PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik zat al te denken huh :( whaha.

T staat bij de mei mama's ;) , maar niks ernstigs verder gelukkig!

Heb lekker 2 uren op de bank gehangen nu nog ff mail checken en zp en dan duik ik me bed in.

Vaders trekken met kerstkadootjes is altijd moeilijk, gelukkig trekt me zus al jaren me vader hahaha.. Kadootjes geen id. Ze hebben altijd alles al (als je het vraagt) .

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: Hubbie heeft ook zijn vader, hebben maar een trui met sokken gekocht, kan ie altijd gebruiken. Ik heb gelukkig al een aantal jaren mijn hubbie (dit jaar gemeen gespeeld want zijn briefje was wat zwart door zijn werk hihi) dus dat is wel makkelijk kan ie mooi zelf zijn cadeautjes kopen. Hoezo lui aangelegd! Dit jaar laat ik een gedeelte door mijn ouders kopen voor hem omdat het een dagaabieding morgen is en ik morgen naar school en naar eindhoven (de gekstuh) moet.

@tante mars: lekker meid zo lang op de bank hangen. Ik heb vanavond mijn knutselavondje weer gehad!

Groetjes en allemaal nog een fijne avond! Nicky

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hihi tante ja beetje vaag van me whaha.
    Gaat het al wat beter?

Ja kadotjes voor mn vader echt heel moeilijk.
    Ja ik weet wel wat te kopen, maar ik wil eens een keer wat anders, iets orgineels hahah.
    Hij krijgt elk jaar hetzelfde namelijk!
    In eerste instantie dacht ik leuk! Ik ga allemaal opa dingetjes voor 'm kopen. Maar wat zijn opa dingen? Whaha.

Whaha Nicky laat je echt je man zelf zijn kadotje kopen? :p Hahah dat zou ik nooit doen. :p Ik vind het juist leuk om mensen te verrassen. :D
    Ik heb mijn zus getrokken. We doen voor 35 euro maar zij heeft een lijstje dat ik nog uit kon zoeken als we voor 200 euro deden. :p Whaha. Dus die is echt makkelijk. Had me vader dat ook maar. Die heeft erop gezet 'After shave' 'Shag' 'zoek het verder maar uit' :p

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ligt er sneeuw bij jullie?

Lees op een ander forum over sneeuw, heel veel sneeuw! Maar hier ligt niks! Pffff.
    Heb fotos gezien van minimaal 40 cm sneeuw! En bussen die niet rijden in Friesland en Groningen, treinen die niet gaan...
    Hier is niks te zien, whaha.

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Hier ligt ook sneeuw, hopelijk blijft het even liggen, wil straks even met Ryan naar buiten :D.

@TanteMars, hoe gaat het vandaag? Merk je dat de rust helpt?

@Duchess, wij hebben voor mijn ouders toen een speen gekocht met 'I love oma" en Opa's lieveling of net andersom ;). En je hebt ook van dat soort rompertjes, dat zijn toch ook opadingen?

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

wat is er weer gezellig gekletst.......hier ligt trouwens heeeeeeel erg veel sneeuw en het sneeuwt nog steeds. was net aan het schuiven met de auto. en vind dat zo eng haha. muts dat ik ben.

@mars: meid denk aan je kleintje en vooral ook aan jezelf! geen grenzen overschrijden. dikke knuffel!!!!!

@duchess: das wel verevelend ja dat je in de winkel staat zonder geld. haha zou ook echt wat voor mij zijn.

@nicky: gewoon ingaan op die vacature en dan als je daar bent voorgesteld een gesprek op je werk aanvragen en dan vertellen van die vacature en vragen wat zij jou nog te bieden hebben enzo. dan doen ze daar wel wat mee lijkt me als ze ookal jou andere taken geven om te doen.

@cindy: jjjeeeeeeejjjj eitjes en twee nog wel! wat goed zeg! ik ga voor je duimen dat het allemaal goed komt!

@debby: en jij beginnen met primolut. ik ga voor jou ook duimen!

@all: hier weer aan het werk. en weer is het druk. morgen lekker een dagje vrij. dus lekker lang weekend. provera gaat wel okee. ik neem het tijdens het eten in en heb gister niet echt ergens last van gehad. nu ook niet echt gelukkig.

minniemouse

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé minnie!!!!
    Tijdje geleden dat we samen online waren haha.
    Zit nu in Nijmegen en hier sneeuwt het goed, ik hoop dat de treinen straks nog gewoon rijden, hoef gelukkig maar tot cuijk maar dan nog.
    Vanmorgen lag er bij ons ook nog niets duchess maar dat komt nog wel en er is nog veel meer sneeuw gemeld want het komt via het zuiden weer terug.... :D JOEPIE!!! NOG MEER SNEEUW...

