INrpincipe zit er dan een gat alleen kan je hem niet zien, mijn navel is ontzettend diep. Maar ach tis voorbij en tis geweest . Geen gestink meer
dames ik ga even offline... kom vanmiddag even spieken hier... moet nu echt iets gaan doen hier binnen hahahaha.... xxxxxxx
Heeey meiden!!! @MP; fijn dat de echo goed was!!! Flauw hoor, dat je het niet wilt delen @tante; haha nesteldrang = ook koopdrang? Daar heb ik wel last van @minnie; mooi zo, pijnlijke tieten! houden zo! @miran: zoo dan! ze laat even weten hoe het hoort @cindy; herken het jeukende gevoel niet.. weet ook niet wat het is? @tante; hee..wat raar, een lekkende navel Nog nooit van gehoord! Zo.. vanmiddag op controle geweest.. alles was weer goed, iets verlaagde bloeddruk, een baarmoeder die voor het termijn iets te groot is, maar was allemaal niets om zorgen over te maken Nog even naar de beeb gekeken, en ik zag heel snel 3 streepjes, toen ging de VK al door naar de handjes die net in beeld kwamen.. Ze zegt dat ze zelf niets gezien heeft.. maar ik ben inmiddels ook wel een beetje getraind (lees: erggggg gefocused) op het zien van de hamburger Daarna nog even geshopt, 3 leuke waskussenhoezen (goh..daar had ik er nog maar 5 van zie ik net ), een lakentje, en twee spagetti rompertjes...zo lief Nog even spammen: (links de beentjes, midden de handjes, rechts het hoofdje, je kijkt van bovenaf, het buikje is niet te zien)
Wat leuk dat je nog een echo gehad hebt Tummetje!! Ik vind hem een beetje onduidelijk hihi, zie er niet zoveel in als ik eerlijk ben! Behalve een hoofdje, die zie ik wel. Herinnert me eraan dat ik mijn 20 weken echo hier helemaal niet heb laten zien!! Zal m van de week eens op de foto zetten. Lekker geshopt dus. En waskussenhoezen wil ik ook een voorraadje halen hoor, die dingen doe je toch nogal eens in de was volgens mij! Pff ik lag lekker te slapen, gaat er iemand boren. Nouja had er al een uurtje op zitten gelukkig!!!
hey meiden. Heb geen tijd gehad om bij te lezen. En zal de komende tijd ook niet veel tijd hebben ben ik bang. Zal wel nog gewoon een beetje proberen bij te praten. Heb sinds gisteren de vrienden van Mr. utrecht ook bij mij op Twitter zitten. En daardoor ben ik ook heel druk met twitter nu. Hoop dat jullie daar begrip voor hebben. Er moet namelijk ook nog wel eens wat gepoetst en gesolliciteerd worden. Mr. Utrecht had gisteravond trouwens een verrassing voor mij in petto Hij heeft voor mij een kaartje voor Muse geregeld! Ik ga met hem en 2 collega's daar op 19 juni heen (WOW) Als bedankje voor afgelopen zondag en dat ik de hele tijd voor hem klaar sta... Enkele dames heb ik dat ook al op pb verteld omdat ze zo nieuwsgierig waren naar wat hij zondag gedaan heeft waardoor ik meer kriebels in mijn buik ben gaan voelen. Nou, deze actie maakt het ook alleen maar erger kan ik zeggen!
Hoi dames, Heb niet zo heel veel te vertellen vandaag. Voel me al de hele dag niet lekker dus ga zometeen lekker op de bank hangen en tv kijken. Vanavond optijd naar bed toe. Al weet ik niet of dat helpt, was voor 12 uur vanmiddag alweer zo moe dat ik zowat in slaap kon vallen. Gelukkig nog maar 1 dagje en dan een lekker lang weekend. Vanmorgen in de auto op weg naar het werk echt super misselijk in de auto gezeten en ook het idee gehad dat ik ieder moment kon overgeven. Op het werk hoogzittend maagzuur gehad (tot bijna in de keel) en nu weer. Wordt er echt niet goed van. Heb trouwens nog wat goed nieuws over school Heb voor de toetsen van Nederlands die ik laatst heb gemaakt de punten gekregen. Voor 1 onderdeel had ik een 7 en voor het andere onderdeel een 7.6. Heb Nederlands nu met een 7.8 afgerond Ben dus nu officieel iedere donderdagmiddag vrij! P.s. sorry voor mijn geklaag..... Groetjes Nicky JAAAAAAAAAAAAAAAA pagina 900!
hallo damesssss nou het eitje was mooi doorgegroeid en was nu 16mm de gyn dacht zelfs nog wat groter... hij had zelden zo`n mooii ei gezien,het was een prachtig ei.... uhmm morgen de pregnyl prik zetten en morgen en overmorgen klussen dus lekkere kerst hebben wij dit jaar... 9januarie mag ik testen als ik niet ongi ben geworden... duimen jullie voor me...... xxxxxxcindy ga nu even de laatste boodschapjes doen voor kersttt
Goedemiddag.. Nicky proficiat met die nette punten zeg!! Cindy wat goed!! Nou hopelijk goed nieuws 9 januari!!!!
