dat bedoel ik ga maar lekker liggen meid.. trek een slodderbroek aan en een super groot t-shirt zit lekker voor je mini buikje meid... in het weekend blijf ik express lang zitten ik doe doordeweeks alles al het is goed met die mannen hahahaha
ja je kan het nu wel gaan merken denk ik hoor!! dat je iets minder je dingen moet doen gewoon relax alles op zijn tijd...
*zwaait naar iedereen* @nicky; hoop dat het allemaal niets te betekenen heeft hoor! dit kleintje blijft gewoon bij jullie!
Goedemorgen meiden! Nicky hoe gaat het nu? Bloedverlies kan altijd en helemaal bruin verlies, dat is namelijk oud! Als het echt rood is is het anders. Wauw hier is het me toch wit en hard aan het sneeuwen nog. Het lijkt bijna een sneeuwstorm, ik kan niet heel ver kijken hihi. Vind het zo mooi! Werd wakker om 8 uur en toen was alles ineens wit, voelde me net een klein kind en maakte vriendlief wakker met 'waaaaaaauw liefje moet je zien, álles is helemaal wit!!!!!!!' hahaha. Hij dacht flikker op mens, ik slaap!! En het blijft sneeuwen whiehoo, vind het zo leuk. Nu kan ik er vandaag eindelijk van genieten!! Want nu is vriendlief thuis. Durf niet alleen in de sneeuw te wandelen nl. Gister nog terug geweest naar die winkel met het spel en heb Twister erbij gekregen gelukkig!! Het was me toch druk, echt niet normaal. A.s. woensdag om 10.00 uur ga ik met mams naar de bruidsmodewinkel! Yess.., Heb er zon zin in! Zethu ik ben niet eerder gegaan ivm een groeiende buik. Als ik eerder een jurk uitgekozen had had ie waarschijnlijk niet meer gepast. Vermaakt wordt ie pas net vlak voor de bruiloft, maar als ik een te kleine jurk gekozen had was ie echt te klein geweest, daar kunnen ze niets aan doen. Mijn lichaam was vorige keer maat 34 en kwa buik moest ik maat 38-40 dus dat verschilde nogal. En omdat we toen nog ff hadden... Ben erg benieuwd, zal nu wel een 42 of 44 moeten hebben, want moet toch nog wat extra ruimte over blijven voor een beetje groei in de aankomende 4 weken. Spannend.
Nicky: Ik heb tot 12 weken regelmatig bloedverlies gehad echt rood een HEEL VEEL. En alles was steeds goed met ons meissie. Natuurlijk kan het mis zijn, maar als het niet doorzet hoef je daar eerst nogeven niet over in te zitten. Dikke Knuf. Duch: Ah leuk jurk uitzoeken . Veel plezier Gister naar de film geweest De Hel Van '63 leuke en mooie film maar de aankondigingen vond ik groter dan de film zeg maar. Verder wat boodschappies gedaan gelukkig want we zijn vannacht in gesneeuwt AGAIN.. Vandaag maar lekker in huis bezig gordijnen wassen en bankhoezen e.d. dus lekkker schoon voor de kerst. De was heb ik gister allemaal gedaan (WOW wat een berg).. T begint eindelijk weer te worden zo als het voor de zwangerschap was (BLIJ BLIJ) . Dus ben er vandaag niet. doe dalijk lekker de pc uit anders zit ik toch weer heel de dag erachter hihi.. Dikke Knuf voor iedereen
