PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    even snel een berichtje tussendoor:p
    Ik heb samen met mijn vriend een huis gekregen. Het is een hele gezellige buurt. Achter mijn huis staat een mooi oud kerkje:D

Maar ik heb daar (nog) geen internet dus ik zal nog maar af en toe een berichtje sturen.

Ondertussen weer cyclusdag 18 voor mij dus dat betekend dat ik ook weer aan de klus ben. Mijn temp heb ik deze week amper opgenomen doordat we aan het verhuizen zijn. Dus hopelijk gaan we raak schieten deze keer :p

Enne zet hem op he dames , De volgende keer als ik hier kijk wil ik allemaal zwangere dames zien:D
    Alvast fijne kerstdagen en oud en nieuw allemaal.
    groetjes flubjuh

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    heeyy flubjuh proficiat meid en dt net voor oud en nieuw....
    hopenlijk een nieuw begin voor een goed jaar en een nieuw leven!!!!!!! xxxcindy

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden,

Na een tijdje afwezigheid bij dit topic wil ik toch weer een poging wagen om mee te lezen en te reageren.... ik vind dit topic soms zoooo hard gaan dat ik moeite heb om het bij te houden, maar ga weer mijn best doen!

@Flubjuh, gefeliciteerd met jullie huisje! Dat je er met heel veel plezier mag gaan wonen....

@Hier, weer weer de spannende dagen.... maar voel niets....

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    charpi ze zeggen dat je meestal niks voelt hoor als het raak is..
    wil je geen valse hoop geven maar hoop gewoon dat het een goed teken is!!!!

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwww das leuk om te weten ;). Gisteren had ik heel even beetje vage buikpijn onderin.... maar verder voel ik helemaal niets... nouja mijn tepels zijn beetje gevoelig, maar das heel normaal.... dus vooralsnog ga ik er maar vanuit dat ik met kerst of vlak daarna ongie zal worden....

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Cindy hoe gaat het eigenlijk met jou?

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Flubjuh, gefeliciteerd!!

Meiden ik wil jullie fijne feestdagen toewensen!!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky, als je je druk maakt gewoon bellen!
    Blijf jij trouwens bij de gyn ipv verloskundige?

De misselijkheid ja is vervelend maar bij mij was er barweinig aan te doen!

Tummetje wat balen dat je pony te kort geknipt is!! Gelukkig groeit het wel weer aan maar ik zou ook balen zeg!

Minnie hopelijk wordt je snel ongi!

Bij misselijkheid overdag heeft het geen nut om voor t opstaan wat te eten..
    Dat is alleen voor ochtendmisselijkheid..
    Wat ik altijd deed (en doe, voor de zekerheid) zijn kauwgoms en snoepjes bij hebben.
    Zuurtjes werken bij mij altijd wel goed (napoleon) maar als ik echt zo misselijk was dat ik moest spugen, dan werkt niks..

Cin nou goed klussen dan maar he!! :D

Flubjuh wat fijn dat je een huisje gekregen hebt!!!
    Klus ze en ook jij een fijne kerstdagen en fijn 2010!

Charpi, als je het niet bij kunt houden is het niet erg hoor, meekletsen kan altijd!!! ;)
    Spannend dus!!! :)

MP voor jou ook fijne feestdagen en natuurlijk voor de rest ook!!
    Maar ik kom me nog wel melden hier haha.

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Nou Duchess ik vind het wel vervelend dat ik het niet bij kan houden.... nu gaat het goed maar ik hoef maar een dag niet te kijken en er is weer zoveel gepost.... ik heb dan zo het gevoel dat ik ongeïnteresseerd overkom...
    Jij alweer 23 weken onderweg inmiddels, wat gaat de tijd snel? Al helemaal van de misselijkheid af?

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Snap het wel, maar soms kletsen we zoveel dat het niet voor iedereen mogelijk is om op álles te reageren, hihi. Er zijn er wel meer die niet alles bijhouden, en dat moet ook kunnen vind ik. :)
    Ik vind het iig niet erg!

Ja het gaat best snel hè? Al kan ik echt niet meer wachten eigenlijk. Maarja het moet. :D
    Ja de misselijkheid is helemaal weg, gelukkig! Tot week 16/17 nog wel met vlagen misselijk en nu nog wel eens van vieze luchtjes, maar het is eigenlijk wel weg hoor. :D

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Fijn om te horen dat je niet meer misselijk bent.... ja het duurt nog wel een tijdje voor de beeb er is he.... nog bijna de helft te gaan meis!

