Op de echo's was ze iets meer dan 18cm, en nu rond de 20cm. Dus das al best groot vind ik, haha ik denk nog steeds aan dat kleine boontje van 1,5cm wat ik in het begin heb gezien. En het is echt heel raar om te zien hoor.. bedoel, wel mooi.. maar dat er een kindje in je buik groeit.. heel apart gevoel heb het idee dat mn buikje een groeispurt doormaakt nu, eerst zag je het alleen in strakke truitjes, en nu ga je het ook al zien in mn vest.. dus misschien toch nog iets van een ronde buik met de kerst
leuk leuk leuk!!!!! haha ja gek he 20 cm ja idd dacht ik ook aan dat kleine koffieboontje haha en nu al gewoon een mensje hahha lijkt me wel cool...nog even wachten cin
nou ik ga even wat boodschapjes doen kom zo wel weer terug!!!!!!! debbyke maak je eigen niet zo druk ik hoop dat er morgen iets positiefs voor je uitkomt... *dikke knuffel.....
moeilijk he...maar ik heb ook moeten wachten...en nu gewoon resultaat! Heb 2 maanden rust gehad he...dat duurde ook lang!!
Ik snap er echt helemaal niks van... Wbt Debby.. Ligt dat aan mij? Ik vind het allemaal zo onduidelijk en vaag, je zou bijna denken dat die mensen op die kliniek er ook weinig van snappen maar dat kán toch niet?! Ik zou bijna zeggen ga naar een ander ziekenhuis! Vind het echt vaag! Zoveel onduidelijkheid ook... Wel/geen ongi, wel/geen eisprong, heel veel eitjes????? (kralenkrans??? hier zaten er ook heel veel hoor maar niets om je druk te maken!) Vind het gewoon erg vaag... Dikke knuffel voor jou Debby!!! Wij hebben allebei een nieuwe jas whiehoo! Was nog een gestress... hahaha.. Ik had de auto geparkeerd in de parkeergarage.. Liepen naar de H&M waar ik een jasgezien had. Ikke passen, ja goed, wilde afrekenen en zeg sjit jij hebt mijn pinpas nog (tegen vriendlief) maar vriendlief was natuurlijk zijn portomennee vergeten...... Jas dus weer teruggehangen maar nu konden we dus ook niet weg met de auto, want ik had helemaal geen losgeld ofzo! Pfff. Ik was echt boos op hem haha. (fijn die hormonsters ) Toen is hij echt hard naar onze winkel gerend (niet heel ver, maar ik had toch verwacht dat ie minimaal 30-35 minuten erover zou doen) en hij was in 20 minuten terug met geld haha. Hebben dus allebei een nieuwe jas en nu is ie gaan werken incl mijn pinpas zodat ie t in de winkel kan betalen voor in de kassa. Echt handig allemaal hihi. Nu moeten we donderdag of vrijdag nog voor kerstkadotjes...pffff.
Ik had nog wel gemaild in verband met de vele eitjes en daar keeg ik dit als antwoord: De uitgangsecho volgende keer is van belang om de juiste dosring te bepalen. We streven ernaar dat we geen overstimulatie veroorzaken. Maar wanneer die uitgangsecho zal zijn, mag Joost weten...
huh debb wat heb je ze gemaild dan want ik snap niet veel va hun antwoord... duhh dat weten we zo ook wel dat hun niet streven naar overstimulatie.. ik kan me niet herrineren dat ik een uitgangsecho heb gehad die kon bepalen hoeveel ik moest spuiten??????
Cindy, dit had ik geschreven: Vanochtend waren we bij u voor een uitgangsecho en toen bleek dat de cyste in ieder geval is verdwenen. U gaf aan dat ik wel heel veel eitjes heb en dat zet me toch aan het denken. Zijn er teveel eitjes, waardoor de kans op overstimulatie teveel aanwezig is of zegt het aantal eitjes nog niets over het wel of niet kunnen gaan starten met hormonen spuiten? Vanaf het eerste moment dat we bij u zijn gekomen, hebben we een aantal hobbels op de weg gehad en de onzekerheid neemt steeds meer toe. Vandaar deze vraag. Ik hoor graag van u.
(((Zijn er teveel eitjes, waardoor de kans op overstimulatie teveel aanwezig is of zegt het aantal eitjes nog niets over het wel of niet kunnen gaan starten met hormonen spuiten? )) nou ik vind dat jij een duidelijke vraag hebt gesteld. en dan krijgje zo`n antwoord terug,, wat ik weet is dat met het spuiten de eitjes die er zitten niet groeien,die blijven er gewoon zitten en er groeit 1 of 2 nieuwe eitjes... wat een mutsen
ja deb mijn vriend zegt ook,die eitjes zitten er altijd en die groeien niet door,dus daar kunnen ze niet vanuit gaan...dat het op overstimulatie komt... overstimulatie krijg je door een te hoge dosis,en je moet altijd met het laagste beginnen,37.5 dan kom je na 4 a 5 dagen terug en kunnen ze zien of het de goede dosering is...
Dat is een stuk duidelijker Cin! Maar nu maar wachten wanneer we de uitgangsecho hebben, want die hadden we vandaag ook....
Dat is het enige . Het is en blijft steeds vaag en wazig.... Waarom laat je iemand komen voor een echo, terwijl je weet dat zij niet kan starten met spuiten in verband met de sluiting voor de vakantie??? Ik ben er even vandoor, Ryan moet weer voor de tweede griepprik!
oh geef hem maar een dikke kus.... ja mischien geven ze je wel spuiten mee,,en mag je meteen als ze open zijn weer terugkomen.. wanneer moet je er weer heen dan>???
Wat een sukkels dat ze zon kort en vaag mailtje terug sturen. Vind het echt raar hoor. Ik snap gewoon niet dat dit zo kan. Ze werken wel met mensen die door een emotionele achtbaan gaan en als alles zo vaag is dan helpt dat nou niet echt mee lijkt mij! *knufff* voor debby!! En ja Cindy gelukkig was t markt dus ik ben over de markt gestruind en ben ff bij de C&A gaan kijken bij de vlaggetjesweek. En toen was ie alweer terug, stond er echt van te kijken haha! Ben zo blij met mijn nieuwe jas. Ik had een korte jas met bontkraag maar mijn buik werd dus te dik. Als ik die jas dicht deed moest dat al hoger als normaal en dan kroop die nog verder omhoog waardoor die ongeveer tot mn navel kwam. Hihi. Deze hangt mooi over ons meisje heen. Dit is 'm: http://files.hm.com/media/products/778/DXL780_72106_11003_64_1996.jpg En deze wilde ik eerst, maar die hing al een beetje open aan de voorkant dus bedacht me dat mn buik vast nog dikker ging worden en dan zou die nog verder open gaan hangen. http://files.hm.com/media/products/755/DXL755_72142_16030_61_1885.jpg En wat dus helemaal super is..Vorige week had ik die jas al gezien.. Maar toen dacht ik nog ach ik hoef geen nieuwe jas (toen was t nog niet zo koud! ) en toen was die 80 euro. Er hing maar één klein maatje de rest was allemaal 44/46 dat wordt erg groot voor mij. Dus ik was echt superbang dat die weg zou zijn vandaag.. Komen we daar, hangt die er nog en is het sinds vandaag ook 50% korting op de jassen. Dus heb m nu voor maar 40 euries hihi.
ohh duch hij is wel mooi jah.. zal wel lekker warm zijn toch!!!! ja gek he van die mensen van debby... ik vond het antwoord helemaal niet bij de vraag passen??