PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nu met flits.....

sorry dat de foto's op z'n kant staan....

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ga voor je duimen!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog steeds geen ongesteldheid. Had de kliniek gisteravond toch maar gemaild met wat we moesten en dat we de voorkeur hadden om donderdag te komen voor een echo. Blijkt dat ze donderdag vol zitten en dat ik morgenochtend kan komen...shit, moet morgen werken, dus ga morgenochtend eerst bellen of ik langs kan komen...let's hope!

Verder lekker gekletst hier over honden, baby's, zwanger zijn :D.

@Miranda, balen meis dat je toch ongesteld bent geworden :(. Het valt toch altijd wel tegen!

@nicky, mooie kerstboom!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ging net naar de wc voor een grote boodschap, weer overal bloed :(. Gisteravond intiem geweest met mannetje, ook bloed :(. BAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Vreemd deb. Is dat ongesteldheid? Of zet het niet door de rest van de dag?

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ga even lekker bankhangen. Misschien kom ik straks nog even online maar dat weet ik nog niet, anders zien jullie me morgen wel verschijnen.

Groetjes Nicky

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Nicky, nee daar heeft een persoon vaak niets op terug te zeggen idd :p wel een goede.
    Mooie boom! Leuke kleur kerstballen.

@ Miran, Dag 1 is toch 14 december (je onderschrift) ?
    Maar jippie nu kun je weer door!!! Goooood luck!!!

@ Debby, zo raar dat bloeden en geen ongie.. Hopelijk kun je morgenochtend zekerheid krijgen!

8. MyPrecious

Nog een vraagje aan alle dames..

Wie wil er borstvoeding geven en wie flesvoeding en waarom??
    Ik ben er zelf nog niet over uit namelijk, vind de keus wel moeilijk. Fles is makkelijker maar borst is beter..

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nee tis te laat...kan dit wel als dag 1 beschouwen maar had ik vorige ronde ook niet gedaan...alles na 2 uur is bij mij geen dag 1 maar morgen dus!

Klinkt raar..maar ik heb het gevoel dat anders de clomid niet goed werkt....Bij alyssa was ik dag 3 vergeten..en heb van 4 tot verder genomen.... En nu dus eigenlijk vorige ronde ook ongi rond 17 uur maar volgende dag als dag 1 geteld...gyn zei dat dat goed was....

Dus doen we het nu weer zo!! :D

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik heb 3 maanden borstvoeding gegeven en ik vind dat die keuze zeer moeilijk is om nu al te maken. Stel dat je beslist om het niet te doen en je krijgt daar achteraf spijt van...waarom heb ik het niet geprobeerd (vooral omdat je twijfeld)

Maar als je er dus voor kiest, probeer het gewoon...gaat het niet dan merk je dat vanzelf en is het alsnog makkelijk om over te stappen hoor..gewoon borstvoeding afbouwen..

Bij mij was het omdat mijn productie naar beneden viel...maar ook ik wilde eens niet zo afhankelijk zijn dat Alyssa alleen bij mij at....En ik vond 3 maanden genoeg....Ze ging dan ook heel makeklijk over naar de fles...(soms zit dat ook niet mee)

Maar mijn 'advies' als je twijfelt...probeer het gewoon en haal flesjes en voeding in huis voor als het niet lukt of je hebt het idee dit is echt niets voor mij!

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik zou denk ik kiezen voor borstvoeding. Dat lijkt me zo speciaal!

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Miranda veel succes deze nieuwe ronde! Ook voor jou ga ik duimen op een goed begin in 2010!!!

Debby wat raar, ben je nu dan wel ongesteld geworden?

Nicky goed antwoord voor je schoonzus hihi!

Ik ga borstvoeding geven, zolang mogelijk!
    Heb er nooit over getwijfeld. Lijkt me heel erg speciaal.
    Zal t wel van mn moeder hebben, die heeft ook altijd borstvoeding gegeven. Mijn broer heeft zelfs tot zijn 3e uit de borst gedronken haha!

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @hier: zit me een beetje op te vreten..... waren die risico weken maar al voorbij, wil het zo graag aan iedereen vertellen!

We hebben nog steeds alleen een meisjesnaam. haha. beetje vroeg maar oké.

14. MyPrecious

@ Miran, hopelijk brengt het geluk dan ;) !!
    Ik heb al flesjes in huis voor de zekerheid. Nee ik ga nu nog zeker geen keuze maken, maar denk er wel over na.

Vind het zo moeilijk daarom ff andere meningen vragen :D .
    Mijn moeder heeft nooit borstvoeding gegeven, dus heb het ook niet echt meegekregen. Maar we hebben wel allemaal allergieen gehad, daarom denk ik over het borstvoeden na. Het lijkt me ook wel mooi.. Maar ook moeilijk.

@ Nicky, hihi wij hebben het met 4 weken aan de ouders verteld en met 7 weken aan wat andere mensen en met 10 weken wist eigenlijk iedereen het al :p . Kon ook niet zolang wachten.

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @MP: er zijn nu ook wat meer mensen die het weten en de 19e zal een hele goede vriendin van mij er wel achterkomen zonder dat ik iets zeg. We moeten dan naar de verjaardag van haar oudste zoontje en als ze ziet dat ik niet meer rook weet ze genoeg. Nu zal ik het ook niet verbergen voor haar aangezien hun in hetzelfde parket hebben gezeten als dat wij nu zitten (en jullie natuurlijk ook allemaal). De oudste is bij hun via inseminatie gegaan en dit jaar hebben ze een tweeling gekregen via ivf. dus ja, daar zal ik het niet voor verborgen houden.

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ga nu echt afsluiten. Vaatwasser even aanzetten en dan naar bedje.

