Haha dat zijn leuke kado's om te krijgen indd hihi .. Kleding is niet zoo leuk nee als je al 7 bent!! Ja min 15 IekS!, ik lig altijd met me kont buiten de dekens (ja rare houding wat slapen betrefd) maar vannacht ligt ie denk ik binnen de dekens whhaha
Haha ik lig altijd zover mogelijk onder de dekens (wel zodat ik nog kan ademhalen) maar moet zeggen, sinds ik zwanger ben heb ik het snachts best warm. Sowieso ben ik neit meer zon koukleum als voorheen valt me op! Wel handig nu met die kou. Haha. Maar -15 jee is wel erg koud! Ik vond het vandaag ook al zo koud toen we in de stad waren, brrr.
Haha weer ouderwets druk was het Duchess, ik hoop gewoon dat er vrijdag zoveel cadeaus onder de boom liggen voor jullie meisje, dat je je moet afvragen of ze hetallemaal wel gaat gebruiken .
Ik ben vanavond alleen, dus ga evenlekker op de bank hangen. Morgenochtend rijden we naar mijn ouders om Kerst te vieren, dus ben pas ergens volgende week weer online...
Ik moet t ff kwijt: EINDELIJK NA 2 MAANDEN, IS ER GERECHTIGHEID.. ME NICHTJE KOMT EINDELIJK THUIS * ze is door dr vader meegenomen voor een '' ziekenhuis '' bezoek en nooit meer thuis gebracht*
Debby ik hoop met je mee, hoor!! Hihi. Nouja zoveel hoeft ook weer niet, maar het zou wel leuk zijn als er wát ligt hha. Blijf je zolang bij je ouders hihi. Nou fijne kerst gewenst dan!!!! Wow Tante, wat een goed nieuws!! Maar jee wat een 'verhaal' (ken t verhaal niet, maar dat is al een vreselijke gedachte?!)
Ik ga vriendlief halen en dan gaan we eten bij de snackbar zoals elke vrijdag haha. Tot straks denk ik.
Hoi dames, Even vluchtig bijgelezen. Debby: hele fijne kerstdagen! Tante: Wat een geweldig nieuws zeg!! Vriezen: Jeetje -15, dan ga ik zo maar eens heel snel de bedverwarming aanzetten... Vanavond op het werk kerstborrel gehad met lopend buffet, haha, lopend buffet op wielen, ze hadden een frietkraam gehuurd. Weer een mooi kerstpakket gekregen met allemaal oerhollandse etenswaren erin waarvan ik er 1 af ga geven, een hele pot zuurkool, dat lusten hubbie en ik alle 2 niet.... Vanmiddag gesprek met mijn direct leidinggevende en de vestigingsdirecteur gehad! Ze hadden mij heel graag een vast contract willen geven als de economische situatie anders was geweest, ze zijn super tevreden over mij. Ik had zelf wel verwacht dat ik een verlenging van 3 maanden zou krijgen omdat ik een collega over moet nemen wegen zwangerschapsverlof. Ik heb nu een verlenging van 6 maanden gekregen dus zit tot 26-08-2010 nog goed. Mocht ik eerder ander werk vinden waar ik per direct zou kunnen beginnen dan mag ik gaan en hoef ik niet eerst een maand uit te werken dus dat is wel fijn. Ik ga even lekker bankhangen. Groetjes Nicky
Heeey meiden!! @Debby; ik zou dan voor de 25e gaan, dan kunnen ze ook je spuitinstructies nog een extra keer uitleggen de dag erna ofzo @duchess; ohh spannend! je trouwjurk uitzoeken!!! @cindy; leuk voor je vrienden joh! @tante mars; ohhh jij vieze shoppert! @duchess; tja.. moeilijk hoor, denk dat het nog wel komt hoor! Mijn ouders waren ook een beetje terughoudend (moeder en stiefpa), maar die hebben nu gezegd dat ze de spulletjes die we overgenomen hebben, voor ons betalen. Zo lief, had het niet verwacht Van mn vader heb ik alleen een mailtje gehad, dus daar verwacht ik niks van. Kreeg niet eens een smsje terug toen ik stuurde dat ie een kleindochter zou krijgen. Dus daar lig ik al niet meer wakker van. Van manliefs familie hebben we welgeteld 1 kaartje gehad, en dat was van de zus waar ik het niet van verwachtte..voor de rest niets.. dus tja.. je bent niet de enige hoor @tante: jeeeej!!! goed nieuws!!! @nicky; dus op de borrel geweest! tja..die kerstpakketten.. wat moet je ervan vinden he.. gelukkig krijgen manlief en ik allebei een kerstbonus, zonder die nepwijn, pasta en leverpastei ben helemaal alleen thuis Vriendlief heeft nu een kerstdiner op zn werk, moet hem alleen straks ophalen want hij wilde iets drinken. En ik heb ja gezegd, om ook een collega hier in het dorp hiernaast af te zetten, dus nu moet ik wel. Alleen vanochtend met het terugrijden raakte ik in een lichte slip, bij het op gaan naar de snelweg in een bocht, en toen kreeg ik hele erge kramp in mn buik.. denk een harde buik? Moest er even van stil gaan staan, heb hem gewoon in de berm gezet. Hoop dat het straks niet te glad is, want dat wil ik niet nog eens meemaken
Alleen thuis niks aan, mijne komt net thuis van het raggen(met de auto over de dijk en zoveel mogelijk rondjes maken ) .. Is die langs de winkel gegaan hebbie een taart gehaald en komt ie met een HELE grote knuffel aan hihi met een kerstmuts en belletjes zo schattig voor de beebie zegt ie hahaha...
@Tummetje: Kan me voorstellen dat je niet nog eens in de slip wilt raken. Ik had vorige winter heel veel geluk, het was zo glad dat ik echt aan het glijden ging en niets meer kon..... 10 cm voordat ik tegen een paaltje omhoog zat kwam die stomme auto eindelijk tot stilstand...... ik blij. Ja die kerstborrel was voor mij zonder alcohol natuurlijk, ook als ik niet zwanger was geweest had ik geen alcohol gedronken omdat ik nog zeker een half uur tot 3 kwartier in de auto moet zitten. Ik ben benieuwd wat hubbie voor kerstpakket heeft. Vorig jaar had ie een vvv bon zodat we zelf iets konden kopen, dat was ook wel fijn.
@Tante: Wat lief zeg! Hier ook alleen thuis. Ik had hubbie om 19.00 uur aan de telefoon en toen zei hij dat ie rond half 8 op het werk zou gaan...... nu nog niet thuis rij je net een half uurtje op.
mmmzzzz.... heb een chocotik..... heb hier een doos merci petit staan, denk dat die een heel eind leeg gaat.
Brrr...vind het niks hoor, dit weer... mooi om naar te kijken, leuk om even mee te spelen.. maar dan moet het snel ophoepelen Heb wel meerdere slipcursussen gehad.. wist wat ik moest doen, maar toch.. hoop dat ze straks beter gestrooid hebben.. Zo.. ik zie 4 meelezers.. wie zijn jullie? en klets dan gelijk ff mee
ik ga even mn hond wassen..(ja.. er zijn leukere dingen op vrijdagavond om te doen) ze stinkt, ga dr bijna van over mn nek
pff tis gebeurd hoor.. hele keuken nat... volgende keer gaat ze weer met me mee onder de douche hoor Ze ruikt nu een stuk beter, maar is boos op me
Helaas.. al geprobeerd.. dan neemt ze het aan en gaat dan weer vanuit dr mand boos naar me liggen kijken