PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja het is écht vreemd... En ik vind echt dat dit niet kan hoor!
    Is er geen ander ziekenhuis waar je terrecht kunt?

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja...ik zou eventueel naar Alkmaar kunnen, maar ben van Ryan ook in Hoorn bevallen en vindt dat wel een fijn ziekenhuis.

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik moet er ook niet aan denken om me schoonmoeder in huis te hebben in de kraamtijd. Dan gaan ze zich er toch mee bemoeien omdat hun al weten hoe het moet.

Debby, het zal ook wel goed komen wanneer ze je weer hormonen mee geven, maar dan moet je wel goede controle eissen hoor!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou idd hopelijk verandert het als je met behandeling gestart bent! Want dit is echt niks zeg..

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hopelijk gaat het volgend jaar inderdaad beter...en kunnen we dan "normaal" starten!

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Hier even een berichtje vanuit deze kant.

@tummetje: zwangere muts?? haha, hier gaat het goed hoor! Nog steeds ontzettend veel last van mijn borsten maar denk ook niet dat dat nog weg zal trekken.

@debby: Beetje raar verloop hoor. Ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen.

@cindy: Hopelijk krijgen jullie morgen goed nieuws! Ik ga voor jullie duimen.

@hier: vandaag telefoon gehad van uitzendbureau dat ze een mooie vacature open hebben staan. Zou een baan in de financiële administratie zijn voor 36 uur per week en dan een jaarcontract. Het enige nadeel is dat ik dan tot eind januari naar Maastricht zou moeten, vanaf februari naar Son (dat is nog goed te doen). Weet nog niet goed of ik hierop in moet gaan. Bij mijn huidige werkgever heb ik nog helemaal geen zekerheid of mijn contract verlengd wordt of niet, als het aan mijn leidinggevende ligt wordt het weer verlengd maar daar kunnen ze nu nog geen uitspraak over doen.... Beetje lastige situatie nu.

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal.

ik wordt gillend gek hier. heb echt zon vreselijke dag!

onze auto heeft een andere auto gekust en dat was echt ggggrrrrrr.

heb de nieuwe verzekeringspapieren voor de nieuwe auto binnen en moet 300 euro meer gaan betalen ggggrrrrrr.

kom thuis ligt hubbie op de bank 1 grote teringbende. ggggrrrrrr

moest de auto naar de garage brengen en toen kreeg ik echt een K*Tleenauto mee die voor geen meter rijd.........ggggrrrrrrrrr

en heb gewoon zin om een potje flink te janken. K*Tprovera!!!!

minniemouse

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Balen meid. Hopen dat het snel beter gaat. Ook balen van de auto, kon wat dat betreft beter de bedrijfsbus zijn :) haha

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @hier: ze zijn al goed vuurwerk aan het afsteken, echt verschikkelijk!

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    jeetje wat is het hier rustig! Waar is iedereen?

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik was naar Turkse les. :p Hihi.

Moeilijk wbt die baan Nicky!!

En Minnie, wat een baaldag dus! Gewoon even lekker uithuilen als je dat wil hoor!! :)

Pff ik zit op t moment echt een beetje in een dilemma. :)
    Vorig jaar ben ik dus opgenomen geweest, bijna 3 maanden op de paaz afdeling van het ziekenhuis.
    Mijn vriendinnen toenertijd zijn geen enkele keer langs geweest en dat vond ik zeer zwaar. Daarna had ik het ook wel gehad. Hebben toen nog eens een poging gedaan met beter contact te krijgen zeg maar maar ook dat werkte niet, voor mij klopte het gewoon niet dat ze in 3 maanden tijd niet één keer langs geweest zijn.
    Echter waren we vroeger een hecht groepje en zaten we ook met zijn alle bij een ponyclub met de paarden.. Nu heeft iemand van de club een mail gestuurd vanlang geleden, laten we eens samen wat gaan drinken bij mij thuis. Klinkt heel leuk maar dan ga ik dus iedereen weer zien. Er zijn een paar meiden waarmee het wel nog gewoon goed gaat o.a. mijn beste vriendin die ik wel nog gewoon regelmatig zie. Ik ga haar ook nog wel vragen of zij gaat.
    Aan de ene kant heb ik zoiets van ik reageer niet, heb daar geen zin in en daarbij toch een soort van 'ruzie' met de helft en lang geen contact meer met de andere helft behalve mijn beste vriendin dan. Andere kant heb ik zoiets van ik ga er boven staan en gewoon komen en doe net alsof er niets aan de hand is.
    Wat zouden jullie doen? :)