Groetjes Nicky

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky, lijkt me echt super moeilijk om niet te vertellen.... brrr.
    Wij hebben het meteen verteld, kon het echt niet voor me houden sowieso en van mij mocht iedereen het gewoon weten. Mocht er wat mis gaan heb je ook steun van de mensen om je heen, ipv dat niemand snapt waarom je nou verdrietig bent of weetikveel wat.. ;)

Nog steeds alleen een meisjesnaam? Hihi. :D Je hebt nog lekker de tijd! Misschien is het wel een meisje en hoef je dus niet na te denken over een jongensnaam. :D
    Hier was dat een hele opluchting, die meisjesnaam hadden we voor de zwngerschap al en toen moest er nog een jongensnaam bij maar daar zaten we alleen maar over te 'ruziën'. Ik vond één naam echt geweldig mooi, zo mooi dat ik er kippenvel van kreeg elke keer ik hem hoorde/las, dus ik was er van overtuigt dat dat dé naam moest zijn! Alleen vriendlief vond hem niet mooi!!! Hahaha.
    Toen de echoscopiste zei dat het een meisje was, zei ik ook zowat meteen tegen vriendlief 'zo, nu hoeven we niet meer te discussieren over de jongensnaam!' :p
    Maar bij een eventueel 2e zwangerschap, mocht dat een jochie zijn, dan wil ik die naam toch echt gebruiken. Haha.

MP als ik jou was en zo twijfelde zou ik het idd gewoon proberen. Je niet blind staren op borstvoeding of flesvoeding.
    Ik heb heel duidelijk voor mezelf dat ik koste wat kost doorga met borstvoeding. Maar ik kan goed begrijpen dat je twijfelt, helemaal als je moeder geen BV gegeven heeft.
    Voor mij is de keus makkelijk, ik vind ook dat het hoort (voor mijn gevoel) en het lijkt me heel erg speciaal en intiem... En als je toch eens weg wil kun je altijd kolven en invriezen zodat je vriend ook een flesje kan geven. :) Ik ben dan een echte huismus en zal zeker in het begin niet zonder ons meisje de deur uit gaan denk ik dus ik maak me er ook niet druk om dat alleen ík kan voeden.
    Vind ik trouwens juist een voordeel, niemand die gaat zeuren of ze haar de fles mogen geven, hihi.

Goedemorgen trouwens meiden! :)

Wat zijn de daken wit he! Zo mooi! Nu nog sneeuw, haha! Zag op internet dat het weerbericht al geen sneeuw meer vermeld voor vandaag! Morgen wel, dus wie weet. Ook 80% kans op neerslag! :p

Hier een speciale dag... Ik ben vandaag precies 1 jaar clean. Ik ben best trots op mezelf vandaag. Hihi.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Nog niets van de kliniek gehoord, zo maar kijken of ze telefonisch bereikbaar zijn en anders ga ik eerst maar werken en ga ik tussendoor wel weg...En ik weet niet meer of het nu een ongesteldheid is of niet, het zet niet door, dus wat dat betreft denk ik van niet! Maarhopelijk straks meer duidelijkheid....ik ga na het ziekenhuis direct werken, dus zal op z'n vroegst vanavond pas duidelijkheid kunnen geven. Tenzij ik iemand kan sms'en :D.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, daar mag je ook zeker trots op zijn meis, 1 jaar clean! GEFELICITEERD!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @mp ik ga geen borstvoeding geven puur alleen omdat je dan lelijke borsten krijgt,plus ik wil dat meerdere de fles kunnen geven (hou niet zo van dat aanhankelijk gedoe)...en wie zegt dat je borstvoeding voldoende voedingstoffen heeft of dat je uberhaunt wel borstvoeding hebt snap je!!! daarom ik heb meteen duidelijk gezegd nee geen borst..
    anders heb je dadelijk weer moeite met flesjes geven,of het wordt zo`n mama`s kindje hahaha..
    ik ben wel zeker dat het wel heel bijzonder moet zijn..
    maar de meeste vrouwen weten niet dat het echt pijnlijk is en vooral de weken na je bevalling..
    als de kleine aan je borst zit trekt jou baarmoeder samen nee dank u...
    ik denk dat je gewoon een beetje inspiratie nodig hebt over borst en fles en dat je dan wel tot een keuze komt meid...

@miranda neee geen duivels...
    op naar de volgende ronde meid!!! ohh wat teleurstellend dit zeg!!!

@nicky ja ik zou het ook zo gezegd hebben tegen je schoonzus...
    als je het wilt zeggen,kijk uit tegen wie of wat want sommige hebben alleen maar kwaad voor de ogen...
    vertel het gewoon tegen de mensen die het dichtste op je staan en bijvoorbeeld je mentor op school dat is wel belangrijk..

@debby he bah is dat nou ongi of niet,want mijn gyn zei laatst al heb je maar 1 veeg het is ongi...
    ik hoop dat ze je snel bellen en dat je er snel heen kan gaan....
    hoe is het met ryan vandaag????

@duchess woehoee goed zo meid!!!! nu op naar het volgende jaar.. goed zo..
    hey meid wat als je nu geen borst voeding hebt>??of als het niet voldoende nutriseert...daar moet je ook aan denken he...
    mijn moeder heeft me maar 3 dagen kunnen geven en bij mijn broer 1.5 toen kwam er niks meer...

ohhhh het is bijna morgen hahahahhaha
    trouwens even een vraagje,,gisteravond had ik zo`n pijn in mijn eierstokken en voornamelijk links die de vorige ronde zo opgezwollen was...het deed echt pijn en vond het wel een beetje eng..
    zou dat de groei zijn en dat ie gewoon nog gevoelig is,,of de gonal???

Deel Deze Pagina