PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha tante is toch leuk oefenen met de kinderwagen volgens mij zou ik dat ook doen hoor!!!hahaha
    en aangezien wij 25 meter lange tuinhebben kan ik veel rondjes lopen hahahah

en ja ik voel ze wel hoor het trekt een beetje ik heb net de spuit weer gezet en dan is het net als meneer de naald eruit trekt dat ik meteen wat voel trekken is zo raar!!!
    maar ik ben best wel zenuwachtig dat me gevoel weer meer zegt dan er is...terwijl ik zo`n goed gevoel heb deze ronde...

mp ja dankjewel voor het succes...
    en lijkt me heerlijk gevoel de beeb die schopt....

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mp jij krijgt ook een meisje.....

of wat zegt je gevoel???

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja ben zo nieuwschierig hoe groot ze nu is haha.
    En spannend ook wel, is alles wel goed bla bla bla. Er gaatwel van alles door je hoofd maar goed positief thinking

Ja doen we elk jaar haha, lootjes trekken en dan kopen maar :D maar maarvoor15 euro hoormoet wel leuk blijven en meestal liggen er dan een kado's onder de boom niet normaal.

Ja hoe voelt t aan, je voelt gewoon datje baarmoeder samen trekt is moeilijk uit te leggen eigenlijk.. Opt begin denk je echt oh ok en later denk je echt ist nu eens klaar?????? dan word t wel pijnlijk..

Hier ligt ze steeds op me blaas, ik voel dr altijd precies liggen ze ligt meestal met dr kont links en dr hoofd rechts haha.. Soms zit er ineens eenbult dat ik denk wat is ditnu weer van uitsteeksel maar goed haha Het is wel leuk :D

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik denk een jongetje waarom geen id haha.

SHit ik moet eten Zuurkool (again) mjam tot zo

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@duchess; spannend! woensdag je jurk uitzoeken!!! Hoop dat ie dan op je trouwen nog past hoor!! :D
    @Nicky; oh meis *dikke knuf* wanneer moet je weer op controle?
    @tante; hihi, geukkig heb ik nog geen last van nesteldrang :p
    @MP; heel veel plezier morgen op de echo!! Spannend!

@hier; voel steeds wat "stroomstootjes" bij mn baarmoeder (al sinds 16,5 week), steeds verschillend van sterkte, en iedere keer op een andere plaats. Het voelt niet echt super pijnlijk, maar het is ook niet lekker. Voel het wel heel regelmatig. Kan toch niet dat, dat de beeb is? :| :|
    Ik dacht eerst dat het een soort van krampjes waren van het groeien van mn baarmoeder, maar dat zo vaak voelen? :s Weet het niet meer hoor.

Dinsdag weer op controle, zal het eens aan de VK vragen :)

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Dat klinkt als de beeb :D :D .

Zo eten is op nu ff afwassen en dan opde bank..

Dametjes Oant Moarn & MP veel succes morgen ..

Dikke knuf

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hai meiden.

Ik denk ook een jongetje voor MP! :)

Ik zie nu dus pas dat er maar 4 dagen tussen jullie zit, wat leuk!!

Hier geen pijnlijke schoppen, wel vervelende. Sinds 2 weken schopt ze soms tegen mn blaas, echt vervelend gevoel haha.
    Verder zijn ze hier niet zo hard hoor maarja heb ook mijn placenta aan de voorkant, dat scheelt ook wel.
    Ze is wel heel erg actief volgens de VK.

Cindy lekker zeg!!!
    Wij zijn vanmiddag naar t bos gereden maar na 3 minuten lopen weer omgedraait, het begon weer zooo hard te sneeuwen niet normaal. Dat was gewoon niet leuk!
    Dus toen hebben we hier nog wat met de hond gespeeld buiten, en net zijn we ook nog een lang rondje wezen wandelen. Maar het is me te zwaar, schijnbaar ga ik op een speciale manier lopen in de sneeuw dat teveel is voor mijn bekken. (heb ook alleen maar gladde schoenen dus loop niet erg makkelijk)

Cindy ben echt benieuwd morgen, ik denk dat je wel met goed nieuws terug komt hoor!! :D

Wij zijn vandaag niet naar mijn ouders gegaan, ik durfde t niet aan want het heeft zooo veel en zoo hard gesneeuwt, ik zei straks kunnen we vanavond niet meer naar huis!! Whaha!

Wij zijn lekker samen op de bank gaan liggen met de haard aan, kaarsjes en kerstversiering aan en we hebben harry potter 'gehuurt' via UPC on demand. :D Altijd handig!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tummetje gemist!! :p

Hihi de jurk wordt pas op maat gemaakt vlak voor de bruiloft Tum. :D Anders vrees ik idd dat ie niet meer gaat passen whaha.
    Mijn moeder vertelde trouwens vandaag dat ze woensdag niet kan, dus we moeten nog ff een nieuwe afspraak maken. Waarschijnlijk dinsdag of donderdag!

