PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Haha mijn gevoel vliegt de hele tijd heen en weer.. Mijn vriend denkt wel al vanaf het begin dat het een meisje is. Maar ik heb ècht geen idee.

@ Tante Mars, idd positief denken anders maak je jezelf gek.
    Ik heb 1x krampen gehad in de baarmoeder maar dat was heel vroeg. Zal er later wel achter komen of dat een harde buik was of niet. Maar hoe je het omschrijft lijkt het er wel op.
    Hahhaa ja zo'n bult dat is grappig hé. Vind het zo mooi om het leven in me te voelen, denk echt dat ik dat straks heel erg ga missen.
    En bedankt voor de succes :D

@ Tummetje, dankje! Ik denk toch dat je je beeb voelt.. Iedereen voelt het anders het is maar net waar je placenta ligt. Ik voelde in het begin mini plopjes en net alsof er iemand met een veertje onder me buik streek. Dus "stroomstootjes" zou echt de beeb wel kunnen zijn!

@ Duchess, de meerderheid denkt een jongen hier he :D ben zelf erg benieuwd.

@ Nicky, dankje wel!

@ Cindy, dat moet jullie toekomstige dochtertjes voorstellen? Wat super leuk, echt geweldig :D ! 2 Super mooie meiden.
    Er kunnen wel zulke lichte kindjes uit jullie komen, ben heel benieuwd naar de toekomst. En 2010 wordt jullie jaar dus dan weten we het :D .

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahaha Cindy ik heb dat laatst ook gedaan. Zal eens kijken of ik hem hierop krijg.
    Wel echt superlief zeg. :D

MP als je harde buiken hebt dan merk je dat wel. Dan wordt het zo hard daar kun je niet omheen. Het voelt ook echt niet prettig je hebt gewoon een voetbal in je buik.
    En als je wil weten hoe het voelt, na een hoogtepunt krijg je ook een harde buik meestal. (ik wel tenminste, en de verloskundige zei dat dat heel normaal is :p )

Ooh bah wat een weertje. Veelste koud whaha. Maar zo mooi de sneeuw!
    Hoop dat vriendlief vandaag veilig op zn werk kan komen. Fiets lijkt me verstandiger als de auto..?! Vriendin van me had gister al zowat een fietser geschept gewoon omdat ze wat doorgleed in de sneeuw. Dan schrik je ook brr! Heb gister wel een stukje gereden en dat ging wel goed maar als het niet moet, laat ik de auto toch maar staan.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zie hier onze dochter whaha. Deze is wel met erg lelijke fotos gedaan, zal zo eens met mooiere foto's doen kijken of ze er dan anders uit ziet.:)

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb er dus overgedroomt hoe jullie meisje er uit ziet Duch. EN het zit niet ver van de foto whahaha ..

Wij hebben zeker al 7 weken geen seks gehad :( heel jammer, maar hubbie durft niet meer. Daarbij kom ik toch nooit klaar dat is gewoon een hel. Dus weet niet of je dat krijg na een hoogtepunt, vind t zo wel genoeg hihi..

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Vanaf 4 a 5 maanden wij ook geen sex meer...hubbie durfde niet en het voelde ook gewoon niet lekker van binnen... (klaarkomen...euhm nee daar kreeg ik harde buiken van hahaha)

En 5 maanden na de bevalling ook pas weer 1e keer.....het deed gewoon pijn (al wel eerder geprobeerd hoor) ivm flinke knip en ik bloedde gewoon heel lang. (na 6 weken al niet meer van kraam, maar 1 week later ongesteld hahaha. En dat bleef 2 weken zo...en dan 1 week later weer ongesteld...enz enz enz....

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hoe doen jullie dat?

Kan ik jullie dat bij ons laten doen? Kijken of het klopt hihi :D

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahaha Mars heb je echt gedroomt over onze dochter? :p Wat grappig!

Hier ook geen seks meer hoor.. Vind het een hele nare gedachte, ons meisje is er altijd bij...!! En wil het dan niet..
    Maar die harde buik had ik toen met 16 weken bij een hoogtepunt en vroeg het aan de verloskundige en die zei dat dat heel normaal was!
    Hier is seks ook echt niet meer fijn trouwens.. Echt heele rg vervelend voor mij!!! Tis veel gevoeliger daar binnen ofzo..

Miranda er staat ergens een topic over, volgens mij bij zwangerschap! Is erg grappig hoor hihi.

