@Cindy, lekker he zo'n luierzondag . Wij hebben vandaag even het hele huis schoongemaakt en nu staan we lekker te koken.
@ Duchess: Ik had je reactie vrijdag nog wel gelezen, maar had geen tijd meer om te reageren. Ik vind het erg jammer dat je het zo opblaast. Dit forum is bedoelt om je mening kwijt te kunnen toch? Maar als wij je opbouwende kritiek geven, voel jij je gelijk aangevallen. Vind ik erg jammer. Ik bedoel... als wij je vertellen wat wij er van vinden, en het komt bij ons verkeerd over, dan kan je toch uitleggen hoe je het wel bedoelt. Maar jij gaat gelijk zitten zeggen dat jij dan maar dat soort dingen niet meer gaat plaatsen. Dat is de bedoeling niet... @ miranda: ik sluit me helemaal aan bij je reactie op Duchess. Het kan idd aan de manier van schrijven liggen. @ Cindy: Ik reageer gewoon op iets zoals het op mij overkomt. En wat dat betreft ben ik ook maar een mens, ik kan er gewoon helemaal langs zitten. Maar ik vind het dan heel jammer dat er zo gereageerd wordt van: ja dan schrijf ik maar niets meer. Dat is niet de bedoeling van dit forum @ Duchess: Bij mij komt het dus echt over dat je de dingen die je hier schrijft ook echt doet. En het feit dat je schrijft van: ik wil dit en dat doen, maar ik kan niet... Dat is eigenlijk ook een vorm van stress hoor. Ik vermoed trouwens dat het boek wat ik nu aan het lezen ben ook een heel goed boek voor jou zal zijn. Ik leer er iig heel veel van! Het boek heet: Mindfulness en bevrijding van depressie. (ISBN 978 90 5712 249 1) En denk nu aub niet dat ik denk dat je in een depressie zit. Dit boek is namelijk om een nieuwe depressie te voorkomen. Ik denk wel dat als jij nog lang op deze manier door moet gaan dat je dan wel in een depressie gaat komen. En dat is wel het laatste wat je wil zo rond je bevalling. @ Tummie: helemaal mee eens, ieder mag zijn ding doen en zeggen, maar verwacht idd wel dat er reacties op komen. @ duchess: ik bedoel het allemaal niet verkeerd of aanvallend. Ik geef alleen maar mijn goedbedoelde adviezen. Erg jammer dus dat het door jou opgevat wordt als aanvallen. Ik weet ook wel dat het een beperking is dat je met schrijven niet kan zien hoe iets bedoelt is. Maar ik bedoel het allemaal goed. Probeer anders je heil ook een beetje buiten het forum te zoeken. Dat doe ik tegenwoordig ook. Ik ben niet voor niets steeds minder op het forum de laatste tijd. Ik heb het gewoon heel druk gekregen met andere dingen. Je zou eventueel kunnen gaan lezen, knutselen, borduren of iets in die trant. Zodat je niet het huis uit hoeft, maar toch dingen kan doen. Je zou ook je ergernissen en onzekerheden in de vorm van een dagboek kunnen opschrijven. Kan ook heel goed helpen! @ cindy: Jee, die oude klasgenoot van je: ik was ook 4 maanden bezig en raakte ik pas! Ik zou zo'n persoon dus echt de mond willen snoeren dan hoor. Ik zou zeggen van: 70% is zwanger binnen een jaar. Jij ook, mooi toch dat het zo snel is gegaan! D'r zijn mensen die na 5 jaar nog niets hebben... @ DebbY: ja ben ook heel blij dat hij me nog heeft kunnen opvrolijken. Ook al heb ik daardoor weinig geslapen, ik ging tenminste met een ander gevoel naar bed. En heb daardoor heel goed kunnen slapen! @ cindy: huh? thee wat bevordelijk is voor de vruchtbaarheid? Gekker moet het dus niet worden he... @ Yvy: Weer 1 zorg minder! Ben blij voor je dat het allemaal zo goed was met je kleine! @ Debby: nog steeds geen ongi? Balen meid. Is het idd geen goede eisprong geweest. Jammer zeg. Is er al iets afgesproken hoe het nu dan moet? Ik ben het ff kwijt. @ Miranda: nega? Maar je schreef toch dat je bij Alyssa pas bij 18 dpo posi testte? Mss duurt het nu ook weer zo lang... @ Nicky: ik kan me voorstellen dat je niet wil laten weten wat er aan de hand is. Maar je vindt vast wel een