hmmmm...ossehaas...osseworst vind ik niets aan. Maar paardevlees is wel heel lekker....stom dat een dier dat vroeger ook gewoon gegeten werd zo veredeld is dat mensen het niet willen eten meer....
ja en vooral de zigeuners he.. paard is een heilig dier bij hun haha ja kan ieder heeft zo zijn eigen dingen zo zul je mij nooit mosselen of krukels zien eten ieeehhhwwww
Ik lust ook geen zee-dieren, behalve krab!!! Heerlijk! Paard eten wij ook niet, volgens de Islam mag dat enkel gegeten worden als er niets anders te eten is bij bijvoorbeeld een oorlog o.i.d. Maar heb het wel gegeten hoor! Vroeger niet, want ik heb altijd paarden gehad en tsja, wilde dat als klein paardenmeisje niet eten!! Maar toen heb ik eens perongeluk paardenrookvlees gegeten... HMMMM.. lekker! Haha. Toen at ik het wel. Enne kangaroe en struisvogel???? Dat zag ik laatst liggen, maar ik durf het echt niet aan whaha.
Hoi dames, ben ik weer. Vandaag naar Eindhoven geweest, wat een gedoe zeg om daar te komen.... Op de terugweg naar huis via de A 50 gegaan, lekker gemeente is dat daar, ze hadden niet eens gestrooid!!!! Kon niet harder rijden dan 80-90. Hier is niet super veel gesneeuwd maar toch wel een centimeter of 8. Ik hoop dat hubbie dadelijk thuis komt zodat we kunnen eten, lekkere frietjes vandaag! Bij Woensel idd geen prénatal gezien maar wel even bij de jamin geweest!!! mmmmmm.....
@ Cindy.. Gelukkig dat ze bij je vriend goed zwommen haha.. hopen dat het ook bij mij ventje is duurt indd lang tot de 13 maarja gelukkig hebben we de feestdagen dan gaat het toch wat sneller hoe gaat het nu met jou? @Duches... Oh gelukkig dat het meestal altijd zo gaat dacht al hebben wij weer Bedankt meid jij veel succes gewenst met je zwangerschap en natuurlijk dalijk met je kleine meisje!!
Hallo allemaal! Weer even snel een kort teken van leven. Vandaag druk geweest met boodschappen voor de Kerst, en vanmiddag nog even geshopt voor beeb en mama. Maar jemig, wat is het lastig om neutrale kleertjes te vinden zeg! Was wel leuk shoppen: 3 halen, 1 betalen.
Heeey meiden! Wat een zooitje veroorzaakt die sneeuw in ons landje he.. het noorden helemaal ontregeld.. dan valt het hier wel mee. Mja, wij wonen ook aan zee, dus daar is het altijd warmer Ga niet reageren op die hooglander of ossenworst hoor Eet geen vlees
Yvy, waar kun je zo leuk shoppen??? Willen jullie strakjes weten wat het geslacht is? Dan zou ik niet teveel neutrale kleurtjes kopen! Ik heb iig best een beetje spijt dat ik al zoveel kleertjes in neutrale kleuren heb, heb wel heel veel echte meisjesdingen bij gehaald nu, maar bij een eventueel volgende zwangerschap ga ik echt wachten op de geslachtsbepaling met shoppen hihi. Bij de V&D hebben ze trouwens erg leuke kleertjes vind ik, ook neutraal! Daar ook sneeuw Tummetje? Vast niet zoveel als in het noorden idd, hier ook niet hoor.. Ben benieuwd wat er morgen nog gaat vallen. Mendiey, lang en niet lang toch! De 13e is het zo, maar nu lijkt het nog zo ver weg. Idd met de feestdagen er tussen gaat het alweer sneller. En joooh als het de 13e is duurt het nog maar 9 dagen voordat we gaan trouwen, whaa, begin hem soms een beetje te knijpen!! Hoop dat mijn zus de kaarten dit weekend toch klaar heeft..pff..
Hier wel wat sneeuw hoor (zie foto's op hyves), net genoeg om een sneeuwgevecht te houden enzo.. maar niet om het verkeer te ontregelen ofzo
Trouwens over shoppen gesproken, bij de Hans textiel is het tweede babyartikel voor 50 ct! Zei mn moeder.. alleen hebben wij die winkel hier niet
Hier ook niet, whaha! Ja hier ligt ook wel sneeuw, maar idd niet zoveel dat het verkeer ontregeld is enzo volgens mij. Er zal misschien 2 cm liggen ofzo.
geen sneeuw? Hier ligt wel 15cm....was echt glibber glij vanmiddag naar de supermarkt...hihi kleine heeft lol gehad!!!