PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    voor mij is dat eerlijk gezegd hetzelfde hoor. Maar dat boeit niet.

fijn dat het gelukt is voor je vader.

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou Nicky bedoelt winkelcentrum Woensel, dus dat is gewoon wat anders. ;) Daar zat altijd een Prénatal.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ga naar bed, tot strakjes!!

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    weet ik niet meer. Is te lang geleden.
    Ben al bijna 6 jaar vrij van die therapie. Dus in die tijd veranderd er zowiezo veel. En wat dat betreft kwam ik voor die therapie alleen in centrum Eindhoven. Verder niet.

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    nieuwe foto's in mijn mapje thuis! Ook een van mijn kerstboom waar je de lichtjes wel ziet! zo mooi :D

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zal zo eens gaan kijekn.
    Werd wakker en alles is hier spierwit hihi. Toen ik mn bed in ging dacht ik dat t weer bekeken was met de sneeuwval. Vanochtend was het ff wit maar toen we naar huis gingen was alles zo goed als weg. Nu begint er toch echt een pakje te liggen en het sneeuwt nog steeds. :D Leuk zeg. Vanavond lekker wandelen met de hond door de sneeuw denk ik. :D

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik kan ze helaas niet groot zien, maar zo int klein erg leuk!! Mooie kerstboom. :D

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Rustig hier. :)
    Alles is weer netjes hier en zometeen ga ik zuurkol maken, lekkerrr.

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hebben wij gister gehad MJAM :D .

Vanmorgen wel stage gelopen (kerstpakket ophalen bla bla bla ) alleen op me stoel gezeten en er niet vanaf geweest whahaha toh wel lekker he onder de mensen. Maar goed half 1 kwam vriendlief me halen ong. kwart voor 3 ongeveer waren we thuis wat een sneeuw wat een sneeuw.. En dat werkt net niet goed voor harde buiken, we gleden eht alle kanten op!! Niet normaal normaal doen we over dat stukje met de auto ong. 20 minuten nu gewoon 3,5 keer zo lang.. Wel heerlijk hoor die witte weilangen en dijken. Maar allemachtig wat wonen wij qua sneeuw schuiven en strooierij in een doodverlaten kut gat..

Inmiddels zijn ze rond 1 uur maar gestopt met schuiven en strooien want tegen die sneeuw hiero is geen schuiver bestemt. 10 a 20 km p/u harder kan je echt niet.. Ben ik blij dat we dinsdag nieuwe banden om de auto hebben laten zetten whaha...

Maar goed de rest van de middag lekker op de bank gehangen! Heerlijk, heeeeeeeelemaal niks..

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lekker dat je toch even geweest bent!! Werd er nu wel begripvol gereageert op je stage?
    Klinkt niet lekker dat schuiven!!! Hoor idd al vaak op de radio dat het aan die kant niet lekker gaat met al die sneeuw! Hier is het zo minimaal dat je er geen last van hebt, was het maar ietsje meer hier haha.

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Het was hier vanmorgen indd behooooooorlijk wit al hier zo'n 20 m en hoe dihter we bij stage kwamen hoe hoger de sneeuw daar zo rond de 50 m. En t bleef maar komen.... Alles is vrij basisscholen, voorgezet onderwijs, middelbaar onderwijs, openbaar vervoer ontregeld ah gewoon een DRAMA!

Nou ja wat is begripvol niet eens een sorry voor ze achterlijke reactie, dus wat je dan kan verwachten is dat ik een hele morgen geen bek vol zeg en alleen maar snauw!! Ben geen hond geloof ik hehe dus die zal me we lflink schuldig voelen maar heb er lekker veel schijt aan.

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedzo meis. :D Hihi.

Ja had het vanochtend al gelezen idd! Zit ook op een ander forum en daar waren er heeeul veel in Friesland en Groningen die niet konden werken of naar school. Hihi.

Ohja, je bedoelt toch wel centimeters mag ik hopen he? :D Haha.
    Zag net wel op de website van de KNMI dat er morgen nóg meer sneeuw komt, ook hier! Jeeej! :D

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ja me c doet t soms niet :( whaha..

Nou van mij mag t stoppen hoor, ben erwel zat van kan er toh niet van genieten. dalijk glij ik onder uit me moeder belde vanmorgen al op je zij of op je knieen vallen maar NIET op je buik en kont.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja dat is idd wel eng.. Ik durf ook niet met me normale schoenen naar buiten nu! Alleen met veel profiel.. En met vriendlief.. Durf nu ook neit met de hond te wandelen zonder zijn arm om vast te houden hihi.
    Maar ik houd wel altijd heel erg van sneeuw.. :)

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @tante ja wel uitkijken met die sneeuw want is echt glad..

@duchess gelukkig heb je al wat dingetjes gekocht...
    ja het is wel wit he buiten...
    ik wil ook nog wat voor me schatje halen en weet ook echt niet wat???hahahaha
    en ik heb vanaf vandaag vakantie baas belde net met de leuke mededeling dat we door de sneeuw niet hoeven te komen lekker!!!tot 4januarie...

@zethu wat een leuke kerstboom!!!!kerstvrouwtje....
    en ieeeekkkk wat woon jij hoog krijg al de kriebels als ik het zie...

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik hou helemaal niet van sneeuw haha!!!
    zit nu het liefste binnen..

ja dames jullie moeten echt uitkijken,gelukkig als je valt zit beebje wel veilig maar is toch wel link...

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Haha,

Vriendlief: mars kom eens
    Ik: Ja wat is er staat er weer geld op de rekening?
    Vriendlief: Kom nu maar
    Ik (loop erheen): Zeg ondertussen kan niet van stage wezen want dat is nogmaar 16 euro deze maand.
    Vriendlief: Kom nu maar ja ben onderweg.
    Wij samen: Zitten voor het beeldscherm van de laptop, Huh :( hoe kan dat dan? Van wie is dat ? Ja UWV, Oh oke. Nou vreemd Ja nee joh betaling tot 27 dec. Oh oke. Nou ja uhmm hebben we niet nodig, overgemaakt naar schoonouders (WIJ ZIJN SLEHTE SPAARDERS) .. Maar goed toh ff lekker voor de kerst

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wij eten vandaag schotel van maggi
    gehakt broccoli kaas ohhh die is zo lekker ahaha
    die hebben ze niet overal alleen bij emte en c1000 dus vandaag overal wezen kijken haha maar heb hem..

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Baby: daarom ook niet op de kont vallen, kan de beeb een flink optater van krijgen. Op je zij zitten er toh meer botten voor en je knieeen ja doet ff pijn maar beter als op je zij natuurlijk..

Heb hier ook een hekel aan, gewoon ookom het feit dat ik er niet van kan genieten (sneeuw ballen gooien sneeuw pop maken) e.d.

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    heb jij nog een uitkering erbij dan???
    bij je school en stage...
    lekker kom maar op met het kerstgeld hahaha