja echt..pffff. Normaal kunnen we prima samen klussen!! Maar ik was al een beetje nerveus ervoor, want het is een druk behang, dus extra moeilijk...moeilijker als effen behang. En het kamertje moet gewoon perfect zijn, toch? Dus de hormonsters zijn hier lekker bezig, maar ook vriendlief heeft last van hormonen denk ik!! Want het was natuurlijk mijn schuld toen het niet goed ging. En dan trekt ie die baan van de muur en scheurt hem kapot, grrrrrrrr. En ik was al bang dat we niet genoeg rollen gehaald hadden... Zal zo eens gaan spieken... ben zo bang dat ie tverkeerd doet he!!! Hij ziet heel veel dingen niet, en ben dus bang dat t dadelijk scheef zit of de figuurtjes niet netjes recht aansluiten... Pffff haha! Arme Ryan!!!! Knuffel hem maar lekker als hij zon verdriet heeft.
@duchess: haha zo gaat dat bij ons ook meestal als er wat gefixt moet worden. en ik ben zon pietje precies dus dat is altijd heel erg gezellig! @debby: doe Ryan maar extra knuffelen nu want waterpokken is zeker niet leuk!
Jaa ik ben ook echt zon pietje precies, en nu ik zwanger ben al helemaal... Ik word al gek als de bank of tafel scheef staat, al is het maar 2 mm! Whaha! Dus je wilt niet weten hoe dit gaat nu.... Ben maar ff gaan spieken.... Hij heeft pas één baan erop zitten whahaha. Om 6 uur zijn we nog bezig vrees ik... Maar ik laat m alleen doen want nu komt het tenminste tegen de muur. En dat stressen wil ik ook niet... dus ik blijf lekker internetten en ga me zo maar ff douchen en aankleden.
@Duchess, gelukkig zit de eerste baan erop, hahaha. Nieuwe foto's van Ryan met z'n waterpokken staan op z'n website. Kan ze hier niet uploaden, want onze laptop was gecrasht en ik moet wachten op Photoshop om de foto's weer te kunnen verkleinen... @minnie, ik hoop echt dat de 100mg goed aanslaat meis! @TanteMars, ik ben ook helemaal de klus kwijt, maar als je het wilt vertellen, dan horen we het wel...denk ik...
oh jees ik heb me toch een koppijn....iemand tip naast paracetamol? Heb er al 1 op....en omdat ik nog steeds niet ongesteld ben.....
@miranda: lekker je bedje in en manlief voor de kleine laten zorgen.........of lekker even in bad of onder de douche dat help vaak ook wel. knuffel!!!
Miranda, misschien een warme douche/bad dat dat wat helpt?? Pff de 2e baan zit er bijna helemaal op maar ik ben alweer weggelopen... Whahah... De eerste zit een beetje scheef, dus nu moet de rest ook scheef, handig. Vind het wel echt heel mooi!
nou ik was pas om 11 uur wakker...want kleine meis heeft uitgeslapen...gisteren laat op bedje... En vent ligt nog te snurken maja hij heeft gisteren ook moeten werken....denk dat ik maar in de douche stap en kleine meis in badje erbij ahhaha
Heeey meiden! @tante; whyy je hoort hier gewoon bij! @duchess; Ik vond het zelf heel goed zichtbaar op de echo, ik zag het voor die vrouw iets had gezegd, en na uitleg snapte mn vriend het ook. had gewoon nooit dat topic moeten lezen En de catering geregeld, lekker he, als alles geregeld is! @debby; zag nog wat foto's op hyves, tis zonde voor zo'n kleintje! Doe hem maar flink knuffelen van tante tummetje @duchess; haha nog maar 1 baan.. adem in... adem uit.. het komt goed haha @minnie; hopen dat je snel ong bent en dat de 100mg aanslaat! Hij ons wel, dus hoop dat ie voor jullie ook voor een wondertje zorgt!!!! @miranda; ohh jee.. als ik zeker wist dat ik niet zwanger was gebruikte ik ibuprofen.. maar geloof dat je maximaal 2 molletjes mag hebben hoor Zo.. denk dat ik toch nog wel blijf twijfelen hoor.. we hebben nu afgesproken dat ik na de 20 weken echo pas kleertjes ga shoppen voor een meisje, de muurverf, en de aankleding mag kopen, want dan moeten we het nog een keer gehoord hebben en moet ik mezelf er maar overheen zetten
Haha tummetje, ik heb ook expres dat topic niet zitten lezen toen ik zag waar het over ging!! Logisch dat je je dan druk gaat maken. Maar ga er maar vanuit dat het bij jou gewoon goed is dan hoor!!! Tegenwoordig schijnt het toch maar heel erg weinig voor te komen dat ze het nog fout hebben dacht ik?! Haha wacht maar lekker tot de 20 weken echo, dan heb je ook genoeg tijd nog toch!!