@Cindy: Wat een goed nieuws zeg! Ik ga voor jullie duimen dat jullie 9 januari mogen testen en dan een mooie test hebben. @duchess: dank je. @hier: voel me al de hele dag futloos. Heb nergens zin in. Maagzuur zit weer hoog. Wéér bruine afscheiding, wordt er echt niet goed van..... vanmorgen weer in de auto gezeten met het idee dat alles eruit kon komen. Kunnen jullie mij advies geven? Weet niet of ik naar gyn zou bellen of niet, weet echt niet wat ik moet doen. Ben gelukkig al om 16.00 uur klaar met werken omdat ik vanmorgen een half uurtje eerder begonnen ben.
hallo allemaal. Jeej cindy wat een mooi eitje. veel plezier he deze kerst. haha. @nicky: zolang het geen helderrood bloed is dan is er niets aan de hand. misschien af en toe een crackertje of beschuitje tegen de misselijkheid helpt wel of als je van die melba toastjes hebt. die passen altijd in de tas. minniemouse
@minnie: bedankt voor de info. Die misselijkheid wil denk ik ook wel wat zeggen. Als het echt mis was geweest was ik daar denk ik helemaal vanaf geweest. Tenminste, dat idee heb ik.
Heeey chickies!!! @cindy; jeeej! een mooi ei!! @nicky; balen dat je, je zo slecht voelt zo.. kom net van de kapper af.. weer kort geknipt.. alleen mn pony is iets té kort ik kijk gewoon de komende 4 weken niet in de spiegel..dan zie ik het niet.. vind het geen porum
tok tok..... hihi chickies. Doet me denken aan MBO, jou niet minnie? haha. Ik zou hier wel de hele middag kunnen zitten maar denk niet dat mijn baas dat goed zal vinden. Ik ga dus weer verder met werken, ik kom straks als ik thuis ben nog wel even online. Maar ga na het werk eerst even naar mijn ouders, nog even snel naar de zeemand ofzo om iets te kopen zodat we het mijn broer en zijn vriendin kunnen vertellen. Misschien iets van een rompertje ofzo. Groetjes en tot straks! Nicky
@all: heb nog steeds aauuww aan mn boobs. echt niet fijn. precies zon pijn als toen ik zwanger was. dus wordt daar nu ook steeds aan herrinnert. heb ook een beetje af en toe een ongigevoel en beetje een branderig gevoel van onder. raar maar waar. dus hoop echt dat ik zo een keer ongi wordt. minniemouse
@nicky ik denk dat je echt een crackertje of beschuitje met kaas moet eten voor je opstaat,en idd altijd zorgen dat je bijvoorbeeld sultana in je tas hebt en rennies mag je gewoon hebben hoor...dat helpt ook heel goed... @minnie ik begrijp echt dat het je de hele tijd herinnert aan je zw...maar dat branderige gevoel heb ik ook alleen maar rond de eisprong en ik heb het na gevraagt vandaag aan de gyn en hij zegt is heel normaal niks om je druk over te maken we maken blijkbaar een of andere zure stof aan rond eisprong en menstr... en de een heeft het erger dan de ander... ik zei toen ik heb er pas last van sinds de clomid hij zei dan is nu alles goed aan het werk haha dus ik hoop dat hij gelijk heeft... @minnie ik heb hier boven al een slabbetje liggen met mag ik jou mijn oom noemen??? en een rompertje met stiekem vindt ik mijn oom de allerliefste?? mischien is dat een idee... die hebben ze bij de da. @duchess ja gelukkig goed nieuws,maar hij zei echt komt zelden voor dat ik zo`n pracht van een ei heb gezien..zo mooi rond was ie terwijl ie maandag een beetje bobbelig was hahahaha.. oh god laat het dan ook een goed eitje zijn..... @tummetje hebben ze hem te kort geknipt dan?????? dat is wel balen he!!!