Mendiey dat is volgens mij altijd zo, uitslagen van zulke onderzoeken geven ze volgens mij nooit over de telefoon! Heel veel succes gewenst!! Schotse hooglanders??? Aaah die lopen hier in het bos, moet er niet aan denken whahah. Zwangerschapsverlof zal ik idd van t UWV krijgen maar tot die tijd krijgt mijn moeder (op papier mijn baas) mijn salaris betaald en betaald zij mijn salaris. Dus ik heb geen idee wanneer dat geld binnen is enzo!
hahahahaha.... ja maar daar hebben ze ook meteen het zaad bij onderzocht,,en was helemaal goed alleen weet niet hoeveel enzo... maar wel goed hahaha een harige koe??? hahahahaha wat zijn we soms toch ook gekskes he.. ik dacht mischien een paard ofzo hahaha
Haha hier lopen er heel veel los in de bossen enzo, vriendlief is dr bang van. Hihi. Smaakt dat vlees zoveel anders dan, dan rundvlees?
Bekijk bijlage 37086 harige koe...... Lopen hier vlakbij vrij in het bos!! Moet er eigenlijk niet aan denken hihi..maja een koe gewoon eten we dan weer wel he....
of wit of zwart Zoveel lekkerder als rund vlees veeel malser, daarom zeg ik het ook haha ,is niet zo taai
hahaha miranda nu weet ik welke die lopen in bakel ook in de bossen vrij rond hahahaha het is duidelijk!!!!!!hahahaha
Is t dan misschien vergelijkbaar met ossenvlees ofzo? Nahja ik ben sowieso niet zon rood-vlees eter op de 1 of andere manier. Oh hier zijn ze allemaal roodbruin whaha. Al heb ik volgens mij ook wel eens een zwarte gezien ja! (wat een interessant onderwerp )
hihi..maja als ik stukkie verder fiets is er ook weide vol met zwart/witte koeien....dussssss.....en daar denk ik dan weer niet over na om die niet te eten....het zal idd lekker mals vlees zijn...die beesten hebben het volgens mij kei goed!
hahaha , heb geen id wat ossenworst is .. Bij mij is het ook dit en niet verder hoor, dit gaat nog wel zeg maar.
Idd Miranda gewone koeien eten we dan wel, maar die lieve int bos zijn weer anders. Whaha. Stom eigenlijk, maarja....
dat is t zelfde als gene paarden eten terwijl die dieren in Nederland alleen maar geslacht worden als ze echt ziek zijn (kreupel o.i.d.) en deze Schotse hooglanders zijn lang niet altijd even liefh oor hahaha
Idd je hebt gelijk Mars! Ossenworst kun je als hele worst kopen en gesneden idd. Wij eten wel eens Ossenhaas, dat is wel heel mals maar wel erg prijzig. Enne ja dat komt inderdaad van... Een os!!!