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: ik heb met hubbie overlegd en ga gewoon in op die vacature, ik kan altijd nog nee zeggen. Ik hoop eigenlijk dat ik daar zou kunnen beginnen en dan bij de huidige werkgever de situatie voorleggen en vragen of ze wat beters te bieden hebben :D hoezo gemeen. haha.
    Over die "reünie" weet ik niet wat ik zou doen. Ligt eraan wat mijn gevoel zegt. Je zou er wel naartoe kunnen gaan als je je goed voelt en de knop omzetten (gewoon doen alsof er niets aan de hand is) maar het moet natuulijk ook lichamelijk gaan.

Groetjes Nicky

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ cindy: vandaag weer gebeld ivm het tochtprobleem. De uitvoerder was ziek, maar er werd verwacht dat hij er morgen weer was.
    Dus morgenvroeg zouden ze me terug gaan bellen.
    @ Duchess: Deze flats zijn al van 1968, en er is nooit wat aan de kozijnen gedaan geworden.
    Ze hadden belooft dat het 5 jaar geleden met de renovatie zou gebeuren. Maar toen is er niets aan gedaan geworden.
    En dan vinden ze het gek dat de mensen nu constant zitten te bellen dat het tocht.
    Hoe de reïntegratie te werk gaat? We kijken wat ik al gedaan heb in de laatste weken.
    En we kijken naar wat ik heb lopen. Als er actie ondernomen moet worden bespreken we dat.
    En ik krijg iedere keer opdrachten mee die ik de volgende afspraak gedaan moet hebben.
    Ze merkt dat ze bij mij niet zo erg achter de vodden aan hoeft te zitten. En dat terwijl ik niet eens verplicht ben.

@ Nicky: lekker he die hormonsters? Maar soms ook lekker om die emoties eruit te gooien.

@ Cindy: wat een dropje zeg dat kindje!

@ Nicky: wat een mooie boom zeg! Lekker groot ook volgens mij

@ miranda; ah nee. Toch doorgebroken? jammer zeg. Het zag er zo goed uit...

@ debby: ik had je hyvesblog al gelezen voor ik de mails met updates van gisteren kon gaan lezen.
    Jee wat een rotsituatie dat ze nu 2 weken dichtgaan hoor! En wat een raar gedoe met die antwoorden hoor.
    Ik vind het maar wazig.

@ duchess: gefeliciteerd met je persoonlijke feestdag!
    Enne, sneeuw mag van mij, maar graag na 18.00 morgen...
    Ben morgen de hele dag met de auto op pad namelijk. Nou ja, hele dag?
    's morgen naar het ziekenhuis rijden. 13.00 richting sportschool, vanuit sportschool naar fysio voor een acupunctuurbehandeling

@ cindy: borstvoeding of geen borstvoeding alle kindjes hebben op een gegeven moment toch wel een tijdje dat ze alleen van 1 persoon de fles willen
    Heb dat wel gemerkt aan het petekindje van mijn ex.

@ tummetje: je zegt wel zo gemakkelijk dat flesvoeding zo gehaald is, maar toen mijn ex-schoonzus beviel was het ten eerste al midden in de nacht.
    Het was pinksteren. En nergens dus flesvoeding te krijgen... Is mss toch wel handig om voor de zekerheid 1 verpakking flesvoeding in huis te hebben
    Trouwens als je ingeleid wordt kan het soms ook nog wel een tijd duren voor je gaat bevallen hoor. Maar meestal is het wel snel gedaan dan.

@ borstvoeding: ik wil het wel graag geven. Mijn ex vond het maar niets.
    Maar ik heb nu zoiets van, als ik straks kindjes krijg doe ik met mijn lichaam wat ik wil!

@ kaartjes: ik zou ook graag zelf de kaartjes willen maken zoals Tummetje dat gaat doen.

@ minnie: knuff voor de kutdag!

@ nicky: rustig? Echt niet. Ben al een uur bezig met bijlezen hier op dit topic!
    Ben blij dat ik bijna op het eind ben. Wil zo naar bed...

