PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja idd maar ikzelf ben daar dan niet zo goed in he. Daarom dacht ik, als mijn beste vriendin mee gaat dan durf ik ook wel, hihi. Zij is de oudste, heel zelfverzekerd en absoluut niet op haar mondje gevallen. Als zij erbij is durf ik meer en durven zij minder, hahahaha.
    Nouja ik zie wel, zal haar zometeen eens smsen!

Lijkt me ook niks nee zoals jij het beschrijft!! Je bent nu in een andere fase van je leven aangekomen he?
    Dat is bij ons ook al die tijd een beetje t probleem geweest, zij gaan nu nog steeds elk weekend stappen en naar grote feesten en ze studeren allemaal nog. Daardoor was de klik sowieso al veel minder.
    Ga er nog eens goed overna denken hihi. :D

Minnie goed dat je even lekker uitgehuild hebt!! Dat moet soms ook wel met al die emoties!

Oh zie nu dat er nog een pagina bij is, even lezen. ;)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh tis nie veel. :D Hihi.
    Ik voelde me ook altijd zo jankerig met de Primolut, brr.

Ik duik zo nog ff mn bedje in. Moet om 15.00 naar de fysio (ze smsde dat ze de afspraak moest verzetten weer, handig!) dus moet mijn middagslaapje overslaan vandaag... En ben nu al moe! Dus doe t gewoon nu hihi. Ga gewoon even lekker in bed liggen wat lezen en een filmpje kijken. Mag best na die nesteldrang hahah.

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik kruip ook nog even terug denk ik ben ook nog zo moe...
    en ja andere fase,,want ik was dit weekend bij die vriendin van mij..beetje gedronken en in een keer zegt ze kom we gaan uit...
    uhmmm neee ja en wat moet je hier bij die mannen die zitten toch maar te playstationnen,,maakt niet uit ik ga niet mee...
    toen ze weg is gegaan zei ik tegen me vriend kom we gaan naar huis...hij begreep me heel goed...

slaap lekker....
    en succes om 1500 uur he
    ik ook 1500 uur hahaha

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@nicky; lastig hoor, heb je het nu naar je zin op je werk?
    @minnie; ohhh even uithuilen meis *dikke knuf*
    @duchess; zou afgaan welk gevoel je erbij krijgt. Als er al in je hoofd opkomt; ik ga niet.. dan is dat geen goed teken :)
    Hier heb ik bij 6 weken zwangerschap mn hyves leeggegooid voor mensen waar ik vroeger mee omgng, maar die al jaren niks van zich hebben laten horen. En toen we met 12 weken het nieuws gingen melden, had ik dus ook geen schijnheilige reacties van anderen.. op 1 na; en die nodigd zichzelf nu al uit op kraamvisite.. Ja..fuck off, echt niet he.. nooit wat van je laten horen, en wanneer het een ander uit komt wel
    @zethu; goede vrienden van ons hebben een drogisterij hier op het dorp, en als we die bellen, ook al is het 's nachts, kan mn manneke om een pak voeding gaan. Ik zeg alleen zo iets als het in mijn geval ook echt kan ;)

vandaag even boodschappen gedaan, en ik hem wat stoms gedaan. Ik had een boodschappenkrat op de onderkant van mn karretje staan, en daar zaten nog boodschappen in, niet zo gek veel, maar totaal best prijzig (wat spul voor de baby alvast). En ben het vergeten op de band te leggen, kwam er bij de auto pas achter. Durfde niet terug, was bang dat ze dachten dat ik een dief was. Voel me nu lichtelijk schuldig. Die stomme zwangerschapsdementie zorgt voor genante situaties.

En mn neefje is gisteren geboren! Mocht de naam niet vermelden, maar niemand heeft iets gezegd over een cryptische omschrijving ;)
    Denk aan de kerststal, de man van maria :p

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    huh tumm naam niet vermelden??
    en toch weer voor niks he je beebspulletjes hahaha...
    kijk als jij je portomonnee verliest komen ze he ook niet terugbrengen hahaha ik vind het wel geinig...

zulke dingen heb ik ook hoor maar meestal dan een krat bier of een zak aardappelen hahahaha

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou dames ik ga me klaarmaken en kom meteen na de kliniek even melden hoe het is gegaan...

xxxcindy

duchess succes bij de fysio....