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    haha ja is inderdaad een tijdje geleden geweest. vanochtend bij ons geen sneeuw maar dat schijnt volgens hubbie nu al anders te zijn. op het werk is het echt helemaal wit. leuk he. alleen best glad.

hoe is het nu met de situatie tussen jou en schoonouders?

minniemouse

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik doe er gewoon normaal tegen en ze doen ook wel gewoon terug, schoonmoeder vraagt wel elke keer als ik daar ben hoe het gaat dus ze is wel geïnteresseerd, schoonvader daarintegen vraagt helemaal niets. Schoonzus is nog niets veranderd maar leg me er maar bij neer dat die niet meer te redden is. haha.

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    haha ja inderdaad die is al zo ver heen. net zoals dat ik steeds moet denken over hoe ze zo mooi zat te vertellen dat ze geen knoflooksaus van de shoarmatent wilde want die mensen deden sperma in de saus en dan kon je zwanger worden. haha echt. geeft zo aan wat voor een doos het is. haha

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    haha dat klopt ja, zo hebben we haar ook wijsgemaakt dat kaas die heel erg stinkt zo komt omdat er mensen met hun blote voeten overheen hebben gelopen! Ook dit geloofde ze en ze had die kaas ineens niet meer nodig. Je kunt haar echt vanalles wijsmaken. Haha

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ga even snel naar beneden wat drinken halen. Tot zo!

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oooww echt he. ze heeft gewoon geen verstand. en dat is nu zwanger....................ben benieuwd hoe het gaat dalijk als die kleine er is. haha.

nog een aantal dagen provera en dan hopenlijk zo een keertje ongesteld. heb zoveel zin om weer te gaan beginnen! wil zo graag weer zwanger zijn.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Whaa wat een mens dat ze die dingen geloofd! Vaag zeg whahah.

Hier sneeuwt het nu toch ook hard en het begint al aardig wit te worden. :D Mooi hoor hihi. :D
    Wij gaan zo sjoppen voor kerst... leuk in de sneeuw hihi. Wel een echte kerstsfeer dan. ;)

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    kerstshoppen moeten wij ook nog doen. ik denk dat dat zaterdag of volgende week gaat gebeuren. moet voor mn schoonouders ook nog wat dingetjes halen en voor hubbie ook.......maar weet niet wat haha.

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij moeten het vandaag en morgen klaar hebben.. Op zaterdag werkt vriendlief en donderdag doen we al kado's. Ik zou wel wat bij kunnen halen tussendoor maar ga op t moment liever niet alleen door de stad. Gaat toch niet altijd even goed met mijn bekken en buik dus dan heb ik liever vriendlief bij me. :p

Nahja wij gaan nu, halen denk ik meteen zijn trouwpak op.. Anderrs moet dat morgen nog gebeuren.

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Daar ben ik weer.
    Meteen even autorisatie voor de lift op school geregeld :) Hoef ik gelukkig niet meer met de trap. Stond vanmorgen op de tweede verdieping al naar lucht te happen en toen moest ik nog 1 verdieping naar boven. Echt niet normaal.
    Vanmiddag naar Eindhoven, denk dat ik binnendoor via Helmond ga, heb ik de minste kans op files. Misschien nog even naar de prenatal nadat ik bij Tempo Team ben geweest. Tenminste volgens mij zit er bij Woensel ook een prenatal of niet duchess??

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    volgens mij zit daar wel een prenatal geloof ik.

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    en het begint hier weer volop te sneeuwen..................

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @nicky echt waar gelooft ze dat van die kaas hahahahaha is wel een goeie...
    zo iemand kan je alles wijs maken hahaha
    gelooft ze ook dat de mex griep uit mexico komt? jahahaha

@duchess ik heb ook mijn vader en ik weet totaal niet wat ik moet kopen??mam zei gister pap heeft sokken nodig jah duh ik ga geen sokken kopen hahahaha...
    hier sneeuwt het wel???? en ik vind dat helemaal niks...

@minnie hoeveel provera moet je nog slikken??? dat wachten duurt te lang he...

weet iemand wat ik kan verwachten van gonal met combi tablet haha..ik kan er niks over vinden en die metformine duch wat jij zei is voor je gewicht in balans te houden bij spuiten las ik gister...en dat is niet meer nodig want ben alweer 7 kilo in totaal kwijt(drink geen cola meer)haha en ik mis dat zo erg hahaha
    xxxcindy

Deel Deze Pagina