@ Duchess: ik zou gewoon gaan. Ff gezellig de herinneringen ophalen. Ik zou dat hartstikke leuk vinden iig.

@ Nicky: gezellig tussen de Sjengen in zitten dus? hahaha

@ hier: Vandaag nog heel wat gehannes met mijn wasmachine gehad. Hij pompte geen water meer af.
    Filter was schoon, dus dat was het probleem niet. kreeg ik dus de ingeving dat het de slang moest zijn.
    Heel wat gedoe om die los te krijgen. Vooral omdat ik eerst de droger van de wasmachine af moest halen.
    En na heel wat gedoe (en flink wat gebloed omdat ik me constant in mijn vingers snee aan de scherpe randjes) eindelijk de slang losgekregen.
    En wat een troep kwam daar uit toen ik hem doorspoelde zeg!
    Eerst maar eens een testwasje gedraaid. En hij pompte weer af! Wat een gedoe om dat je wasdroger er weer op te krijgen zeg!

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik heb ff tijd over voor ik naar het vrijwilligerswerk ga (wordt steeds sneller 's morgens, jippie)
    Maar ik zie dat jullie nog niet wakker zijn. Ik moet me nu klaar gaan maken. Tot morgen!

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tot morgen Zethu!

Nicky gemeen maar slim, hahaha. :D

Die reunie gaat lichamelijk wel denk ik, ik bedoel, het is de hele tijd zitten. Alleen is de stress en zenuwen die ik van te voren ga hebben wel goed? Dat weet ik niet. Want dat ga ik wel hebben hoor als ik ga.

Zethu ik weet neit of het wel gezellig herinneringen ophalen wordt. ;) Ik denk dat de helft dus niks tegen me zal zeggen en dat wordt dan wel erg ongemakkelijk.
    Ik ga vandaag ff mijn beste vriendin smsen of zij er heen gaat of niet.

En pfoe wat een gedoe zeg met je wasmachine!!
    Gelukkig doet ie t weer. :D

Ik heb vannacht nesteldrang gehad en eraan toegegeven, en dat voelt toch echt wel veel beter als het negeren wat ik de laatste tijd deed. :( Nu doe ik vandaag gewoon extra rustig aan, kan ook wel, want alles is helemaal schoon... haha. Vriendlief vond het niet zo leuk geloof ik, ik ben tot 1 uur vanacht bezig geweest en was echt fanatiek. Maar heb daarna wel heerlijk geslapen. Als ik er niet aan toegeef zoals vorige week, loop ik mezelf alleen maar op te vreten...

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @zethu wat een gedoe ja met je wasmachine!!!!!
    tot morgen........

@nicky ja mischien wil je huidige werkgever je wel voor vast aannemen als hij merkt dat je een betere baan kunt krijgen..
    weten ze al dat je zwanger bent? mischien helpt dat ook wel...

@duchess goed zo meid dat je je eraan hebt toegegeven...
    ja die nesteldrang zal nu wel vaker komen meid...
    en dan verdwijnt het weer even en dan komt het weer terug haha

wat betreft de reunie volgens mij denk ik hetzelfde als jou...
    ik zou ook de zenuwen en stress van te voren hebben,,maar meestal valt het daarna wel mee je kan wel gaan meid,en dan zien ze je mooie buikje en dan doen ze in een keertje poesje lief...geloof me maar ze zullen er niet eens over beginnen over die 3 maanden dat ze niet zijn geweest...
    als ik jou was zou ik erboven gaan staan meid..je bent immers verder gegaan met je leven...ok zijn ze er niet voor je geweest laat dan blijken dat dit niet elk weekend zo zou zijn...dat jullie bij elkaar komen...of wanneer het gesprek van jullie echt gezellig wordt moet je meteen afkappen door te vragen waarom hebben jullie me laten zitten???
    het is wel moeilijk maar jij moet erboven staan meid...

ohhhh vandaag en ik ben zo zenuwachtig,aangezien ik gister zo moe was heb ik geen oog dicht gedaan van de zenuwen hahahaha...