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    ff ego: ben er weer naar een dagje afwezigheid. Verklaar me maar voor gek, maar ik ben gister in dat weer naar Mr. Utrecht gereden.
    Hij had zaterdagavond een rot-avond gehad, en wilde niet hebben dat hij gister alleen zat.
    3 uur erover gereden, de vorige keer 2 uur, dus dat viel me enorm mee. Heb gister ook zijn collega's/vrienden ontmoet toen we met z'n allen een sneeuwpop gingen maken! Enorm veel plezier gehad. En heb hem in zijn normale doen gezien. haha, hij is echt lollig!

Ik heb momenteel ff niet veel tijd. Dus ik ga straks alles bijlezen (handig toch die updates per mail!)

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zethu wat lief van je en klinkt erg gezellig!!!! :)

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Was ook enorm gezellig. Ben vanmorgen ook lekker met zijn collega's op twitter aan het kletsen geweest! Alleen heeft hij iets gedaan waardoor bij mij de vlinders in mijn buik nog erger zijn geworden (en nee ik vertel hier niet hier, pb me maar. Maar kan niet snel beantwoorden omdat ik straks ga sporten, en vanavond kom sbs6 hier op de markt en daar wil ik ff heen)

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!!

Lig ik gisteren in bed, voel ik ineens heel duidelijk een "plop".. toen wist ik het zeker: dit is de beeb, niet de stroomstootjes. Daarna heb ik nog wat rake klappen gehad, en toen was ik helemaal overtuigd.. ik heb de beeb gevoeld.. haha, precies nadat ik er een topic over open :p
    Het is zo'n leuk gevoel!!! Heb daarna even zitten porren in mn buik, en toen kreeg ik 2x toe een reactie, door terug te meppen.. lag helemaal met een big smile :D

@cindy; nou.. komen mooie baby's uit bij jullie hoor!!!! mooi getint! Die van ons vond ik wel meevallen.. zal hem zo even hier plaatsen.
    @seks: mn mannetje vind het vooral eng. En ik vind het irritant want ik krijg bandenpijn en na het feestje een harde buik.. Dus hier is de frequentie ook niet zo hoog hoor :) Halen we ngo wel eens in :)
    @zethu; oeii in dit weer! gelukkig ben je veilig aangekomen! leuk dat jullie zo'n plzier hebben gehad!!!

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haa wat een schattig beebje Tummetje haha. :)

Wbt die plopjes, het kan natuurlijk ook dat de beeb gewoon sterker geworden is en het nu voelt als plopjes! Bij mij voelde het in t begin ook heel anders dan nu. Nu zijn het echt flinke trappen soms en toen net alsof je met je vinger over je buik aaide haha.
    Maar wel super leuk dat je haar nu gevoelt hebt!!! :)

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: op de heenweg viel het me enorm mee. Maar de terugweg was een ramp! Ik kwam in een sneeuwstorm terecht, nog geen 5 meter zicht voor mijn auto! En dat op die besneeuwde wegen in een omgeving die ik niet ken. Toen ik eindelijk een snelweg gevonden had reed het niet harder dan 30 km/u. Heb gewoon 2 uur erover gedaan om net voorbij Den Bosch te komen!

Ik ben nog iets van een kwartier op zp denk ik, als je snel antwoord wil kan je het beste nu pb-en...

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh.. nog nieuws van debby, las ik net op hyves.. weet niet of het hier al gemeld is.. Maar haar laptop is dood, dus het kan ff duren voor ze hier weer is :)

@duchess; ik herkende het schuiven langs de buikwand wel direct nadat ik die plopjes had gevoeld.. dus dat schuiven had ik al eerder.. maar wanneer????
    @zethu; ik ga je gelijk pb-en

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Zie hier de sneeuwpop die we gisteravond gemaakt hebben!

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ben er vantussen meiden! Tot morgenmiddag...
    Eventuele pb-tjes worden ook dan pas beantwoord

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Zo, ziet eruit als een grote sneeuwpop!!

Hoorde net van mn moeder dat ze de weg niet op kan omdat de auto ingesneeuwd is! Hier valt alles wel mee, vriendlief is gewoon naar zn werk, auto's rijden hier gewoon door de straat :|

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Bekijk bijlage 38226

hihi...kale baby....maar euhm...enkel kinnetje klopt niet echt helemaal!!

Zo foto van Alyssa...:$

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38

Deel Deze Pagina