PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Werk ze!!!

Ik heb echt een super gevoel over jou deze ronde!!! Heel positief!!. :D Hoop echt dat mn gevoel juist is. :)

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Cindy, fijn dat je zulk goed nieuws gehad hebt!! Helemaal super :D

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Cindy: Goed nieuws :D :D .

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Zethu: is inderdaad een grote boom. Ongeveer 2 meter hoog. Breedt is ie niet echt gelukkig. Daarnaast hebben we geen kerststal maar een heel gezellig kerstdorp zoals je een beetje kunt zien op de foto :)

@cindy: er zijn sommige collega's die weten dat ik zwanger ben. wordt steeds moeilijker om het voor me te houden.....

@minnie: mooi dat alles er even is uitgekomen. Dat vindt ik persoonlijk altijd het mooiste als je moet huilen maar lachen tegelijk.

@Tummetje: Ik heb het zeker wel naar mijn zin. Zou het liefste niet weg willen maar zal ze toch onder druk moeten zetten voor een verlenging of een vast aanstelling. Voor het zelfde geldt krijg ik dadelijk 1 dag voor het einde van mijn contract te horen dat ik niet meer terug hoef te komen... en dan een kans laten schieten voor een andere baan zoals nu. Ik kan altijd op gesprek gaan.

@Tummetje: Proficiat met de geboorte van je neefje!!

@Debby: ik kan een dag voor het einde van mijn contract iets te horen krijgen. Erg frustrerend dus.....

@cindy: wat een goed nieuws!!! Nu maar hopen dat de eitjes verder groeien en dat je maandag nog beter nieuws hebt!

@hier: Heb vandaag het uitzendbureau gebeld dat ik in ga op de vacature.... morgen intake gesprek en dan gaan ze me voorstellen bij dat bedrijf... ben benieuwd. Hoop dat ik mijn huidige werkgever voor het blok kan zetten. Daarnaast ben ik bij mijn huidige werkgever deze week op nieuwe dingen ingewerkt omdat een collega van mij met zwangerschapsverlof gaat a.s. vrijdag dus denk niet dat ze mij kwijt willen....

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @cindy; super joh!!!
    @tante mars; las in het mei topic slecht nieuws bij jou.. gaat het al beter?
    @nicky; succes morgen dan :D
    @duch; hoe was het bij de fysio?
    @mp; waar blijft die buikfoto nou? :p

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy, yeessssss goed nieuws meis!!!! Ik ga heeeeeel hard voor je duimen!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Slecht nieuws bij tante???

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    T is nog steeds kut met kloten Tummetje!

Hou me maar aan de voorgeschreven rust kan er niks anders van maken!! Weet alleen wel dat als het na de vakantie nog niet beter is ik me diploma waarschijnlijk wel op me buik kan schrijven, na de vakantie willen me vriend en ik zowiezo nog een gesprek met me decaan hebben, over hoe en wat nu verder wat als het dan nog niet over is ? Mag ik dan een maand of 2 langer!! Voor nu weet ik ff niet hoe ik het moet bolwerken, ben verdrietig gewoon om het feit dat t dan zooooo lekker gaat en ineens weer van een berg afgleid om vervolgens in een diep gat te donderen GRRRRRRRR..

zo die frusties zijn eruit!
    Ik duik zo weer op de bank mag tot 8 uur pc-en van hubbie en dan gestrekt gaan! Dit werkt zo echt niet.

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje TanteMars, las net het verhaal :(. Hopelijk doet de rust je goed en hoe ($(%*% het ook is...dan maar rust! Sterkte ermee en ik denk aan je!!!!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @tante slecht nieuws????? toch niks ernstigs he??

@debby jaja goed nieuws ben alleen even aan het googlen op gonal-f en tabletje hahaha ik weet niet welke hij bedoelde??

@nicky alles met beide handen aanpakken meid...
    zal heus wel goed komen allemaal..

@tummetje hoe is het bij jou???

@duchess ja ik heb zelf ook wel een super gevoel deze ronde maar eerst afwachten hahahaha

zo nu ga ik even koken douchen en kom dan later wel weer even terug...

xxxxxcindy

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    deb wanneer begin je met je primolut???

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zo is het maar net! Geluk bij een Ongeluk, ben gewoon op vanaf oktober ben ik al bijna elke dag druk in de weer, en tis gewoon op! Kan niet maar blijven lopen, het begon zo'n pijn te doen aldoor. Gister avond ging ik gewoon bijna OUT! Toen was het genoeg, ik ga me kleintje niet op het spel zetten voor stage!! Tis goed zo.

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goed zo tante lekker rustig en over 10 min plat he haha
    ze moeten het maar begrjipen...

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    7 minuten ;) ..

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    neee 6 hahaha

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    zal de volgende keer 'slecht'nieuws even anders formuleren..iedereen in de stress hier ;)

@tante; Je kindje is inderdaad het belangrijkste nu, dat hebben ze maar te accepteren hoor! Tis jammer dat ze eerst zo leuk deden en nu ineens zo raar, (om even te reageren op je verhaal uit het mei topic). Vind dat je goed gehandeld hebt om thuis te blijven.
    @cindy; hier gaat ie goed hoor.. :D

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    zo ik ben er even weg van hahaha

ik kom strakkies wel koekeloeren hierzo hahaha

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Fijn dat t goed gaat Tum..

Ben geen hond voor ze die ze ff naar zich toe kunnen roepen! Dan had ik wel Vicky geheten hihi..

Ik ga op de bank!

Tot morgen

Knufff

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jee Tante ik zei toch dat het welbelangrijk is om rustiger te doen als je harde buiken hebt.. brrr..
    Ik herken me precies in jou verhaal.. wat je voelde dan.. hier was ik ook helemaal flauw dr van donderdag. brr.
    Doe maar goed rustig aan idd die stage is niet het belangrijkste nu.

Ik vraag me alleen af waarom het hier niet vermeld wordt?? beetje jammer.
    hoop dat je je snel beter voelt!

Hier alweer nesteldrang gevoelens, zal nu toch niet elke avond zo gebeuren??? kan gewoon niet lekker bij vriendlief op de bank zitten want voel me onrustig. Maar probeer me wel een beetje rustig te houden hoor.

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Bedoel trouwens jammer in de zin van, dat ik het niet kon vinden en dacht dat er iets ergs gebeurt was. ;)

Meiden weten jullie nog leuke idees voor kerstkadotjes voor een man...? vriendlief heeft mijn vader getrokken... maar dat is altijd zoooo moeilijk.. pfff

Deel Deze Pagina