xxxxcindy

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Weetje zij vinden het waarschijnlijk ook mijn schuld. Ik reageerde volgens hun niet op hun mails etc waardoor ze dachten dat ik hun niet wílde zien. (maar in werkelijkheid heb ik maar van 1 persoon mail gehad en daarop gewoon gereageert..)
    Maar heel veel van de opname weet ik niet meer en dat maakt het voor mij moeilijk. Misschien was het wel mijn schuld???
    De poging om weer beter contact te krijgen heb ik eigenlijk zelf ook afgekapt.. ik heb nl zelf gezegd dat ik me er niet meer goed bij voel..
    Ik heb ze nooit gemist, want ik ben er wel achter gekomen dat het echt geen echte vrienden zijn. Het was altijd leuk en gezellig maar als er echt wat was dan waren ze er niet, nooit eigenlijk.
    Daardoor had ik er ook echt vrede mee, ik heb hun niet nodig.
    Maar zo voor een keertje vind ik het wel leuk om de rest te zien. Maar ik ben dan weer zo onzeker dat ik bang ben dat ze gaan denken, wat doet zij hier????
    Toen ik in Turkije woonde ging t contact nl ook al niet meer lekker! Daarna weer pogingen gedaan en t dus ongeveer een maand of 10 volgehouden maar wel half half... en nu heb ik dus al zowat een jaar geen contact meer.
    Bah moeilijk vind ik het hoor!!!
    Vooral omdat 2 meiden nogal zelfverzekerd zijn en ik me dan al snel minder ga voelen. Maar áls ik ga, wil ik daar idd echt boven staan, net doen alsof er neits gebeurt is, en gewoon laten zien dat het super goed met me gaat. :)

Yep die nesteldrang komt en gaat hihi. Dat was dus ook dat onrustige gevoel wat ik vorige week had. Toen wilde ik er niet aan toegeven ivm mn bekken maar nu omdat het savonds was en ik daarna toch ging slapen, heb ik het toch gedaan. En dat is een stuk prettiger hoor. Dan is het ook gewoon over met de nesteldrang, vorige week bleef t echt dagen hangen doordat ik t negeerde!

Spannend Cin!!! om 15.00 uur? :D Spannend hoor!!

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

zo alles is weer een beetje gezakt. heb gisteravond alle tranen wel gehad. haha. en ik moest ook gewoon janken om helemaal niks. echt zo genant. hubbie lachte me uit en toen moest ik zelf janken en lachen tegelijk. wat een gedoe zeg haha. maargoed.

ik ben nu aan het werk dus het is behoorlijk druk weer vandaag. ik zie in ieder geval dat het met iedereen goed gaat en dat is al fijn om te zien!

ik ga gauw weer verder. straks kom ik nog wel even spieken.

minniemouse

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja het is moeilijk...
    ik weet ook eigenlijk niet wat ik zou doen...
    ik had ook een grote vriendenvclub elke dag zater er 22 man in mijn huis..
    totdat de helft uitgeprocedeerd werd,en ik mijn vriend leerde kennen,en in vlissingen ging wonen ik heb daarna niks meer gehoord alleen van 2 meiden en met eentje werk ik samen en de ander gaan we in het weekend naartoe..
    ik vind het ook wel genoeg zo,anders begint het weer van voor af aan elke dag hier komen enzo ik heb daar geen zin meer in...
    wij zijn erg gesteld op onze privacy sinds we in vliss hebben gewoont..
    er zijn dan ook dingen gebeurt(zoals je weet)..
    en daardoor wil ik zoveel mogelijk genieten van wat ik nu heb...
    we zijn bezig met de mmm,en als ik eerlijk ben als hun hier komen wordt het een groot zuipfestijn,en ik heb er de behoefte niet meer voor,dat ik toen 6 liter lambrusco per dag dronk,ik kan het nu niet meer...
    ik heb dan wel afgelopen weekend wat gedronken,toen het te gek werd zijn we naar huis gegaan...

kijk met jou gaat het nu prima perfect zelfs,en ik zou als ze erover beginnen zeggen luister dames dat is het verleden ik heb nu mijn beebje waar ik aan moet denken,en dat is het heden....
    willen jullie iets kwijt doe maar na de bevalling ik kan het nu niet hebben....

jaja 1500 uur...

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja minnie je auto???
    en dan die rot provera erbij ik voelde me heel ellendig toen ik dat slikte hahaha...

xxxxcindy

Deel Deze Pagina