Goedemorgen dames, Hier ook een flink pak sneeuw..... en jullie geloven het misschien niet maar bij de voordeur ligt de sneeuw zelfs binnen!!!! en de deur hebben we nog helemaal niet open gehad snap er echt niks van. Gisteravond was het hier al -11 en nu gelukkig nog maar -4 ofzo (zei hubbie die is al buiten geweest). Bruinverlies is weg!!!!!!!!!!!!!!!! gelukkig. Hadden het er gister nog over met vrienden van ons waar we op de verjaardag waren van de oudste zoon, hun hebben ook in dezelfde molen gezeten en nu 3 prachtige kinderen waarvan 1 tweeling van 4 maanden... (heb weer de fles mogen geven en alle twee de kleine om de beurt vast mogen houden) en die zei dat zij het ook gehad heeft dus was meteen een stuk opgeluchter. Ze dacht trouwens wel meteen toen ik binnen kwam dat het een meisje zou worden. Mijn krullen zijn bijna helemaal uit mijn haren, en het wil niet meer gaan zitten zoals het moet en toen ze mijn test zag (op foto) wist ze het bijna zeker. Maarja we zien wel. Als ik de 12 weken voorbij ben krijg ik iig positiekleding van haar ze heeft nog 3 goede broeken liggen dus daar kan ik wel een heel eind mee vooruit. Verder heeft ze ook nog kraamverband enzo liggen en dat heeft ze zelf niet meer nodig dus laat ze het liggen voor mij. Altijd makkelijk. Ik ga me aankleden en lekker van de sneeuw genieten. Het sneeuwt hier net als bij duchess nog behoorlijk hard. Groetjes Nicky
Ingesneeuwd Mars, brrrr. Succes met alle klusjes vandaag en wat fijn dat alles weer zo wordt als voor de zwangerschap!! Nicky wat fijn dat het bruinverlies weer gestopt is!!!! En handig van die vrienden, positiekleding lenen is erg fijn want het is toch best prijzig allemaal voor die 9 maandjes. Wij zijn net met de hond gaan wandelen ooh wat heerlijk!! Haha! Hier ligt nu toch zeker wel een centimeter of 10-15 denk ik! Had helemaal niet gedacht dat er zoveel lag! En wat is het moooi, er had nog niemand door de straat gewandelt of gereden! Dus echt nog nieuwe verse sneeuw, heerlijk. De hond vond het ook geweldig, die wilde niet mee naar huis. Maar we begonnen het wel koud te krijgen, het waait soms erg hard en dat is neit fijn! Als het windstil is is het super. En heerlijk stil! Ik hoop stiekem dat het strakjes stopt met sneeuwen dan wil ik graag nog in de bossen gaan wandelen. Maar méér sneeuw is ook leuk.
Oh en sneeuw binnen is idd wel heel apart!! Maar t is hier iig echt poedersuiker sneeuw en het waait soms vreselijk hard dus dan zal het misschien toch onder de deur door gewaait zijn. Wel gek zeg!
@duchess: dat denk ik ook ja, dat het onder de deur doorgesneeuwd is. Hier ook poedersneeuw maar ziet wel super uit. Heb zojuist de luxaflex in de serre opengemaakt dus hebben nu goed uitzicht op de tuin, echt een super mooi plaatje om te zien!
Wij gaan dalijk, met een schep de voordeur vrijmaken zodat we er uit kunnen. We moeten naar me schoonouder voor een straal kachel. Onze bijkeuken telt 4 radiatoren maar ze krijgen het niet warm het kwik blijft er hangen rond de 2 , 3 graden de honden slapen daar snachts en als ik snachts moet plassen vries ik van de wc pot af. Dus het kan echt niet langer zo..
Wat raar tante dat het niet warmer wordt in de bijkeuken. Bij ons in de bijkeuken hangt 1 radiator en daar zit de achterdeur naar buiten en een deur naar de garage. Wij hadden het daar eerst ook veel kouder maar hubbie heeft vuilniszakken aan de andere kant van de ruit op de deur naar de garage geplakt, dat scheelt veel. Misschien een idee om bij jullie ook te doen als er nog een deur ergens inzit, het ziet er misschien niet heel mooi uit maar beter dat dan niets. Bij ons slaapt de hond ook achter in de bijkeuken en die wil je niet in de kou laten liggen.