Tummetje denk idd dat je je beebje voelt! Ik herken het niet op die manier maar ik herken het van niets dat gevoel, ook niet van mn baarmoeder. Maar ik heb het wel eens vaker gelezen op t forum dat t bij sommige lijkt op een soort stroomstootjes. :p

Ohja wat die nesteldrang betreft, dat is echt ernstig hoor bah. :p
    Tijdje terug schreef ik hier dat ik me zoo rot voelde ineens, zo onrustig! Dat was dus echt de nesteldrang maar ik luisterde dr niet na omdat ik rustig aan moest doen.
    Laatst wél dr na geluisterd en ik ging ook echt de gekste dingen doen. Wilde zelfs midden in de nacht de wasmachine aan zetten (twas 1 uur ofzo) en heb de vloer op mijn knieën gedweilt.. heel erg en geen succes voor mijn rug, maar ooh, ik voelde me daarna wel een heel stuk beter zeg. Zo erg als dat heb ik het gelukkig niet meer gehad. :p

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    tussen MP en mij 4 dagen en tussen Mij en Tummetje 5 dagen hihi. Dat waren 2 hele roze weken eind augustus begin september hihi..

Oh nee mijn placenta lgt achter hoog boven in (zoals je het op de echo bekijkt hihi). Blaas geen last van, ja soms is ze ff aant gymnastieken en dan kan ik in een kwartier 4 keer plassen maar ach. Begin er nu '' eindelijk '' wat meer van te genieten. Nu ik praktisch niks doe hii..

Ik ga nu echt Hubbie roept

Dikke KNuf

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    denk je dat echt :$:$ :p
    Pfff..dat krijg je he.. als je ECHT niet weet wat je moet voelen.. en als dit het echt is (haha twijfel ik nog hoor), dan heb ik al die tijd de beeb al gevoeld en er nooit aandacht aan gegeven :(

Fijne avond nog trouwens!!!

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @duchess; haha oke, dacht al.. als je buik zo blijft groeien.. nou dan weet ik zeker dat ie niet past haha :D

jij denkt dus ook de beeb.. ik ga zo even zoeken op het forum.. ben nu wel heel benieuwd hoor..

(En zeker nu ik in de afgelopen 5 minten al zeker 10 keer dat "gepor" heb gevoeld)

@tante; leuk he, dat er bij ons zo kort tussen zit.. soms denk ik.. wow.. MP al 20 weken.. mja.. over 9 dagen ben ik dat ook! haha :D

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja dat heb ik ook haha, huh nu al jeetej oh ja nog maar 4 dagen dan ben ik ook al zover lol..
    Bestwel stom, t gaat ook zo verschrikkelijk snel.

ok nu word t echt tijd om te gaan hoor whaha..

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha Tum denk echt dat het je beebje is!! Kan me ook niets anders bedenken dat het zijn kan hoor!

Schoppen tegen de blaas echt vervelend. Moet er niet veel van plassen, maar voelt alsof ik in mn broek ga plassen en dan is t weer weg. Heel gek. Haha.
    Mijn placenta ligt trouwens boven-voor. Onderin voel ik dus heel erg veel maar bovenin maar zelden.

Haha nee Tum ik moet een jurk uitkiezen die rond mijn buik nog wat ruimte heeft. En dan passen ze alles aan vlak voor de bruiloft. Dus ik ga nog niet echt zien hoe die gaat zitten, dat is wel jammer. Wel een beetje, maar de vorige keer was hij bijv veelste groot bij mijn borsten enzo, maar zat ie bij mijn buik wel goed. Nahja we zien t wel hihi. De week voor de bruiloft moet ik dan terug om weer te passen enzo, en de laatste aanpassingen doen ze dacht ik 2 dagen voor de bruiloft. Maar weet t niet meer precies, zal t van de week wel horen. :p

Ik kruip lekker op de bank!! Tot morgne.

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @tummetje: Ik mag 30 december op "controle", dan heb ik de eerste echo. We wachten maar af wat we dan zien. Ik maak me er op dit moment niet meer zo druk om. Nog maar 1,5 week gelukkig.

@duchess: makkelijk he dat "huren" van films terwijl je thuis zit. Doen wij hier ook weleens als er echt niks op tv is. Hoef je niet meer naar de videotheek.

@cindy: Ik hoop dat ja morgen goed nieuws krijgt. Ik lees het morgenavond dan wel als het vrouwtje van MvM weg is.

@mp: veel succes en plezier morgen bij de 20 weken echo!

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nou die boterkoek die ik vanmiddag had gemaakt is nu al op :( Heb er zelf 1 klein minihapje van gehad, de rest is opgesnoept door hubbie en zijn collega, maarja die hebben er ook voor gewerkt.

@hier: ik ga de avond voortzetten op de bank en dadelijk lekker naar bed, zojuist al geslapen op de bank, was echt moe.

Spreek jullie morgen denk ik wel weer.

Groetjes Nicky

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames ik heb onze foto`s gemorpht en dit was het resultaat zijn ze niet schattig en ja 2 meisjes hahaha..

nr 1

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en dit is nummer 2

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tumm jij hebt het ook gedaan he en die was zooo schattig hahahaha...

ik en me schatje krijgen er gewoon de kriebels van..
    heb de foto`s opgeslagen en ik wil wel eens zien wat er van klopt...
    ik vind de eerste zo leuk,en me vriend zegt ik wil die 2de ahahaha

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha ik zie alleen op foto 2 dat de kleine al een kin piercing heeft nou yeah right echt niet dus he!!!!!!!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en als ik eerlijk moet zijn vind ik ze een beetje te licht
    hahaha vriendlief ligt hier in een deuk langs me..

ik zei kom hup onder de zonnebank haha hij zegt TUURLIJK NIET!!!! hahaha

Deel Deze Pagina