PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @tummetje: haha, winderigheid heb ik dus al zowat 2 uur last van :( ben blij dat ik bij mijn ouders zat en nu thuis :)

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    even snel nicky.
    wat betreft over de gyn of verloskundige..
    dr ruis zei vandaag als je niet ongi wordt testen op 9januarie.. is ie posi dan +-3weken later komen voor een echo dan kijken we of de termijn klopt en of alles goed is met de beeb en mag je je verloskundige gaan zoeken..
    dus ik denk dat je na volgende week bij een verloskundige je eerste afspraak mag gaan maken...

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: dat heeft ie tegen ons dus niet gezegd, dat laatste over de verloskundige. Ik ga echt hopen dat jullie 9-1-10 een mooie test hebben!

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    heb je meteen een goed voornemen voor 2010 ;) hihi

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja of niet dan we beginnen nu wel mooi op kerstavond...
    het begin van iets nieuws (nou ik ben benieuwd wat er gebeurt hahahaha!!!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ik ben er weer weg van haha..
    we gaan films kijken...

xxxxjes en niet te misselijk he meid!!!!!

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    dames ik ben er vandoor. zometeen een keer naar bedje toe en dan morgen lekker optijd opstaan en tussendoor nog even op de bank liggen.

Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen mocht ik jullie niet meer spreken!

Groetjes Nicky

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahaha Nicky, nu al moodswings? ;)
    Fijn dat je je weer zo goed voelt meis!!
    En die buik dat kan heel goed hoor! In t begin zag je bij mij ook veel verschil met 'sochtends en 's avonds.
    Kwam bij mij echt door mijn darmen.

Whahah Tummetje, ja stomme actie maar oh zo leuk, ook tegen de verveling. :p

Tummetje hier ook vaak snachts een hele tijd wakker.. Ga dan een dvd kijken ofzo.. Even op internet snuffelen.
    Al valt het de laatste tijd wel weer mee, maar nu word ik weer vaker wakker snachts ipv 1 lange keer.

Nicky, ik heb van alles geprobeert aan medicijnen toen maar bij mij hielp niets! :(
    Tis echt super vervelend als je zo misselijk bent.. Ik durfde bijna niks meer te doen, had overal een pedaalemmerzak mee naartoe enzo.
    Ik moest ook echt overgeven telkens..

Ohja jij bent nog niet voor een echo geweest. :)
    Ik denk dat je dan alsnog naar een verloskundige mag. Hier een echo gehad met 5 weken en met 7 weken en toen met 7 weken het hartje klopte, mochten we een verloskundige uitzoeken. :)

Charpi, ik heb ook helemaal niet naar babyspullen gekeken toen ik nog niet zwanger was.
    Had er ook geen behoefte aan! :)

Winderigheid hoort er ook bij ja, nog steeds last van hier whaha.

Nicky jij ook fijne kerstdagen!! :)

Wbt slapen, ik slaap hier op t moment ook slecht, omdat ik me geen houding weet aan te nemen!
    Ik had eigenlijk weken geleden al een voedingskussen moeten kopen van mn therapeut dus ik ga dat nu maar echt doen. Op mijn buik kan ik niet meer liggen, dat doet pijn. Op mijn rug krijg ik het benauwd en op mijn zij gaat mijn bekken en knieën onwijze pijn doen... Grrr. Ik zie er nu ook telkens tegen op om naar bed te gaan. Maarja zaterdag is de babydump open dus ga daar maar een kussen halen denk ik!

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Kun je bij van Asten niet online shoppen?
    Jammer zeg, zie wel wat aanbiedingen die heel erg aantrekkelijk zijn!!!

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zooooo,,

Heden middag om 13.20 uur is mijn nichtje thuis gebracht :D :D .

einde bericht.

Ik heb t enorm druk, weet niet of ik t morgen nog red. Maar doe me best..

Dikke Knuf

11. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Zijn er al zwangere die melk verliezen hier? :)

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Goedemorgen iedereen!!!!:)

@MP mag je ook niet zwanger zijn en af en toe wat melk verliezen? Heb ik namelijk, maar dat komt door mijn medicatie... als ik in mijn tepels knijp komt er af en toe een klein beetje melk.
    @Duchess, idd meid maar snel een voedingskussen aanschaffen, misschien lig je dan wat lekkerder...
    @Hier, vandaag al dag 27 spannendddddddd!!! In de eerste ronde werd ik vandaag namelijk ongie, dus het broekloeren is officieel begonnen.;) Maar ik voel nog helemaal niets, dat zie ik maar als goed teken.... alhoewel zelfs mijn tepels waren vanmorgen niet gevoelig meer, tja je gaat bij alles wat denken he...

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tante Mars wat fijn!!!! :)

MP, hier nu één keer wat korreligs op mijn tepels weg kunnen krabben, maar echt iets nats nog niet gehad. Zag wel dat het in mijn boek voor deze week vermeld staat maar ik heb nog niets gezien haha.