He wat vervelend Mars, gaat het met een straalkacheltje wel lukken? Hier merk ik dat de woonkamer niet goed verwarmt wordt tegenover de rest. Komt denk ik door de grotere ramen die we hier hebben tegenover de andere kamers. Maar veel verschilt het niet hoor, de kachel staat op 22 graden maar in de woonkamer is het 20.. Warmer krijgt ie t niet denk ik. Maar echt koud is het gelukkig dus niet!
Er zullen dit weekend wel lekker veel storing binnen komen bij ons op het bedrijf. Hebben onze monteurs nog geen weekend. Werk namelijk bij een cv installatie en onderhoudsbedrijf. Zullen we morgen wel lekkere chagrijnige monteurs hebben.
Whaha ja dat zal inderdaad wel Nicky! Hier kom ik er achter dat 1 radiator het dus niet doet. Maar dit was laatst ook al zo, moet hem even ontluchten maar heb geen sleuteltje.. Maar weet iig waar het aan ligt dat het in de woonkamer kouder is dan de rest van het huis. Zo eens op buienradar kijken wat er nog verwacht wordt.. Het blijft maar hard sneeuwen en ook flink waaien, naar t bos gaan is nu niet zon pretje vrees ik helaas.
Hier ook op 22 graden...maar hoger dan 20 komt ie idd niet..... De verwarming slaat iedere keer aan.....het is echt koud! En hier op dat bouwterrein waar wij nog wonen heeft de wind vrij spel hahaha...keek vanmorgen uit het raam en dacht het sneeuwt hard!! (poedersneeuw) maar het was gewoon de wind die alles heel snel voorbij waaide.........begin van de straat heel dun sneeuw en achter een barriere een hele hoop hihi... Hoe is het verder hier? Ik zit op dag 6 van mijn cyclus.....de clomid zit er al bijna weer op . Nu hopen dat ik net zo een mooi eitje krijg als vorige maand. En dan klussen geblazen!!! Lekker mijn vruchtbare dagen tussen oud op nieuw en 4 januari......helaas heeft vent dan geen vrij meer...maaaaar dan is die wel goed uitgerust van de kleine vakantie tussen kerst en oud op nieuw!! Al is het nooit rustig hier.....24e is ventje jarig (kiet vol met visite) dan de 25e moeten we even naar zijn oma (is dement en zit in verzorgingstehuis) En dan ook even naar schoonmoeder en zijn zus en zijn tante....we zijn dan toch in de buurt. De 26e moeten we naar mijn oma, mijn andere opa en oma doen we meestal erna..... Mijn mama gaat mee, en die komt daarna bij ons eten. ooooooh ik stink van de bank!! Mijn dochter komt even voorbij gelopen..... jeees....wat een putlucht...dus ik ben er weer vantussen...ff een poepkont verversen!!
@duchess: wat je ook kunt doen is alle andere radiatoren dichtzetten en die in de woonkamer open, dan kan het ook wel eens zijn dat de luchtbel eruit komt. @sneeuw: De ene bui sneeuw is (amper) weg en de volgende komt er weer aan, dus zal nog wel even aanhouden. Ik ga nog even wat aan de was doen en verder leker rustig aan.
@hier: ik ben aan de bak geslagen..... had zin in iets lekkers... Ben een boterkoek aan het maken met kokos-snippers erin. HEERLIJK!
hallo allemaal, heb wel alles bijgelezen maar ben de helft alweer vergeten sorry. @mars: wat goed zeg dat je nichtje weer terugkomt! lijkt me echt moelijk om zoiets mee te moeten maken! @nicky: bruin bloed kan altijd voorkomen. en het is nu weer gestopt dus maak je geen zorgen. enne mijn gevoel zegt ook een meisje hoor! goh leuk zon kerstpakker met allemaal hollandsche dingetje @suusje: ik zou persoonlijk gaan voor condooms. mocht je nog verder af willen vallen dan is de pil niet echt bevorderlijk als je daar zoveel van aankomt. heel veel sterkte! @iedereen: het gaat wel goed hier. beetje erg koud en een hoop sneeuw maar verder. nog tot dinsdag de provera en dan hopenlijk snel ongesteld. kan niet wachten! minniemouse