Cindy ik heb wel altijd de verwarming aan op de badkamer, heerlijk juist! Ik zet m ook altijd echt op 22 ofzo als ik weet dat ik zometeen ga douchen. Maar sochtends vind ik het altijd koud. Als ik buiten geweest ben enzo dan is het toch weer anders, dan vind ik het vaak lekker om in de douche te gaan, zeker als het zo koud is als nu. Zo sochtends vind ik het in de douche wel fijn, en dan sta ik er veelste lang onder omdat ik de kou niet in wil. Haha Zethu aha ik dacht je leest eerst alles. Daarom vond ik het een beetje onnodig omdat het meer mn hormonen waren dan de ware ik, zeg maar, haha. Snap dat je graag je zegje kwijt wil, maar ik vond het beetje onnodig omdatik later mijn excuses aangeboden had en dergelijke. Maar joh ik snap t nu. Als de kamer groter was geweest had ik denk ik wel alle muren behangen. Maar t kamertje is al klein, en met zon druk behang lijkt het alleen maar kleiner. Maar zo is het al erg mooi, nu zijn de andere muren nog cremekleurig dus als alles dadelijk wit is ziet het er al mooier uit denk ik. (behang is nl wel spierwit) Zethu kan begrijpen dat je angst hebt dat jij als enigste over blijft.. maarja.. die kans zit er, helaas, wel in natuurlijk.. Tocht het zo bij jou binnen? Dat lijkt me niet prettig. Hier is het gewoon heerlijk warm gelukkig.
hahaha tumm ik heb daar ook zo`n hekel aan hier in de straat zijn ze tegels aan het leggen,die gekken beginnen al om 6 uur kling kling wordt er niet goed van hahaha... zethu ik kan niet echt iets vinden hoor over dat adertje prikken.. zal wel goed zijn anders vraag ik het woensdag wel bij de gyn... heb je wel dubbele ramen thuis??daardoor kan de kou ook binnenkomen he... ook als je de gordijnen open doet wordt het ook kouder in 1 keer...(hier wel) brrrr sneeuw neeeeeeeeeee oh daar heb ik zo`n hekel aan hahahaha... dus deze dame blijft lekker thuis n der vakantie hahaha... nee ik denk dat ik dan lekker rustig ga doen thuis beetje opruimen (wat er gedaan kan worden).. deuren verven moet ook nog gedaan worden hahaha... en met mijn kont omhoog liggen hahahahahaha
Oh reacties gemist zie ik. Haha door de rommel heen kijken, vraag me af of dat lukt!!! De behangtafels staan er nog, overal liggen stukken behang en wc papier en wegwerk doekjes...... vriendlief heeft alles gewoon op de grond gegooit onder het behangen! Gelukkig ruimt ie t zelf ook weer op. Vijver bevroren? Hier is de gracht al helemaal bevroren!! Het heeft echt goed gevroren want onze gracht is best diep en lang.
@ duchess: nou als ik eerst alles lees en dan pas reageer ben ik dus alles vergeten. Helaas een kwaaltje nog van de burnout. Ik kan niet meer alles zo goed onthouden. maar daarom schrijf ik dus alles gelijk op. Als ik eenmaal alles gelezen heb en dan nog even op zp blijf hangen dan probeer ik het wel met onthouden hoor.
@ cindy: ja ik heb sinds de renovatie 5 jaar geleden dubbele beglazing. Er is toen ook belooft wat aan het tochtprobleem te doen. Maar ipv dat is het probleem alleen maar erger geworden. Ik voel gewoon de wind door de kozijnen komen hier. Het waait juist net voor mijn gezich langs en over mijn handen heen.
