Ik snap je helemaal hoor! mischien dan toch die bloommm hihi .. Mischien zelfs wel als je bevallen bent, ouders zijn in dat opzicht moeilijk in te schatten haha, ik vergeet nooi tweer dat me zus zo verdrietig was dat ze van alles voor dr dochter op verjaardag kreeg en niks voor dr zelf, ja is ook erg Lullig natuurljik,. Maar echt ALLES krijgen enzelf niks kopen is indd het andere uiterste En dat is bericht 5000
ja het komt niet verwent over hoor!!! maar dat verwacht je niet van opa`s en oma`s toch?? mischien dat ze wel al veel hebben gekocht,maar het thuis hebben liggen voor jullie je weet het niet he...
Jeeej 5000 berichten, toe maar! Ja het is echt moeilijk in te schatten! Maar nu ook met de bruiloft... Maanden geleden hadden ze gezegd dat ze 1000 euro zouden geven... maar daarna nooit meer wat van gehoort. Nu heb ik vorige week maar even voorzichtig gevraagt aan mijn vader, toen we echt op het onderwerp geld kwamen. Maar dat is ook al zoiets, weet gewoon niet wat je moet verwachten dan he? Als ze zeggen we kopen niks, helemaal prima, maar dan weet ik het tenminste... Achja zo even van me af schrijven helpt ook al wel haha, zat me best dwars namelijk maarja ga er niet over beginnen tegen mijn ouders!
hahah ja ik ben dan wel weer zo uhhh mam je zei toch dat we een wasmachine kregen? ma:ja hoezo?? ik:ja waar is ie dan??hahahahaha de volgende dag zei ze kom even naar de winkel... hahahaha
Maar dan geven ze dat toch? Dadelijk koop ik hetzelfde ofzo? Vorige week was ik ff winkelen met mijn vader.. zag wat leuks.. en had stiekem gedacht van te voren, als ik wat leuks zie voor de beeb koopt ie t vast wel. Maar hij ging alleen lachen? :S Zo raar.. Ik snap t gewoon ff niet haha. Normaal zijn mijn ouders namelijk heel vrijgevig (vooral mijn vader...) Maarja ik wacht af met kerst!!! Alleen ik ben bang dat ik teveel ervan verwacht en dat er weer niks ligt...
ohh me schatje zette vandaag die spuit ik:auuuwwwww hij wat dan,ja die zit in een ader hup haalt hij hem er weer uit.. ik kon nog geen adem halen want hup weer erin auuuwww weer in een ader weer eruit meteen erin auuwww schatje wat nou weer??? hahaha volgens mij een spier hahahahaha en nu loop ik met 3 blauwe plkjes hahahahaha
Ja ik doe dat niet omdat wij al zoveel van mijn ouders gekregen hebben enzo... en ze al zoveel voor ons gedaan hebben... waardeer dat heel erg, en daardoor durf ik niet meer te 'vragen' naar dingen. Ben dan bang dat ze denken dat ik het allemaal maar normaal vind ofzo. Daarbij heeft mijn zus t financieel heel moeilijk en mijn moeder heeft net een hele hoop schulden voor haar afbetaald.. dus wil nu niet vragen?! Andere kant weet ik dat mijn vader een tijdje terug een hele klap geld gekregen heeft.. en dan denk ik weer.. kan toch best wat af voor ons beebje??? Haha.
ja mischien willen ze wachten tot na de bevalling,ik weet het niet als jij het al niet snapt haha dan zal er wel iets niet gaan zoals gewoonlijk toch... mischien verrassen ze je onverwachts meid... komt goed
Jaa dankjewel. Is toch fijn hoor Zat me best wel dwars! Ik zal jullie vrijdag laten weten of er wat voor ons meisje onder de boom lag! (of stond! Whaha)
Hubbie gaat zo weg , een vriend komt langs en ze willen ff rondjes draaien op de dijk .. Dus die is vanavond buiten
Hier staat voor 70 aan kado's voor de kleintjes van me zus (samen 1 kado) een spel pjoeter van Vtech hihi. Het blijft leuk. De rest kan ik niet zeggen wie ik heb getrokken want me zus leest mee en we moge niet weten wie wie heeft
Eet smakelijk!! Zon computer is leuk he!! Hihi. Vtech heeft echt leuke dingen vind ik. Ik heb twee spellen gekocht voor mn nichtje, de nieuwe versie van Jenga en een spel van Winx. Enverder wat kleine dingen, wat DVD's, kleding enzo.. Ze heeft nl echt zoveel speelgoed en met sinterklaas ook al zoveel gehad.. Kleding heeft ze meer aan maarja dat is natuurlijk niet zo leuk voor een meisje van 7 om te krijgen, dus wilde toch wat leuks erbij kopen. Haha. Eeeh net op radio 538 zeiden ze dat het vannacht -15 gaat vriezen? Wauw, dat is ehh koud. Haha.