Haha zou best kunnen Tummetje!!! De verloskundige zei toen tegen mij bij de controle met 17 weken, dat als je onderin iets voelt, dat het dan zeker de beeb is omdat je darmen zijn verschoven! Sowieso zeggen ze vaak dat je vaak zelf wel goed weet of het de beeb was of niet. Je instinct ofzo hihi. Dus als je denkt dat je haar gevoelt hebt, heb je dat ook denk ik!
ja dat heb ik ook gehoord als je het denkt dan is het zo... hahaha kom maar op dochters schoppen met die handel hahahaha
Volgens mij heb ik dat gemist Cin! Wisten jullie niet dat ze zwanger was? Helemaal tot t eind niet?? Wist ze het zelf wel?
nee dat heb je niet gemist... weet je van mijn broer zijn zoon 28 sept van een vriendin van mij op 28 sept en dan zeij ook op 28 sept dat dat toeval was... nee ze werd met 4 maanden alleen maar moe en moe gewoon ongi althans dat dacht ze... komt bij de dokter doet een test knalposi meteen door naar zkh een kant en klare baby haha dus ze heeft het gewoon niet gezegt tegen ons tot de baby werd geboren ben even de foto aan het verkleinen zodat jullie hem ook kunnen zien ohh lekker jong hahahaha
Denk ook wel dat het de beeb was hoor, was de eerste keer dat ik het zo voelde, mja.. ga dan weer twijfelen, haha. Misschien als ik haar nog een keer voel dat ik het dan zeker weet
Pff wat een bizar verhaal! Heeft ze het tegen niemand verteld of wel tegen andere familieleden? Laatst was er ook een meisje bevallen terwijl ze het niet wist, kan het me echt niet voorstellen maarja het was toch echt zo hihi. Zo raar.
haha ze woont nu in london dus niemand heeft haar gezien... maar heb hem verkleind kijken of ik hem kan plaatsen..
jaaaa hij is gelukt... ja haar moeder en vader en broertjes in portugal wisten het wel maar tegen ons heeft ze elke keer gezegt nee nog niet komt wel enzo...
Aah wat een moppie! Wat een lippen he, hahaha. En waarom heeft ze het niet tegen jullie verteld dan?? Ben nu echt weg! Haha tot zo!
omdat ze wist dat wij er zo mee bezig waren en ze dacht dat ik het niet leuk zou vinden ofzo... dat is wat ze zei...hahaha maar kijk nou daar kan ik toch niks over zeggen met die lekkere lipjes hahahaha
tot strakkies ik ga ook even weg... anders zit ik hier weer de hele dag binnen haha ga lekker met de hond wandelen.....
Wel lief van d'r, maar weet niet of ik het zou waarderen. Ze was nou eenmaal zwanger toch? Maarja het is wel een moppie hihi. Hebben jullie die poster van VGZ gezien emt dat kindje aan de borst? Ik smelt echt elke keer als ik die foto zie... echt zoooo mooi! Het is koud buiten maar wel lekker! Vind dat altijd zo'n 'gezond' weer haha. Ga zo even liggen heb weer harde buiken. Niet extreem veel zoals laatst maar merk dat het er toch weer meer worden, ondanks dat ik helemaal niks gedaan heb vandaag. Maarja ga zo wel ff liggen, ben toch moe. Haha.
Cindy, ah wat een schatje . Ik snap trouwens niet dat ze niet gezegd heeft dat ze zwanger was zou het zelf niet leuk gevonden hebben ookal waren wij bezig in de mmm ofzo.. Je hoort het immers toch wanneer het geboren is en dan is de shock nog groter, toch? Zo en nu met het eten aan de slag hihi. En vandaag 19 weken alweer, nog 1 week tot de echo
@Cindy: Voel me niet echt anders. Heb nog steeds last van mijn (.)(.). Vooral vandaag was het erg. Het is elke keer de linkse waar ik het meeste last van heb. Bij sommige geuren ga ik bijna over mijn nek, en pepernoten heb ik niet nodig terwijl ik die andere jaren wel altijd lekker vond... @MP: ik heb al besloten wat ik ga zeggen als schoonzus erover begint: Als ze vraagt of ik zwanger ben vraag ik gewoon waarom. Mocht ze dan antwoorden dat ik gestopt ben met roken dan is mijn antwoord: Mag iemand dan niet stoppen met roken? Ik weet zeker dat ze dan niets meer terug weet te zeggen. haha. @minnie: Balen meid dat er wéér niets te zien is. Ik hoop echt voor jullie dat het niet meer super lang gaat duren voordat jullie ook goed nieuws te vertellen hebben. @Tante Mars: Heel veel succes met je school! Zet 'm op meid. Je kunt het! @hier: Afgelopen zaterdag even een lekker uitbarsting gehad. Werd kwaad en zeer verdrietig gelijk om helemaal niks. Verder alles goed. Ik ga nu lekker koken in de hoop dat hubbie dadelijk thuis komt. Ik zal ook nog even een foto maken van de x-mas tree die we dit weekend hebben gezet. Groetjes Nicky