PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahahaha echt vrouwen he!!!!!

ja paardenvlees hmmm volgende week weer....

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmmmm...ossehaas...osseworst vind ik niets aan.

Maar paardevlees is wel heel lekker....stom dat een dier dat vroeger ook gewoon gegeten werd zo veredeld is dat mensen het niet willen eten meer....

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja en vooral de zigeuners he..
    paard is een heilig dier bij hun haha
    ja kan ieder heeft zo zijn eigen dingen

zo zul je mij nooit mosselen of krukels zien eten ieeehhhwwww

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mosselen ieuwh!! Ik lust niets uit de zee......

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik alleen gamba`s hahaha

ook pas sinds 3 jaar hoor!!!!

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik lust ook geen zee-dieren, behalve krab!!! Heerlijk!
    Paard eten wij ook niet, volgens de Islam mag dat enkel gegeten worden als er niets anders te eten is bij bijvoorbeeld een oorlog o.i.d.
    Maar heb het wel gegeten hoor! Vroeger niet, want ik heb altijd paarden gehad en tsja, wilde dat als klein paardenmeisje niet eten!! ;) Maar toen heb ik eens perongeluk paardenrookvlees gegeten... HMMMM.. lekker! Haha. Toen at ik het wel. :)

Enne kangaroe en struisvogel???? Dat zag ik laatst liggen, maar ik durf het echt niet aan whaha.

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Meiden vriendlief is er dus ik ga eten
    Tot straks!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik wilde net zeggen ga ook eten en dan onm kijken..

heerlijk vakantie!!!!!hahahaha

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames, ben ik weer.

Vandaag naar Eindhoven geweest, wat een gedoe zeg om daar te komen.... Op de terugweg naar huis via de A 50 gegaan, lekker gemeente is dat daar, ze hadden niet eens gestrooid!!!! Kon niet harder rijden dan 80-90. Hier is niet super veel gesneeuwd maar toch wel een centimeter of 8.
    Ik hoop dat hubbie dadelijk thuis komt zodat we kunnen eten, lekkere frietjes vandaag!
    Bij Woensel idd geen prénatal gezien maar wel even bij de jamin geweest!!! mmmmmm.....

10. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    @ Cindy.. Gelukkig dat ze bij je vriend goed zwommen haha.. hopen dat het ook bij mij ventje is:D duurt indd lang tot de 13 maarja gelukkig hebben we de feestdagen dan gaat het toch wat sneller:D hoe gaat het nu met jou?

@Duches... Oh gelukkig dat het meestal altijd zo gaat dacht al hebben wij weer;) Bedankt meid jij veel succes gewenst met je zwangerschap en natuurlijk dalijk met je kleine meisje!!

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wij gaan even een overheerlijk 2 gangen diner eten :D Frietjes en daarna toetje. haha

Tot dadelijk.

12. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

Weer even snel een kort teken van leven.
    Vandaag druk geweest met boodschappen voor de Kerst, en vanmiddag nog even geshopt voor beeb en mama. Maar jemig, wat is het lastig om neutrale kleertjes te vinden zeg! Was wel leuk shoppen: 3 halen, 1 betalen.

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

Wat een zooitje veroorzaakt die sneeuw in ons landje he.. het noorden helemaal ontregeld.. dan valt het hier wel mee. Mja, wij wonen ook aan zee, dus daar is het altijd warmer :)

Ga niet reageren op die hooglander of ossenworst hoor :p Eet geen vlees :p

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Yvy, waar kun je zo leuk shoppen??? :D
    Willen jullie strakjes weten wat het geslacht is? Dan zou ik niet teveel neutrale kleurtjes kopen! Ik heb iig best een beetje spijt dat ik al zoveel kleertjes in neutrale kleuren heb, heb wel heel veel echte meisjesdingen bij gehaald nu, maar bij een eventueel volgende zwangerschap ga ik echt wachten op de geslachtsbepaling met shoppen hihi.

Bij de V&D hebben ze trouwens erg leuke kleertjes vind ik, ook neutraal!

Daar ook sneeuw Tummetje? Vast niet zoveel als in het noorden idd, hier ook niet hoor.. Ben benieuwd wat er morgen nog gaat vallen.

Mendiey, lang en niet lang toch! De 13e is het zo, maar nu lijkt het nog zo ver weg. Idd met de feestdagen er tussen gaat het alweer sneller.
    En joooh als het de 13e is duurt het nog maar 9 dagen voordat we gaan trouwen, whaa, begin hem soms een beetje te knijpen!!
    Hoop dat mijn zus de kaarten dit weekend toch klaar heeft..pff..

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hier wel wat sneeuw hoor (zie foto's op hyves), net genoeg om een sneeuwgevecht te houden enzo.. maar niet om het verkeer te ontregelen ofzo :)

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Trouwens over shoppen gesproken, bij de Hans textiel is het tweede babyartikel voor 50 ct! Zei mn moeder.. alleen hebben wij die winkel hier niet :)

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook niet, whaha!

Ja hier ligt ook wel sneeuw, maar idd niet zoveel dat het verkeer ontregeld is enzo volgens mij. Er zal misschien 2 cm liggen ofzo. :p

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    geen sneeuw? Hier ligt wel 15cm....was echt glibber glij vanmiddag naar de supermarkt...hihi kleine heeft lol gehad!!!

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wel sneeuw, geen Hans Textiel! :p

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    na, de moeheid begint weer toe te slaan. om 9 uur maar richting bedje lopen.

Deel Deze Pagina