Charpi spannend hoor!!! Enne ik voelde ook niets van te voren hoor. Ja achteraf bekeken wel, maar geen pijnlijke tepels of boobs, misselijk o.i.d.!
    Enkel een vieze smaak in mijn mond gehad een paar keer. En achteraf gezien een hoop steekjes en borreltjes maarja daar lette ik toen niet zo op.
    Mijn borsten waren ineens heel gespannen en zwaar pijnlijk de dag dat ik ging testen, 2 dagen na NOD. Toen wist ik het zelf al, ik was zwanger. :D Had die test amper nog nodig om het te bevestigen, heel gek.
    Ben heel erg benieuwd!!! Hoop op goed nieuws van jou kant, zal een mooi kerstkadotje zijn toch?! :D

Hier weer super rot geslapen maarja het zal er wel bijhoren ofzo.. pff.. zaterdag ga ik echt een voedingskussen halen, of als ik het red vandaag nog. Dit is echt geen doen.
    En vriendlief heeft zo'n last van zijn mond die gaat er zowat elk half uur uit om een pijnstiller te pakken, spoelen, water drinken, naar t toilet..etcetc.. En ik word er telkens klaarwakker van.. trok t echt ff niet pffff.
    Maargoed hopelijk slaap ik vannacht al wat beter na een drukke kerstavond! ;)

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Is inderdaad wel jammer dat je niet online kunt shoppen bij van Asten. Kan best zijn dat wij er zaterdag even naartoe gaan....Moeten nog een nieuw matrasje en die zijn nu €15,-- (de basic dan) en misschien dat we nog wat andere kleine dingen zien die we kunnen gebruiken.

@hier: de eerste fles voor MvM is vol! Duurt hier wat langer omdat ik overdag normaal gesproken moet werken. Nog maar 6 dagen! En dan de eerste echo. Heb er helemaal zin in. Nog net zo voor het nieuwe jaar.

Zodadelijk hier een beetje opruimen en poetsen, wel rustig aan en tussendoor nog even op de bank liggen.
    Ik zal tussendoor nog wel online komen.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duchess ja vervelend als je zo slaapt he..en dan je vriend met pijn is al helemaal niet fijn...ga lekker vandaag die kussen kopen...ik geloof dat de winkels tot 4 uur open zijn...

@tante ik kan het verhaal niet van je nichtje maar ben wel super blij voor haar!!!!

@charpi zenuwlijer hahahaha nog even geduld en hoop houden meid!!!!ik duim met je mee....

@nicky ja van asten superstore toch??
    de vorige bewoonster hier is daar ook ooit geweest en heeft haar eigen opgegeven voor de maandelijkse folder dus die ligt hier elke maand binnen haha...hebben ze veel aanbiedingen he,het hele jaar door...

@hier nou ik heb vanmorgen om 06.45 de pregnyl gezet en auuuwwww wat brandde die deze keer haha heb ik nog niet gehad..onze dag begint al goed..schatje moet nog wel werken tot 2uur maar dan is ie lekker thuis,en kunnen we gaan beginnen oehoehoehoeh haha ben er gewoon vrolijk van...
    xxxxx

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @tante: wat een supernieuws van je nichtje!

@Cindy: dan wil ik jou hier vanmiddag niet meer zien ;) haha Jullie hebben vanmiddag wel betere dingen te doen.
    Is inderdaad van Asten superstore. Ik ga hubbie gewoon zo gek maken dat we er wel naartoe moeten ;) :D haha ben ik goed in :D En daarnaast.... waar kun je nog zo goedkoop een matrasje halen? Ook een haarborsteltje enzo moeten we nog hebben.
    Ik ga hier de verwarming maar eens hoger zetten, wordt er nu niet warmer op, is ook maar 12,5 graden :(

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha Cin succes met klussen enne schiet raak he!!!! :p

15 euro voor een matrasje is niet veel Nicky!
    Ik hoorde dus dat ze bij van Asten losse boxverhogers hebben, die MOET ik echt hebben! Dusja wij zullen er binnenkort ook wel een keertje naartoe gaan, na de bruiloft.
    Hoor idd wel altijd goede verhalen over die winkel. Veel korting enzo.

Net ff lekker uitgehuild whaha. Die hormonsters ook. Nu even een boterhammetje aan 't eten en dan maar voor de laatste kerstkadotjes gaan he! En nog even vriendlief's pak ophalen, die is klaar. :D

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    12,5 graden? BRRRRRR!!!
    Hier blijft snachts de verwarming ook aan staan, anders wordt het veeeelste koud! Snachts 18 graden en overdag 21. :D

Nog een borsteltje? Heb je de rest al dan/ :p Hihi.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahaha ik ga ook wel klussen ga nu eerst hier in huis klussen anders blijf ik hier weer hangen.....
    en moet echt iets doen en ja hoor!!mam belde net op ik kom eraaan dus moet echt even snel gaan nu hahaha....

en duchh ik zat vanmorgen om 0600 ook al te huilen hoor en waarom???pfff ik zou het niet weten hahahaha

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Duchess, hebben nog niet alles maar wel al heel veel. Voor het kamertje hoeven we alleen nog dingetjes voor de aankleding meer niet. Bedje, badje, box, comode, enzo hebben we wel al.
    Comode heb ik zelf vroeger op gelegen :D

Deel Deze Pagina