oplossing om het met de feestdagen niet te laten merken @ cindy: heeft dat geen invloed op de werking van de hormonen dat er toch vaak een adertje geraakt wordt en je daardoor een blauwe plek krijgt. @ Tummie: lastig hoor dat onzekere. Maar probeer op die momenten anders de dvd op te zetten. Dan is dat ook weer snel weg... Haha, toch het kamertje te koop gezet? Hoezo wispelturig? @ Cindy: de medische kennis en apparatuur is idd niet zo geweldig in Zuid-Afrika. Maar het is en blijft een prachtig land. Zou dolgraag ooit weer terugwillen! @ kerstpakket: helaas geen voor mij dit jaar. Vind het wel jammer hoor. @ Minnie: tnx voor de knuffel. Jij verdient er ook 1 hoor! @ MP: ok als je van iemand weet dat ze ronde 3 via de mmm hebben dan mogen ze het ook wel zeggen hoor. Maar als het meiden zijn die niet eens via de mmm lopen en dan na 3 maanden lopen te miepen dat ze al zo lang bezig zijn? Jee gebruik je verstand eens... vooral op een forum als dit. @ Suusje: Jee, nog steeds geen ongi? Dat is echt niet goed hoor. Wel heel goed dat je heel even rust neemt van het zwanger worden. vind het wel jammer dat we je daardoor hier zullen moeten gaan missen. @ tante: jammer dat je er geen tijd meer voor hebt. Maar ik spreek je nog wel via msn ed. @ Minnie: tja, was te verwachten dat er niets te zien zou zijn he. Hoop op meer succes in de volgende ronde. @ Duchess: Wat fijn dat dat de catering nu ook geregeld is hoor.
Oops 2 pagina's gemist @ Debby: wat fijn dat Ryan er niet veel last van heeft zeg. @ Duchess: hoe is het met het behangen nu? @ Miranda: nope geen andere tip naast paracetamol. @ tummetje: haha het zekere voor het onzekere dus? Ik geef je groot gelijk hoor. @ duchess: 2 mm zie je toch niet? @ Cindy: hier vandaag ook een luierdag hoor. Eerst ff beetje op internet rondgeneusd, Paar uur in bad gelegen en daarna weer op internet.
Het is heel simpel:: Ik heb 11 februari examen, en als ik 29 januarie niet 13 clasules heb ingeleverd kan ik me diploma op me bolle buik schrijven!! Daar heb ik allerminst zin in, dus moet ik keuzes maken. Sinds we een ontiegelijke KUT mededeling hebben gehad in het Mei Mama topic, hou ik daar de site bij. En heb ik geen tijd meer om hele avonden achter ZP te zitten! Ik heb hier thuis ook nog een man zitten die ze aandacht nodig heeft en daarbij lopen er ook de nodige dieren rond die liefde en aandacht nodig hebben!! Voor mij was het ook een moeilijke keus maar het is gewoon niet anders. Ik moet met beide handen de laatste kans op een diploma aanpakken, en die laat ik niet voorbij gaan door een forum .. In februari zal hier de rust weder gekeert zijn en zou ik eventueel als me hoofd er naar staat, weer dagelijks kunnen reageren maar voor nu is het hier BASTA! Ik deed nog maar op 2 topics reageren, en helaas valt er 1tje af, om het voor mij zo gangbaar mogelijk te houden!!! Daarbij, vind ik persoonlijk dat er de laatste tijd veel berichten worden geplaatst met weinig informatie, en als ik ergens een antwoord op geef word t met de wind weggewaait, nou is dat niet het grootste probleem hoor dus voel jullie niet aangevallen .. HEt voor mij nu van belang dat ik me de aankomende 6 weken richt op me studie en zorg draag voor de gezondheid van het kleine meisje in me buik. Knuf
@zethu ik weet niet of het kwaad kan in een adertje,maar ik voel nu wel het verschil. als ie in een adertje prikt dan prikt het en zo niet dan prikt het ook niet haha..ik ga het zo eens opzoeken... @tante is wel een verstandige beslissing jah... en wat is er voor mededeling geweest dan bij de mei mama`s(ik ben niet brutaal hoor)!!!
Een vrouwtje heeft te horen gekregen dat dr kindje niet meer leeft sinds 13.5 week, ze was 1 dag later dan mij uitgerekend! Het heeft behoorlijk ingeslagen op mij en op het hele topic..