Maargoed ik trek me er dan maar niets meer van aan dat ik niet alles bij kan houden soms en probeer een beetje bij te blijven nu;)

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Gezellig!! :D

Nouja nog 16,5 week, zeg maar. Haha. Sinds ik over de 20 weken heen ben gaat het toch snel hoor. :) Eerst was het bijv ik ben nu 15 weken - nog 25 te gaan.. EN nu moeten we er nog minder dan dat we al gehad hebben!! :p
    Over 4,5 week gaan we trouwen dus daar ben ik nu erg mee bezig, en dan zijn we alweer 28 weken! :D

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Pff onze winkel is vanavond open tot 20.00 uur. :( NIks aan!
    Maarja morgen wel om 16.00 uur dicht, hiephoi. :D Haha.

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik vind het ook zo snel gaan Duchess :p apart is dat he. Eerst krijg je de weken bijna niet om in het begin en nu vliegen de weken voorbij.

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vind alles snel gegaan hihi. Ja de eerste weken gingen wel langzamer, maar ik denk dat dat is omdat je er dan nog veel meer mee bezig bent. Ik wel tenminste. Stond er toen elke minuut bij stild at ik zwanger was, en was misselijk etc etc. Nu ben ik eraan gewend ofzo, en weer gewoon bezig met andere dingen. :p Heb t idee dat dat wel scheelt!
    Maar al met al, vind ik alles toch snel gaan hoor. Wij moeten nog precies 4 maandjes. Die zijn zo om volgens mij!! Zeker nu met de bruiloft, en daarna alles klaar maken voor de beeb! :D

Ben nu aan het 'shoppen' op de website van Prénatal.
    Bestel niks, maar gooi heel mn mandje vol om hem vervolgens weer te legen whahah! Helpt tegen mn shop-drang. :p

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Klaar. :D Nu nog ff bij de babydump! Whahah!

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @charpi ja het gaat wel goed hoor!!!!
    lief dat je dat vraagt..
    hoe gaat het verder met jou ben je niet een beetje zenuwachtig??
    ik nu wel al haha gek he..
    ik ga morgenvroeg om 6uur de pregnyl zetten dan springt ie ongeveer de 25ste avond 6uur haha..is wel een mooie tijd he...

@mp jij ook fijne feestdagen meid!!! geniet er maar lekker van met je beeb...

@duchess ja het gaat idd heel erg snel bij jullie zwangere hoor..
    eigenlijk een beetje te snel haha..
    wel lekker dat je je nu weer helemaal de oude voelt..geen misselijkheid meer ja soms maar dat kan je er wel bij hebben toch!!!
    en shoppen i-net haha ik doe dat ook wel eens hoor dan denk ik die wil ik hebben en die wil ik hebben en dan kijkt me schatje en zegt waaaatttt ga je dat allemaal kopen nee hoor al sik niks betaal of invul gaat het toch weer verloren hahahaha...
    succes met shoppen....

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jaa Cindy en dat werkt echt. Ik heb dan niks nieuws maar ik doe het regelmatig whaha. Ook met kleding bij de H&M bijvoorbeeld. Gooi mn winkelwagentje helemaal vol om hem vervolgens weer leeg te maken hahaha.
    Had nog bij de babydump heerlijk geshopt. Eindelijk eens de Bloom kinderstoel in mijn winkelmandje en een nieuwe maxi cosi. :D Whaha. Voor 900 euro en toen heb ik hem maar leeg gehaald want toen kreeg ik het even benauwd. :p

Soms misselijk zijn is niet zo erg idd!! Maarja nu heeft de bekkenpijn het overgenomen maarja, tis nou eenmaal zo. Moet zeggen deze week lukt het me aardig om het te accepteren. Maar ik weet dat er dan altijd weer een dag aankomt dat ik het ff gehad heb, dus ben benieuwd wanneer dat gaat zijn...!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik hoop echt dat je je zo goed blijft voelen meid...

en de bloom is toch die van joolz of niet die halve ei??
    ik vind hem wel ruig maar heb zelf persoonlijk die cubussen haha met een leuk tafeltje erbij voor als ze zelf kunnen zitten laat maar aanknoeien haha..

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaaa we hebben een nieuwe laptop!!!!

Deel Deze Pagina