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oohooh Tummetje! Dief! ;) Hihi!
    Ik ben zo iemand die dan wel terug gaat, maar begrijp goed dat je niet durfde hahah. :D

Proficiat met je neefje!!

Zo Cin jij gaat je al vroeg klaarmaken! ;) Ik ben nét wakker hihi.

Ik heb mijn beste vriendin gesmst of ze ging en ze stuurde terug 'ik twijfel.. zullen we gewoon samen gaan?'
    Dus nu hebben we afgesproken dat we samen gaan.. en er gewoon boven gaan staan. :D Haha.
    Ben benieuwd hoor, vind het wel spannend maar ik denk dat ik wel een beetje trots op mezelf ben als het geweest is. :p Hihi.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh, Cin, succes!!
    Ik heb toen straks voor je gebeden..!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nicky, wanneer hoor je van je huidige werkgever wat ze willen doen met je contract?

@Minnie, ooooh balen zeg! Kan me voorstellen dat je even lekker wilt huilen, gewoon doen, lucht op ;).

@Zethu, werkt je wasmachine weer helemaal?

@Cindy, hoe is het gegaan of moet je nog heen? Oh lees al om 15.00 uur, succes!!

@Tummetje, ik zou ook niet terug durven gaan, haha.

@Duchess, succes bij de fysio!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit had ik op Hyves geschreven vanochtend (jaaaa we mogen starten met Primolut!!!!)

Omdat ik vandaag moet werken, heb ik de kliniek vanochtend direct gemaild of de arts morgen ook nog aanwezig zou zijn, zodat ik haar morgen in alle rust thuis even kon bellen. De arts mailde zelf vanochtend direct terug dat ze morgen niet aanwezig is, maar dat ze mijn bloeduitslagen heeft bekeken en dat deze passen bij het begin van mijn cyclus. Ze adviseerde om af te wachten tot mijn menstruatie en dan contact met het ziekenhuis op te nemen, zodat we kunnen gaan starten met spuiten.

Weer werd ik boos...ik heb GEEN cyclus, de laatste cyclus van mezelf was 110 dagen, wat zou betekenen dat ik misschien wel 3 maanden moet wachten [​IMG] . Dat kan toch niet de bedoeling zijn?! Ik heb mezelf bij elkaar geraapt en haar een net mailtje gestuurd met de vraag of we niet kunnen starten met Primolut aan het einde van het jaar om een menstruatie op te wekken, zodat we begin januari kunnen starten met spuiten. Verder duidelijk aangeven dat deze hele gang van zaken de nodige emoties bij ons oproept en wij de drie weken dat we in de kliniek lopen, nog nooit een duidelijk plan van aanpak hebben gekregen.

Omdat ik geen antwoord kreeg en de kliniek tussen 12.00 en 13.00 uur telefonisch spreekuur heeft, heb ik haar toch maar even gebeld. Haar het een en ander uitgelegd en ze begreep het eigenlijk vrij snel! Ze stelde voor om een recept uit te schrijven voor de Primolut, zodat ik daarmee kan starten zoals hierboven al staat beschreven. Ik heb haar gezegd dat zij geen recept hoeft uit te schrijven, omdat ik zelf nog Primolut heb liggen van de eerste keer bij de kliniek. En ik heb gezegd dat ik dit gisteren aan de verpleegkundige ook heb gevraagd (om te starten met Primolut), maar dat de verpleegkundige zei dat dat niet kon...De arts antwoordde dat dat de verpleegkundige was en dat zij de arts is. Daarop heb ik haar geconfronteerd met het feit dat wij steeds alleen maar de verpleegkundige hebben gezien (op 1 snelle keer na) en de arts zei nu ook dat we "haar straks meer zullen zien...".

