PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Die van Joolz is een andere maar lijkt erop inderdaad. ;)
    Ik vind het een geweldige stoel! Vond t eerst idioot duur dat ding maar toen zag ik hem in gebruik, echt super!!
    Ik vind die andere die jij bedoelt dus echt spuuglelijk en veelste lomp haha.
    Ik wil die van Bloom met een gouden zitting. :D

Debby jaaaa een nieuwe laptop!!! :D Jeuj! :D

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Die van bloom is trouwens ook te gebruiken tot 40 kilo. Echt super! En ook al te gebruiken vanaf dag 1, dat is het fijne. :D

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jeeeeeyyyyy deb een nieuwe laptop haha wat zal je weer genieten meid...
    en nog 2 daagjes en dan de primoluttttt

duch ik ga eens even kijken op babydump...want je maakt me nieuwschierig

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    welke van de bloom wilde je??fresco of nano

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    die Fresco!! :D Met gouden zitting, haha. :D

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha ik ben druk aan het bijlezen ;)

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik heb hem al gezien fresco die is wel cool ja die goude echt wel!!!!

ik vind die xadventure en van peg perero ofzo ook wel wat hebben hahaha

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zat net te kijken ja! Die peg-perego vind ik ook erg mooie stoelen en lijken me erg comfortabel!
    Maar de Bloom vind ik zo geweldig omdat ie achterover te klappen is, zodat je kindje vanaf dag 1 er al in kan. Ik zag dit bij mijn nicht en vond dat wel erg gezellig!! Die had twee van die stoelen bij de bank staan en daar lagen ze dan in te slapen hihi.

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wij waren net op de scooter even naar de portugese winkel,en toen kwamen we langs een babywinkel,zo`n elite en daar stond me toch een mooii wiegje voor de raam ohhh we werden alletwee verliefd,hoe ze die op hadden gemaakt met strikken ohhh,,hahaha ben nu nog overtuigd dat die het wordt

en wat zie ik staat ie ook op babydump,bij wiegen de amigo`s amiga`s wieg echt waar...die wil ik....

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    die celine lichtbruin is het volgens mij echt ...
    wij vinden die echt mooi

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Welk model?? Er staan er twee, de Bartje en de Claro? :p

Ik vind die Celine wieg zo mooi... Maar we hebben al een ledikantje. Maar nu heeft iemand die ik ken die wieg te koop... Zit echt heel erg te twijfelen nu haha. Eigenlijk past het niet meer bij de babykamer die we in gedachten hadden... En het is toch extra aangezien we een ledikantje hebben staan...

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @MP, lees dat alles goed was met de 20-weken echo! Super!!!

@Miranda, wel vreemd lijkt me dat je geen FM krijgt, maar aan de andere kant ook wel fijn dat alles z'n werk doet en je gewoon even raak "moet" schieten!

@TanteMars, nog nooit gehoord van een open navel, maar gelukkig is het weer opgelost!

***Smelt even weg bij de echo van Tummetje, wowwww***

@Nicky, gefeliciteerd met je mooie cijfer voor Nederlands!

@CIndy, lees nu dat je ei supermooi is gegroeid! Dat wordt klussen :D. Spannend hoor meis, ga echt voor je duimen!

@Flubjuh, succes met de verhuizing en alvast een goede jaarwisseling!

Oke...ik geef het verder op, haha, val er wel weer middenin :D. Ga even bij babydump neuzen om te kijken waar jullie het over hebben ;)

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja die celine bedoelde ik die is ook van amigo`s...haha

debby jaaa we gaan ervoor in 2010 he!!!!!!!jij minnie miran charpi flubjuh en ik!!!!

ik ga nu even gtst kijken...
    cool he shoppen zonder dokken...

xxxxtot zooo

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Ik voel me weer helemaal op en top! Ben ineens niet meer onzeker en super vrolijk :D Maar...... wat ziet mijn buik eruit zeg 's avonds! echt niet normaal, lijkt wel alsof ie de helft dikker is dan overdag. Overdag is het ook niet meer leuk, kan mijn buik niet meer inhouden dus denk dat je het voor de 12 weken al kunt zien....
    Zit nu lekker rustig op de bank en net bij pa en ma geweest en daar lekker gegeten, ben ondanks dat ik niks doe toch weer misselijk, ook vanmiddag op het werk. Had net gegeten en hopla! de misselijkheid was er binnen een half uur weer. Ik moet wel zeggen dat ik veel sneller weer trek heb dan dat ik eerst had.

