Ongi voor minnie!! Goed ei voor baby!! En ikke...ik krijg idd geen FM deze ronde en volgende....Ei zou groeien...dus als ik over 40 dagen nog niet ongi ben dan bel ik wel ff.....maar denk dat het net zoals met Alyssa gaat.....lekker iedere maand eitje!! Totdat het bevrucht word!! ZO he...ik word ff op de plaats gezet...mijn dochter mept me in mijn gezicht en krabt aan mijn arm....ze wil verder pelen! Ik mag niet ff gaan zitten laptoppen aan tafel hahaha.. Naja...moet ik hem maar niet open laten staan dan word ik afgeleid.....(heb dochter wel gecorrigeerd hoor...ze mag neit slaan...) maar ik ben dus weer ff spelen met haar!
minnie ik had dat ook het waren net kanonnen die op springen stonden en pijn dat ik had wahhhhh duch ja ik hoop het ook maar durf het nog niet echt te geloven... zelf denk ik dat ik een te zuur bmslijm heb,,want ik begin nu weer een beetje last te krijgen van onderen haha,en dat is elke keer zo rond de eisprong... of ik ben allergisch voor het glijmiddel dat de gyn gebruikt op dat echo ding...
Hahaha have fun Miranda! Spannend dat jegeen FM's krijgt, maarja vorige ronde ging goed dus waarom nu niet he? Hopelijk nu ook snel een bevrucht eitje.
Heb je dat al eens gevraagt aan de gyn?? Toen ik mijn eisprong had had ik ook jeuk!! En een hele rare afscheiding! Maar volgens de gyn niets abnormaals en tja ben toen toch echt zwanger geworden.
ja het jeukt elke keer rond me eisprong en wordt daarna minder en bij menstr. is het weg... ik heb het aangegeven maar hij zei nee hoor denk het niet want de samenlevingstest was positief,waarop ik zei ja mischien had ik er toen nog geen last van en zat ik nog niet zo dicht op mijn ei... en gister zei die nou als je dat denkt zullen we het begin febr zien want dan ga je de eerste iui krijgen...en dan moet het haast wel lukken... ik hoop dat ik het mis heb en dat het gewoon rare klachtjes zijn voor me ei hahaha... ik ga in ieder geval mijn best doen deze cyclus...
Nou hopelijk heb je geen gelijk Cin!! Ik dacht toen dat ik misschien een schimmelinfectie had het jeukte en was heel klonterige afscheiding, maar dit was het dus niet! Na de eisprong was het ook gewoon weer weg. Heel gek.
ja ik hoop dat het niet zo is.. het is niet echt klonterige slijm bij mij maar meer van die kleine witte korreltjes.. ik dacht oook wat heb ik nu weer,maar dat is pas sinds we de clomid hebben gehad.. eerder heb ik er nooit last van gehad.
Ja hier waren het ook een soort korreltjes, kan t niet goed uitleggen. Het leek bij mij echt op de afscheiding van een schimmelinfectie. (ben daar op gaan googlen en kwam toen fotos daarvan tegen, hmm lekker whahah) Dus ik dacht zeker te weten dat ik schimmel had. Gyn zei toen nee is heel normaal, ze heeft wel evrteld waar t van kwam maar dat weet ik niet meer..
ja ik weet wel dat rond de eisprong de vagina meer eiwitten aanmaakt hahaha.. en dat kan je er dus ook van krijgen... dus ik ga daar maar van uit... ik spoel het gewoon goed weg iedere keer en dan gaat het wel weer even hoor hahaha... en ik douche toch altijd een uurtje voor de sex dus dat maakt niet uit...
Korreltjes, Jeuk, Slijm. Komt me nergens bekend van voor haha.. Als ik ongi werd ging me navel lekken (ja vies he) het stonk en was gewoon echt ranzig, maar ik heb/had een open navel. Die hebben ze met de operatie ook meteen aanelkaar gezet dus heerlijk geen gestink meer mar wist niet wanneer ik ongi werd .. Maar ach boeie..
Je navel lekken? Daar kan ik me niets bij voorstellen maarja mijn navel is ook gewoon dicht. Klinkt niet lekker iig!
Ben met de geboorte niet goed afgenavelt waardoor je door de navel zo op het buikvlies kijkt zeg maar (klein gaatje) en dat schijde alleen als ik ongi moest worden (3 4 dagen van te voren) witte troep af. Het stonk echt niet normaal iel.. Heb t toen tegen de gyn verteld en na het opvullen met gas tijdens de opertie hebben ze die eerst vast gehecht zodat er geen troep in de buikholte kon lopen en ben blij met het resultaat maar wist wel 2 maanden niet of ik nou ongi werd of niet hahaha..
hahaha ja ik heb er ook nog nooit van gehoord.. dan heb je toch een gat in je buik of zie ik dat nu verkeerd?? ik ben blij voor je dat ze het hebben dichtgemaakt lijkt me geen pretje meid!!
ja dat begrijp ik want dat gaatje liet je van te voren weten of je ongi werd... en ja navels kunnen stinken hahahaha heb ik wel geroken bij die kleine van een vriendin van mij... maar die had een onstoken naveltje