Ik ben benieuwd of ik nu een aantekening in mijn dossier krijg dat ik een eigenwijze patient ben en dat de arts mij beter zelf te woord kan staan of dat je de arts pas va(a)k(er) krijgt te zien, als je eenmaal gestart bent met spuiten. Dat zal me worst wezen, ik heb mijn "zin"!!!

Ik ga vanavond op mijn gemak eens kijken wanneer ik het beste kan starten met Primolut en wanneer ik dan naar de kliniek kan om te gaan starten met spuiten. Onze wens komt EINDELIJK dichterbij, laten we hopen dat er niet meer hobbels op de weg komen...

Het is niet makkelijk voor een buitenstaander om te begrijpen hoe de medische molen werkt en al helemaal niet hoe zo'n impact dat kan hebben op iemand zijn/haar emoties, maar geloof mij als ik zeg dat dat ook niet uit te leggen is! Een kindje is en blijft een wonder en hopelijk mogen wij het wonder nog een keertje meemaken!!!

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @duchess; slaapkop! net wakker!!! :D
    @cindy; succes bij de gyn, ik duim voor je!!
    @debby; hihi had al een berichtje achter gelaten!

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby wat super super goed van je om duidelijkheid te vragen!! Super.
    Nu gaat er dan toch wat gebeuren! Vind het echt knap van je. :)
    Ben erg benieuwd wanneer je met Primolut gaat starten!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben ook best trots op mezelf, want vond het wel heel moeilijk. Ben nu weer helemaal gelukkig!!!

Nog geen nieuws van Cindy?

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ben ook trots op jou Debby :D !!!!! Ik zeg altijd maar tegen mezelf: voor jezelf opkomen, niemand anders doet het. En who cares wat iemand anders ervan denkt ik voel me er zèlf beter door.

Ga zo door meid ;) !! En super dat je mag starten met Primolut!!

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo damess

nou wel goed nieuws uhmmm
    2 eitjes ong. 10mm 11mm nu even ophogen naar 75 gonal-f tot maandag...en dan maandag weer om 12.20 2de fm..
    is het dan niet doorgegroeid krijgen we er een tabletje bij zei die wat precies weet ik niet maar denk dat het dan een compi gonal-f en clomid wordt haha

hij zei voor mijn doen is dit perfect...hoe het eruit zag vandaag..

debby goed zo meid dat je eindelijk je mond hebt open gedaan,,
    binnenkort starten met primolut en dan beginnen spuiten 2010 wordt ons jaar meid...

zo nu ga ik werken dames kom later wel weer even hier is beetje uitgelopen bij de kliniek nu moet ik haasten hahahaha

xxxcindy

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik wist wel dat je met goed nieuws terug zou komen vandaag Cin!! :) Nou hopen dat ze mooi doorgroeien. En twee eitjes nog wel, wie weet een tweeling! ;)

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    laat maar komen duch!!!
    we zijn er op voorbereid en er helemaal klaar voor...hahaha
    was wel even hilarisch daar toen ik op die stoel ging liggen,hij stopt dat ding erin en me schatje stond zo op dat scherm te kijken en hij zei in een keer jaaaaa dr ruis daar hahaha hij weet al waar ie naar moet kijken en dr ruis lachen jongen die kon niet meer moest gewoon even opnieuw gaan zoeken hahahaa...

maar combi gonal met clomid kan dat??

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahaha wat grappig!
    Geen idee of dat kan! Nog nooit gehoort..
    Wel van andere combi's, bijv metformine ofzoiets? Heb me er nooit zo in verdiept!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok ja hij zei met een tabletje gaan we het dan doen maar ik ben er verder niet op in gegaan want hij zei maar dat denk ik niet,want het loopt nu zoals het hoort en ik zat te tellen maandag moeten ze dus 18 a 20mm zijn dus als het goed is dan de pregnyl woehoeeee

eindelijk weer wat positiefs...

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nu moet ik echt gaan hahaha bah bah wat een gehaast hahaha

Deel Deze Pagina