Mijn lijfspreuk op dit moment: ik ben nu toch zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben nu toch zo vrolijk, zo vrolijk wa ik nooit!!!!! JOEPIE! :D:D:D:D:D

Groetjes Nicky

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@cindy; ja, het is iets te kort.. maar ik wen er wel aan. vriendlief vind het leuk staan..dus ja.. kan het er niet meer aanplakken :p
    @charpi; welkom terug meis!
    @duchess; hahahaha droge actie, bestellen en dan leeg gooien :p doos :D
    @debby; jeeeej!! :D gewoon lekker invallen hoor :)
    @stoelen: wij willen een stokke meegroeistoel :) kunnen we een hele poos mee doen.. het liefst heb ik de bloom frecso.. mja.. die vind ik toch te duur :p
    @wiegjes; wij hebben een schommelwieg van de prénatal, was maar 100 euries :) Die celine wieg is zoo duur :( Wilde nooit een wiegje, maar daar ben ik snel van terug gekomen.. wil de kleine straks gewoon dichtbij me hebben, ook makkelijk met de BV straks :)
    @nicky; jeeej! lang leve de opgezette darmen! :D

Zo.. vriendlief zit voetbal te kijken.. ik ga zo maar richting bed.. ben zo moe :( Ben 's nachts vaak 2 tot 3 uur wakker, zonder reden.. zo vervelend :(

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @charpi: Maakt niet uit dat je niet altijd alles kunt lezen. Als ik een hele dag niet online ben geweest lees ik soms ook niet alles na, zo even een beetje vluchtig overheen lezen is dan alles wat ik doe. Ik mis dus ook wel eens wat dingen.

@hier: Lijkt soms wel of ik aan het dementeren ben. Iets wat dinsdag is geweest weet ik vaak nog wel maar dan weet ik niet meer op welke dag dat nou geweest is...echt erg is dat.

@duchess: Ik hoop toch niet dat ik me tot de 16/17 weken nog zo voel, dat trek ik echt niet. Dan zal ik echt wel iets gaan vragen aan de huisarts.
    Gyn./fertiliteitsarts, hoe je het maar wil noemen, daar zou ik wel het liefst bij willen blijven maar weet niet hoe dat in z'n werk gaat. We zullen het volgende week wel te horen krijgen.

@tummetje: Vervelend meid dat je zo lang wakker bent. Dat heb ik gelukkig niet.
    Zouden inderdaad opgeblazen darmen kunnen zijn, heb wel ontzettend veel last van lucht in de darmen, maar dat heb ik nu al onderhand 2 uur :( echt verschikkelijk!

Groetjes Nicky

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Nicky mag ik je nog van harte feliciteren? Helemaal geweldig zeg dat het in je eerste ronde clomid gelijk raak was.... ben stiekem wel een heel klein beetje jaloers op je, maar gun het je van harte hoor!! Wel vervelend dat je last hebt van misselijkheid....

Cindy, jaaaaaaa hier is het al hartstikke spannend... probeer mezelf in te houden en er niet heel de dag over te posten, maar er zijn nog geen tekenen dat ik ongie ga worden, dus ik hou mijn vingers gekruisd. Ik weet ook niet goed wanneer ik nu eigenlijk mijn nod moet zetten met de 1e ronde een cyclus van 26 dagen en de 2de ronde een cyclus van 30 dagen?? Heb voor de zekerheid maar die van 30 dagen aangehouden nu, maar ben echt van plan niet snel te gaan testen, want het was vorige keer zo'n teleurstelling... dan liever al eerder spontaan ongie worden dan nog te vroeg testen...

Nog even over het kijken naar babyspullen, gek genoeg doe ik dat dus helemaal niet momenteel. Ik bewaar dat voor als ik zwanger ben, heb ik dan iets om me op te storten, hihi....

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @charpi: Dank je wel. Maakt niet uit dat je jaloers bent. Ze zeggen wel eens dat jaloezie gezond is. Toen ik tegen de tijd van mijn nod zat had ik wel een heel goed gevoel. Heb jij er een gevoel over? goed of niet? Ik had tegen die tijd ook heel veel last van mijn borsten en was toen al misselijk :(

Ik heb daarstraks een rompertje (helemaal wit) bij de zeeman gekocht. Moet alleen nog een leuke tekst hebben om erop te zetten, dan kan ik hem inpakken en vrijdag cadeau doen aan mijn broer en zijn vriendin. Ben zo benieuwd hoe ze reageren! Ze moeten nog wel even hun mond houden tegen de rest van de familie maar dat lukt ze wel. Is dan nog maar een week of 5-6 dus dat moet te doen zijn.

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @nicky; Hihi, die dementie dat word alleen maar erger, zie mijn boodschappen verhaal maar van vorige week :p
    Hier zeiden de gyn en vk dat de misselijkheid erbij hoorde en dat het vanzelf over zou gaan, ze zijn niet zo happig op het geven van medicatie.
    En dat je darmen gaan rommelen is ook normaal hoor.. ik had daarna een periode van winderigheid.. lekker genant :p

@charpi; nou, ik duim voor je hoor!!!! :D

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina