Bijwerkingen Clomid?? Pwieuwww,, Ben blij dat ik die troep niet meer hoef te nemen. Bah bah, wou mezelf op een gegeven moment wel voor n auto gooien zag het helemaal niet meer zitten. (nou was er erg veel ellende) Geen op komend maagzuur wel veel koppijn, overmatig stressig :S emotioneel (en niet een beetje) , en en ja ze noemen het ook wel dwangmatig gevoel te moeten poetsen met als vervolg dat ik rond 2 uur snachts ineens wakker werd door dat ik MOEST stofzuigen en strijken, lag ik om 5 uur weer in me bedje en om 7 uur er weer af moeten omdat je naar school moet!! Kan je nagaan.. Hoop dat jullie dit niet krijgen, het was overigens de tweede ronde erger dan de eerste maar absoluut niet leuk . Maar de tweede en de laatste ronde met dat spul is geweest (al ben ik blij dat het bestaat)
Heey meiden.. @ duchess: hahah goed gevoel, vast houden zo! en nu hopen dat je gevoel klopt! hihi @ naomie: ohhh balen van je ongi @ tante mars; hoe gaat ie met jou meis? ben je er al een ietsiepietsie bovenop? Zat me net te bedenken dat als het deze ronde raak is, ik een 2010 mama ben.. niet eens 2009 meer.. tijd gaat zo snel
Jaa ben halverwege, ben nog niet helemaal me zelf. Maar goed het is allemaal ook niks. vandaag had ik een mooie dag, heb me moeders huidje en haar ff gedaan helemaal in me sas . Ff bij klein Feitze wezen kijken, huppeld vrolijk in de wei heerlijk (fries veulen). Van zulke momenten geniet ik op het moment. Verder sta ik niet veel stil bij morgen, telefonisch gesprek met de gyn. heb nu al twee dagen 'eipijn' :S . enny Tummetje 2010 is ook een mooi jaar
jaaa.. 2010 is zeker een mooi jaar... eigenlijk maakt het me geen flaus aus hoor.. hihi klinkt zo ondankbaar.. maar zo bedoelde ik het niet
Hey meiden, Weer ff snel bijgelezen, pff hopelijk krijg ik toch snel wat meer tijd weer hoor! Mis jullie...en mijn dochter ook. Zie haar s'ochtends eventjes en s'avonds eventjes...en dan is het al weer op, dan moet ze weer slapen.... Verder ben ik ongelooflijk moe...heb ik megaboobs...die doen ook weer pijn...ben al sinds gisteren misselijk...en verlies sinds donderdag weer roze/bruin....Allemaal dezelfde dingen als vorige cyclussen...dus er zal wel weer een ongi aan zitten te komen...hopelijk net voor de gyn...dan kan ik misschien wel meteen starten met iets... Niet teveel hopen, dan word het ook niet te moeilijk. Moet wel zeggen doordat ik het zo enorm druk heb de laatste weken....heb ik echt nergens aan gedacht...geen pijntjes ofzo... Ben wel druk aan het denken aan mijn baan..ik hoop zo dat ik door kan...we zullen het horen! Nog tot eind deze week Intensive care.... mijn gedachten zijn bij jullie! Oh trouwens over bijwerkingen clomid....bleeeeeeeh erg he... hier was ik het na 6 maanden zoooo zat....wou er zelfs mee stoppen...hihi maar toen was het niet meer nodig...was zwanger!! Groetjes, Miranda
@ naomie: balen zeg. Het wordt eens tijd dat het raak is zeg. Heel veel succes gewenst in deze nieuwe ronde? Euh wil je de duivels zeggen dat ik nog steeds op ze wacht? @ duchess: laten we het hopen, hebben we iig iets om ons aan op te halen. Moeten we wel afpreken met z'n allen dat als je zwanger raakt dat je hier dan ook de anderen op de hoogte blijft houden. @ mp en melek: jullie dus ook al last van maagzuur. @ tante Mars: Gelukkig dat jij geen Clomid meer hoeft. Ben benieuwd wat de uitslagen van het prikken zijn. @ tummetje: januari 2010 kan ook een mooie maand zijn hoor. Mijn vriend wordt januari volgend jaar 30 edit: @ mgwc: ik zag dat je nog wat getypt had nadat ik was begonnen met lezen. Ik kan me idd nog heel goed voorstellen dat ik die weken ook heel moe was. Heel veel nieuwe dingen en zo. Lukt het een beetje aan de telefoon? Zijn de mensen een beetje rustig?
Hoi meiden, Misschien dat ik het hier niet mag plaatsen maar willen jullie is kijken of ik een ei heb gehad. Ik kan me niet meer inloggen op die site voor tempratuur kaartjes dus doe het even zo hoop dat jullie het niet vervelend vinden 36.5 36.4 36.5 36.4 36.4 36.2 36.2 36.4 36.3 36.5 36.4 36.5 36.3 36.4 36.4 36.3 36.3 36.2 36.0 36.3 36.2 36.6 36.2 36.2 36.3 Groetjes Mandy
@ Tante Mars, klinkt niet fijn!!!!! Ik zie nu al tegen de 2e ronde op... Als het dan nog erger wordt!? Fijn dat jij je niet meer druk hoeft te maken over die rotbijwerkingen. Gaat het alweer een beetje met je? @ Tummetje, ja de tijd gaat zeker snel. Ik herinner het me nog als de dag van gister dat we de pil aan de kant gooiden. En dat is nu alweer 3,5 jaar geleden, sjonge... @ Tante Mars, fijn dat je wel weer een beetje kunt genieten!! Een veulen in de wei is altijd fijn om naar te kijken! @ Mgwc, lijkt me heel moeilijk om je dochter zo weinig te zien zeg! Doe lekker rustig aan, lijkt me idd vermoeiend wat je doet! Nou ik teken ervoor, na 6 maanden geen clomid meer!!! We zullen het zien! @ Zethu, jaa zeker, als iemand zwanger is moet diegene wel ons op de hoogte houden! Dan maar hopen dat het voor de rest niet te moeilijk is. Het is wel iets wat hoop geeft natuurlijk, maar het lijkt me ook wel een beetje moeilijk. @ Mendiey, ik zie volgens mij geen eisprong..sorry.. Wel vind ik dat je temperatuur heel erg schommelt of ligt dat aan mij? Ik heb er ook niet zoveel verstand van hoor.... Nou ik heb mijn laatste clomid geslikt! Ik heb wel het gevoel dat het aanslaat.. Ik heb telkens ook steekjes vooral aan de rechterkant, maar ik weet niet of dat nu al kan of dat ik me gek loop te maken. Is er iemand die ook al vroeg zulke dingen voelde? Wel is me opgevallen dat mijn cervixslijm anders is als normaal, volgens mij tenminste... Eerder had ik in het begin van de cyclus al van dat dikkige slijm en nu juist waterig. En dus telkens steekjes aan de rechterkant.. Nouja vrijdag zullen we zien of clomid zijn werk goed doet!!! =D>
@ mendiey: ik zie helaas geen eisprong @ poohbear: hier gaat het weer de goede kant op Hoe is het met jou? En natuurlijk nog belangrijker: je kleine uk ? @ duchess: Het kan idd moeilijk zijn als hier zwangeren gaan krijgen hier. Maar dan weet je wel waar je het voor doet. En we hebben hier allemaal hetzelfde dus je weet wat die persoon er voor heeft moeten doen. Ik merk dat dat toch wel een band geeft. Mij doet het volgens mij meer als dat iemand op natuurlijke wijze zwanger wordt. Trouwens ik vind dat de temp van Mendiey minder schommelt als die van mij Ik weet niet hoe ik de link van mijn tempkaartje verkrijg zodat jullie het kunnen bekijken maar bij mij is het net de toto-uitslag (haha ) Wow de laatste Clomid al weer voor jou! Wel mooi dat je cervixslijm-patroon al veranderd is. Het voelt goed van mijn kant moet ik zeggen. Zul je zien dat je vrijdag al een heel mooi ei hebt. [-o<
Bedankt voor het te checken mijn temp, Het schommelt zeker wat betekent dat? of betekent dat niks Ik doe het iedere morgen in bed netjes om half 7 Groetjes
Bedankt zethu Hoe gaat het afvallen daar was je ook mee bezig toch? Doe je het helemaal alleen of met hulp Groetjes mandy
@ mendiey: Is een natuurlijke schommeling van het lichaam. Niets om je zorgen om te maken. Kijk voor mijn gewicht maar eens op deze link http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wuYsb3J/ Gaat echt goed
@ Zethu, is idd wel waar wat je zegt. Het vervelendste is iemand die meteen de eerste ronde zwanger is natuurlijk. Ik gun het sowieso iedereen, maar de dames hier nog 10000x meer. Het zal het minder moeilijk maken dat je weet dat ook zij hetzelfde hebben doorgemaakt dan wijzelf... Ik hoop gewoon dat we allemaal heeeeel snel op het zwanger lijstje mogen!!! Mijn temperatuur schommelt dus helemaal niet! Nu ga ik wel een beetje twijfelen of mijn thermometer wel goed is. Heb sowieso gister een nieuwe gekocht maar die had ik in de auto laten liggen dus heb vanochtend de oorthermometer nog gebruikt. Deze cyclus had ik de eerste 4 dagen geloof ik zo uit mijn hoofd, 36.8 en de laatste 3 dagen 36.7. Vorige cyclus had ik elke ochtend 36.8. Maargoed vanaf morgen ga ik die andere gebruiken, als ik hem niet weer vergeet. Ik hoop echt heel hard dat ik een mooi ei heb!! Ik heb er zelf ook een heel goed gevoel over, maarja, ik durf me niet erop te verheugen. Dus probeer toch een beetje van het negatieve uit te gaan, dan kan het alleen maar meevallen he... Enne het gaat zeker goed met afvallen! Knap hoor!!!! =D> =D> =D>
Dat zou het mooiste zijn ja als we snel op het zwangerlijstje komen te staan. Ik zal zowiezo nog wel een tijdje moeten wachten, maar ik voel me lekker nu het met afvallen zo ontzettend goed gaat. Ik heb nu ook zoiets van: ieder kilootje meer is meegenomen. Heb strax eens zitten berekenen met 102.1 zit ik ook al onder het gewenste BMI, maar we gaan voor meer. Het liefste zit ik onder de 100. (Vind het zo frustrerend om met sporten altijd een 3-cijferig gewicht in te moeten vullen op de apperatuur)
Nou super hoor, jullie beiden! Ik vind het heel erg knap!!! Het lijkt me ook vreselijk om eerst af te moeten vallen voordat je met de clomid mag beginnen... Dusse, respect hoor!!!
Duches, ik mocht wel gewoon beginnen met clomid, maar ondertussen moest ik wel gaan afvallen, het zou beter zijn zeiden ze Ik ben wel blij dat ze dat hadden gezegd, omdat ik anders niet zou afvallen
@ Mendieh: dat wisselen van de temp maakt volgens mij niet zoveel uit. Het maakt het alleen wat lastiger om je tempkaart goed te interpreteren. Ikzelf werk onregelmatig waardoor mijn tempen ook heeeel erg schommelde, maar toen ik een eisprong had gehad was dat wel heel duidelijk erop te zien. Bij mij wisselde het ook zo een 2 tienden wanneer ik het 2x achter elkaar meette. Het beste is wel om het rectaal te meten. Maar misschien doe je dat al.
@ Tante Mars, fijn dat ik je hier weer zie meid. Hopelijk klets je straks weer vrolijk met ons mee hoor wanneer je je beter voelt. Succes morgen met telgesprek met je gyn. @ Miran, net wanneer je hiet niet meer zag zitten was je zwanger echt mooi. En zo zie je maar dat je je dromen niet MAg opgeven. Hoop ook dat je straks weer eens lekker mee kunt kletsen natuurlijk. En dat je meer tijd met je dochtertje kunt spenderen natuurlijk. @ Zethu, gisteren had ik idd even maagzuur, later geen last meer van gehad gelukkig. Vind het zo'n rot gevoel bah. Hoe gaat het verder met jou? Dag 73 zit je al, zou er geen kans zijn..? @ Mendiey, moeilijk om zo je temp te lezen. Maar ik vind het een twijfelgeval want 36.0 is een mooie eisprong temp. Maar daarna blijft ie niet echt hoog hé, al ging die wel over naar 36.6 maar toen ook weer terug omlaag. Ff afwachten of je temp de komende dagen omhoog gaat. @ Duchess, hoop dat de Clomid gewoon aanslaat hoor. En dat je vrijdag hier ons het goede nieuws komt vertellen. . Dag 2 Clomid. Ik vergat de Clomid bijna in te nemen vandaag, echt gek ik was er zo mee bezig maar nu is het (een gevoel van) gewoon goed. Voel me relaxed onder het zwanger worden, eindelijk. Weinig bijwerkingen van de Clomid. Ben heel stressig en me tong tintelt . Maar ik ben zo blij dat we deze kans krijgen.