Jaa..pff haha, en als mn mannetje dan zegt "kom ff mn twee meiden knuffelen" dan weet ik ook wel dat ze een meisje is.. maar ja.. die hormonen Haha Hoe gaat het behangen? of durf je niet meer te kijken?
Haha ik ga telkens ff spieken en help dan ff mee, maar als t een beetje moeilijk gaat dan ben ik snel weer weg en dat is het slimste denk ik. Whaha! Het wordt wel mooi, het zit alleen echt 2 mm scheef. Nu valt dat niet zo op maarja eeeh... Ik ben pietje precies he! Maarja jammer dan.. Op onze slaapkamermuur zit ook een foutje dat ik na 2 weken al niet meer zag en anderen zien het al helemaal niet. Dus zal met dit ook wel zijn.. T wordt wel mooi, we doen 3 wanden behangen en 2 schilderen denk ik. Het behang is best wel druk namelijk maar één muur behangen vind ik te weinig. (en ja we hebben 5 wanden in t kamertje haha) Maar tis wel leuk behang. Van de week ff verf halen kunnen we dat ook meteen afmaken. De lamp hebben we ook al gezien dus die kunnen we deze week ook wel even halen. Wordt er nu helemaal fanatiek van!
Woow mijn borsten zitten ineens vol met striemen.. hele kleintjes.. aaaaah! Dan zullen ze op mijn buik ook nog wel komen.. Mijn borsten zijn ook sinds gister wéer aan t groeien! En gister al 2 keer opgedroogd wit spul eruit gekrabt. En nu hele mooie striemen, grrrr! Nahja hoort erbij...
@duchess: het zal vast en zeker een mooi kamertje worden hoor meid! en als je er zelf niks van zegt tegen de mensen dan zien ze echt niet dat het 2 mm verschilt. @tummetje: het is wel echt niet leuk zo met doe hormonen zeg jeetje. Maar het komt vast allemaal goed! ik ga gauw weer even wat doen hier in huis. even het bed verschonen en straks naar de apotheek mn pilletjes ophalen. Ik ga vanavond ook meteen weer starten met de provera. misschien tot straks! minniemouse
Succes met de provera Minnie, hopelijk doet die zijn werk ook meteen goed! Je ziet het idd niet!! Maar ik weet wel dat ik dus echt niet mee moe thelpen!!! Ik moest ff het behang afsnijden, doe ik het scheef! Stomme idioot. Grrrr. Ik laat vriendlief dus maar alles doen want dit schiet niet op zo! Door de hormonen ben ik dan ook echt pissig op mezelf.. Zal zo eens gaan kijken of het nog te redden valt of dat we wéér een baan kwijt zijn!
hallo ladiesss... @tante mars heb ik iets gemist????? waar komt dat in een keer vandaan???.. @suusje jeetje meid,,ik schrok wel even van je berichtje,,maar idd mischien is dat wel even het beste,het is nooit leuk om te stoppen met iets wat je zo graag wil.. ik wens je veel succes meid..(stiekem hoop ik dat je nog van gedachten verandert)... knuffel**** @debby shit dat je nog niet ongi bent meid....ik duim dat dat snel zal zijn... en ryan ohhh wat zielig is dat he geef hem ook maar een dikke knuffel van tante cindyke.... @minnie shit dat er weer niks te zien was,maar gelukkig kun je weer meteen aan de provera beginnen hoeveel dagen moet jij slikken???ik moest maar 7 dagen.... @duchess hey meid haha lukt het nog een beetje met het behang,,ik heb het ook ooit zelf gedaan ben na 1 muur gestopt en verder gegaan met verven want die muren van dat huisje waren helemaal scheef hahahaha... ik ben benieuwd wat voor behang jullie mooie meisje gaat krijgen... @tummetje echt balen dat je je zo onzeker voelt,,maar kan me er ergens wel in terug vinden,ik denk dat ik ook vol ongeloof die roze dingen zou kopen jah...tot je het met blote ogen zal zien... @hier vandaag een lekker relax dagje hier met zijn 2tjes op de bank heerlijk...(zit ook vol hormonen deze keer) hahahaha en vriendje laat het ook echt merken hahahahaha