Hier nooit de gordijnen dicht, want die hangen dan ook voor de verwarming. Zijn dus altijd open! Maar wel overal dubbel glas, gelukkig. Hahaha Cindy met je kont omhoog liggen, goed plan whahah. Ik hou wel van sneeuw trouwens! Alleen in t verkeer weer niet... Ik heb nog nooit auto gereden met sneeuw. Zethu ja ik kan dat ook niet hoor, alles lezen en dan reageren. Vergeet ik ook alles. Maar ik lees altijd eerst helemaal bij en dan ga ik teruglezen.
ik heb het ook koud moet wel zeggen de achterdeur staat open..hahahahaha zethu jou tijd komt heus wel... is het niet mr utrecht dan wel mr zwolle of mr amsterdam het komt wel.... vergeetachtig hier nog 1
Al tochtstrips geplakt Zethu? Wij hebben overal kunststof kozijnen maar bij de eettafel naar het balkon wel hout, en daar tochtte het ook toen we hier net woonden. Hebben we een tochtstrip geplakt en nu tocht t niet meer gelukkig! oh ik ga trouwens niet naar de fysio, lekker handig haha. Kreeg een smsje of ik de afspraak vergeten was? of ik even wilde bellen? Dus ik bellen, had ik schijnbaar om 9.45 uur een afspraak maar in mn agenda staat toch echt 11.30? Echt zo vaag haha. Dus heb nu een andere afspraak gemaakt voor woensdag.
hahaha ja daar heb ik dan toch tijd zat voor met me kont hoog liggen hahahaha alles voor een beebje he... hmmm ik heb lekker warme choc met slagroom(zat in kerstpakket hahaha) heb er dit jaar 2 1tje van het bedrijf waar we poetsen en 1tje van onze werkgever en dat is de staafmixer hahahaha...2paketten gehad...lol
Haha mr Zwolle of mr Amsterdam. Whahah. Misschien wel gewoon een mr Sittard. Achterdeur open? Brr nou mij niet gezien!! Wel de deur van de slaapkamer altijd open staan, maar verder blijft alles dicht met dit weer. Alleen altijd ff luchten sochtends.
Oeh lekker warme choco!! Hmmmm. Leuk trouwens twee kerstpakketten! Hier geen kerstpakket denk ik.. of mijn ouders moeten ons ineens verrassen. Nee meestal mag ik uit hun kerstpakketten uitzoeken wat ik wel handig/lekker vindt. Zij krijgen echt ubergrote pakketten, niet normaal. En met een beetje geluk heeft mijn vader nog een kerstpakket voor klanten over. Die brengt hij naar wat klanten toe altijd vlak voor de kerst, en vaak heeft ie er 1 of 2 over, altijd handig.
ja die hond van ons pfff doe ik de deur dicht blijft ie achter staan bij de deur.. laat ik hem buiten en doe ik de deur dicht dan blijft ie als een mongool bij de achteraam zitten... laat ik de deur open dan rent en springt ie de hele dag... maar 1 keer per uur roep ik crespo kom binnen,maar zogauw als de deur weer dicht is begint ie te piepen... hoezo kieskeurig....eet geen hondenkoekjes geen droge brokken... sjonge jonge
Denk het wel ja hahaha maar zo vaag!! Kijk als de afspraak nou om 10.30 was en ik 11.30 op heb geschreven is toch weer anders dan 9.45 en 11.30?! Whaha ik snap er niks van. Nu praat de fysio altijd wel als we klaar zijn dus zal t wel zijn dat ik zat te luisteren en intussen de tijd opschreef, whaha. Snap er echt niks van.
ja ik had dit jaar een koffertrolley...met douchegel pleisters?? warmechoco warme cappucino slagroom,kruidenboter,crackers,2mokken met koeien erop haha.. ja dat was het dan en ja kortingscheque van 100 euro voor america ofzo....
Haha je hond is te verwend!! Gewoon laten piepen. Onze hond doet precies hetzelfde bij mijn ouders thuis, om gek van te worden. Staat meteen bij de achterdeur te piepen dat ze naar de tuin wil, is ze buiten, staat ze binnen 10 seconde weer aan de deur te springen en te krabben dat ze naar binnen wil. Ik laat haar gewoon niet meer buiten daar, ja 1 of 2 x ofzo maar daarna niet meer haha. om gek van te worden.
ja precies hier zo hahaha... en hij blijft maar langs me voeten lopen,komt baasje thuis blijft ie nog bij me.. och ik heb al een kindje hahahaha
Een cheque van 100 euro van america? Was dat? Wel handig al die berichtjes die door elkaar lopen whaha.
ja voor op vakantie te gaan hahahahaha sorry dat ik zo onduidelijk typ maar wilde het zo snel mogelijk typen hahahaha