Wow dat is flink heftig.... Dat gun je niemand ... Tante, ik snap je beslissing goed hoor!!! En je hebt echt gelijk dat je dan hier minder mee praat. Neem je tijd en veel succes met je examen en alles wat er bij komt kijken!! Dacht dat het aan "ons" hier lag.
ohh ja dat begrijp ik en je bent er natuurlijk al langer mee aan het kletsen en aan het meeleven... ohh dat vind ik wel schokkend nieuws jah... bah eng en oneerlijk zeg!!!!
Heey chickies!! @duchess; jaaa foto's!!! En balen van je boobs @minnie; huh.. kunnen jullie op zondag naar de apotheek? @cindy; lekker he zo'n luierdag.. doe je wel lief tegen je manneke @zethu; jeeeeej jij bent ook bij gelezen zie ik haha @tante; succes dan maar he @mp; hoe issie met jou meis? zo.. niet echt veel te melden, ook een beetje een luierdag gehad
ja dat dacht ik ook even... gelukkig doe je het allemaal voor jezelf tante!!! heel veel succes met je examens en langskomen doe je toch hier op zp..... xxxx ga nu eten....
Het was indd een schok! Niemand had t verwacht natuurlijk, zei die je altijd opbeurt als je je niet goed voelde iederen moed in sprak moet dit nu gebeuren.. Daarbij werd ik vorige wee kvrijdag gebeld door een vriendin die lig met 25.2 in het zkh met zware weeen dus ook niet leuk. En maandag kwam ik er via via achter dat een goede vriendin van vroeger met 24 weken is bevallen van haar zoontje die de bevalling niet overleeft heeft. Alles moet een plekkie hebben, de wereld tolt in het rond! Ent ligt zeker niet aan jullie hoor
@Tante, heb je al even gesproken via Hyves en begrijp je beslissing! Hopelijk heb je in februari weer de tijd om (even) iets van je te laten horen! En mooi buikje hoor!!! En de kinderwagen is ook super en een kopie .
Jee Tante, wat een rotnieuws van die andere Mei-mama... Nou succes met je school en alles!!! Hopelijk zien we je nog eens terug hier als je het wat rustiger hebt! Zethu, voor mij was het niet nodig geweest om daar nog op te reageren want als je verder gelezen had had je ook kunnen lezen dat ik met die reacties nogal met mijn hormonen zat. Voel me nu ook niet aangevallen ofzo, dat waren echt de hormonsters. Ik ben trouwens niet zo bang voor een naderende depressie, want het gaat verder gewoon goed met me, op de hormoonstormen na. En tuurlijk zit ik er eens doorheen, en dan typ ik dat graag hier van me af. Maar dat is juist omdat ik het nergens anders kan zoeken nu! Voorheen deed ik veel meer als nu.... vandaar. Dus het ergens anders zoeken dat gaat mij dus niet lukken, vind het fijn voor jou dat jij dat wel kan. Maar verder gaat het gewoon goed hoor, soms word ik gewoon lichtelijk gestoord van die hormonsters die door mn lijf gieren. Maar dat duurt vaak niet langer dan 1-1,5 uur of soms zelfs korter. Tante ik kan je foto's helaas niet zien!! Maar als ik de rest moet geloven heb je een mlooie buik, hihi. Ik hoop dat je snel weer wat meer tijd hebt. Vind het erg jammer dat je niet meer komt. Hier vanmiddag even bij oma op bezoek geweest en vanavond bij mijn ouders gegeten. Het gaat toch een stuk beter met de buiken gelukkig!!! Ik kreeg vandaag een hoop reacties dat mijn buik echt goed gegroeit was, van mijn tantes die ik vorige week zondag nog gezien heb! Dus volgens mij zitten we in een groeispurt! 1 muur was vanmiddag af en vriendlief is nu nog de rest aan het doen! Het wordt zo mooi, zo schattig. Hihi. Van de week ff witte verf halen en sierstrips voor in de hoeken, dan kunnen we dat nog afmaken en dan gordijnen en de lamp. Zo leuk allemaal!
Haha we wilden eigenlijk 3 muren behangen en 2 muren wit schilderen met glitters. Maar nu de langste muur klaar is toch besloten om enkel die muur te doen en de rest wit. Het behang is wel erg druk namelijk. Dus behangen is nu al helemaal klaar!! Nu nog verven!