Lekker Mars, helemaal als je het niet verwacht!! Ik wil ook wel extra geld wat ik niet verwacht.. hahah. Er is hier weer van alles afgeschreven wat jaarlijks betaald wordt en daar had ik dus geen rekening mee gehouden.. En gister ook de rekening gekregen van mn eigen risico... pfff. Hele kip met gehakt in zn hol.. whahahahaha.. wat een benaming. Ik houd niet van hele kippen, als er ergens botten aan zitten vind ik t niet meer lekker whaha. Ik vind sneeuw trouwens vooral mooi om naar te kijken... hahaha. Lekker warm binnen. En door de bossen wandelen met de hond... Sneeuwballen gooien niks voor mij, brrr.
ja ik snap ook echt niet dat die kleine kinderen geen pijn krijgen aan zijn vingers van dat sneeuw hahaha.. ja ik moet zeggen heb een tijd gehad dat ik kip zo lekker vond en nu nee dank u hahaha
Kip lust ik wel maar dan kipfilet ofzo, of kipburgers. Ik eet bijna altijd wel kip.. varkensvlees eten we niet en rundvlees vind ik snel taai.. (heb ikv an kleins af aan, geen idee waarom haha ben gewoon niet goed in kauwen ofzo ) Dus wij eten toch vaak kip, maar geen hele kip! Of rundergehakt dingen eten we ook vaak.
ja hier ook kip vis en platte rib is hun cultuur en elke dag rijst maar wij doen beetje afwisselen nu hoor!!! kwam me strot uit elke dag hahaha
Rund vlees moet je ook op bijv. maandag bakken dinsdag heel de dag sudderen hahaha. Dna heb je lekker draadjes vlees hihihi Mjammiiee.. denk dat jij je ziekte geld ook wel krijgt deze week dan Duchess, dit was betaling tot 27 dec. Voor de kerst moet t de deur uit, ivm late transacties.. Wij hadden dat indd ook altijd voor kerst dit jaar zijn we er EINDELIJK eens goed op bedacht dinsdag krijg ik nog studiefinanciering dus dan is ht voor deze maand ook weer ove.r
Ik krijg geen geld van t UWV, ik krijg mijn salaris gewoon. Bij een zwangerschaps uitkering werkt dat anders schijnbaar. Draadjesvlees ieeee dat vind ik zo vies!! Vriendlief vind het wel lekker dus maak t wel eens voor hem, maar dan maak ik voor mezelf wat anders haha.
Haha, Oh oke dat is dan wel beter . Bij zw verlof krijg je het indd via UWV. Oh ik vnid t heerlijk net als Schotse Hooglander (een ehte aanrader hihi)
Jaa die jaa HEERLIJK hihi hier kan je het maar bij 1 slachterij krijgen (slagerij en slachter in een) .. En het is echt verrukkelijk hihi
Haai Cindy Leuk dat je om me vraagt! Ja gaat eigenlijk wel goed, ik heb nu 11 kilo afgevallen wat moest en daarna een betere cyclus gekregen al drie maanden regelmatig we zijn daarna terug naar de gyn geweest en hebben ze eindelijk vriendlief zijn zwemmertjes onderzocht en ik moet nu wachten op me menstruatie dat elk moment kan komen en dan de derde dag bloedprikken en dan als me temp omhoog gaat weer bloedprikken dus ben aan het duimen dat me menstr komt vind het alleen raar dat ze pas de uitslag van vriendlief willen geven als we daar zijn hebben 13 jan weer een afspraak was dat bij jullie ook zo? we wachten maar af Ik lees dat het bij jou ook goed nieuws is! goed zo 2010 word jou jaar hoop ik voor je Leuk om te zien dat er meiden zwanger zijn! geniet ervan xxx Mandy
uhmm nee bij ons werd het zaad voor de afspraak ingeleverd en een half uur later werden we binnengeroepen,heeft de dr bm slijm bij mij gepakt en zijn zaad er doorheen gedaan onder de microscoop,,en toen mochten we zelf kijken nou die zwommen goed hoor hahaha... ik duim voor je ongi meid..... 13 jan. duurt nog lang he...