aan de ene kant heb ik eigenlijk wel spijt dat ik vandaag niet ben gegaan op fm..nog 1 dagje langer wachten hahaha.. maar ja ik ga niet meer bij de slachter hahaha
@debby; nou ja zeg, daar kun je ook niks mee @duchess; mooie jas! ik heb er zo een in het zwart.. Lekker veel ruimte hoor Zit ik net een kaartje te maken voor iemand die een dochter heeft gekregen.. komt er zomaar een prachtig kaartje uit dat ik wel als geboortekaartje zou willen voor onze meid! Ik had net de moed opgeven omdat ik geen leuk kaartje kon verzinnen, en we hadden besloten kaartjes te bestellen (ondanks dat we dan 5 euri per kaartje gaan betalen in totaal).. en dan gebeurd er dit!! Vanaaf even aan manlief laten zien, kijken wat hij ervan vind Ik ben er in ieder geval mee in mn nopjes
Ik heb t idee dat die mensen daar een beetje moeite hebben met communiceren ofzo!! Het antwoord is wel duidelijk.. Zij denken dat Debby 'bang' is voor overstimulatie en zij zeggen dat zij er alles aan doen dat dit niet gebeurt. Dus opzich duidelijk maarja. Het héle verhaal is vaag! Een uitgangsecho wordt er altijd gemaakt natuurlijk... maar dit is gewoon allemaal een beetje raar en onduidelijk. Volgens mij zou ik eens een keer goed flippen als ik daar was!!
ja want ze heeft het er al zo moeilijk mee... @tumm haha kan ik me geboortekaartjes niet bij jou bestellen hahaha...
@ Duchess, 1 jaar clean en zwanger gefeliciteerd meid! Blijft helemaal goed gaan met jou ! Hhahaha handig hoor met jullie pinpasgedoe maar gelukkig is het goed gekomen en zijn jullie geslaagd met de jassen . Super leuke jas trouwens! @ Debby, wat gaan ze klote met jou om zeg!!! Ik had ook géén cyclus met pcos!! Snappen ze daar niet dat dat gewoon kan!? Ik had ook steeds bloedverlies maar geen cyclus en geen ongie. Hopelijk heb je morgen duidelijkheid, kan me er best wel kwaad om maken dat ze zo met je omgaan. @ Tummetje, oh ik ben benieuwd naar dat kaartje 8) . Het lijk mij aan 1 kant dat borstvoeding geven het mooiste is wat je kunt doen.. De band tussen moeder en kind is zoiezo vanaf dat hij/zij in je buik zit al zo sterk, dus ik geloof niet in mama's kindjes door borstvoeding geven . Maar wat me echt tegen houdt is wanneer je weggaat dat je dan moet kolven en hoe het dan werkt het lijkt me zo'n gedoe. Ik wil niet de borst geven wanneer er iemand anders bij is. (behalve mijn mannetje dan) Dat weet ik wel. En ik heb het ook niet van huis uit meegekregen.. Mijn moeder kòn niet borstvoeding geven en ik heb altijd gedacht dat ik het ook niet kon. Ik ga ook geen voedingsBH kopen, het is toch niet nodig zoiets? Ik vind van niet .
Ik ga ook geen voedingsBH kopen hoor! Zie dan wel weer of ik dat wil hebben of niet. Ik wil ook geen voeding doen met andere mensen erbij.. Dus dan kies ik om veel thuis te blijven met beeb. Overigens als je bij mensen op bezoek bent ofzo dan kun je je vaak wel terugtrekken. Wat ik ook nog wel wil is in de stad in een borstvoedingscafé (hier op woensdag) voeden. Dan zit je toch tussen de andere voedende vrouwen. Doek eroverheen en klaar.. Maar dat zou ik wel zo min mogelijk doen! Cindy, lekker gaan slapen dan?!
Ja dames.. helaas voor jullie nog even wachten @cindy; haha jaa daaaag, geboortekaartjes maken doe ik maximaal 3 keer voor mn eigen kids haha Gelukkig hoef ik er maar 25 te maken..
25 valt mee!! Ik heb ook zitten denken om zelf te maken, dan heb ik ook wat te doen nu! Maar ik moet er zon beetje 150 hebben denk ik... Beetje veel... haha.
hahahhaa tummm en duch voedingscafe??? en ja slapen kan niet moet over 10 minuten alweer aanrijden voor werken...nog maar 3 daagjes heb ik 2 weken vakantie haha... mp ik hoop dat je een goede keuze maakt fv of bv is allebei perfect zolang he maar eet toch!!!!hahahaha
150 kaartjes???? nou nou toe maar duur.. kan je net zo goed nu al beginnen met maken haha je weet toch al wat het wordt hahahah
Lekker hoor 2 weken vakantie. En ja je hebt borstvoedingscafé bij La Place! Dan hebben ze 1 vaste dag in de week dat voedende vrouwen daar kunnen voeden zonder gezeur ofzo. Hebben ze een gedeelte afgeschermt zodat je daar kunt zitten. Ik vind dat echt een fijn iets, kun je toch lekker winkelen met je kindje en voeden zonder dat je tussen andere mensen zit die willen eten bijvoorbeeld.
Hahaha Cindy ik ga niet 150 kaartjes maken hoor, volgens mij word ik gillend gek en kan ik geen kaartje meer zien!! Ja grote familie hier, de familie in Turkije krijgt er én ook nog vaste klanten van de winkel... dus dat moeten er wat zijn.
oh das bij de v&d of niet?? ja het bedrijfje waar we de kantoren poetsen is dicht van 18dec tot 4 jan.. lekker he
ja wij doen dadelijk alles op dvd vastleggen zodat we dat mooi kunnen opsturen naar angola.. is toch kleinkind he!!!! maar wij hopen dat zijn moeder dan hier kan zijn als ik moet bevallen.. alleen lijkt me raar om dan met zijn 3en en een babytje in huis te zijn dus daar zijn we nog niet over uit...ik hoop het van wel natuurlijk want ik heb mijn schoonmama nog niet gezien...
ohh dames ik ben er weg van anders zit ik hier over een half uurtje nog hahhahaha... tot strakkies en anders tomorrow.... morgen fmen hahahha
Succes alvast voor morgen Cindy! Duchess, dat is veel 150 kaartjes wooow! Wij houden het maar bescheiden weet nog niet hoeveel maar denk rond de 30 kaartjes.
Werk ze!! Nou ik moet er niet aan denken schoonmama in huis in mijn kraamtijd. Super lief mens, is echt mijn 2e mama, maar dan kom je toch achter cultuurverschillen als ze bij je in huis zitten!! En dan nog nét bevallen en mét een beebje... Moet er niet aan denken haha. Ik word al nerveus als ik eraan denk dat we in september naar mijn schoonfamilie gaan. Haha. En idd bij de V&D maar tegenwoordig hebben ze ook gewoon restaurants van La Place!
Lief dat jullie allemaal zo meeleven! Gelukkig ben ik niet de enige die het allemaal vreemd vindt hoe het gaat...