Ohwwww tummetje al een mooi buikje hoor!!! Ik zwijmel gewoon even weg bij de gedachte misschien in 2010 ook zo'n buik te hebben... al zal je bij mij de eerste tig maanden volgens mij amper kunnen zien dat ik zwanger ben.... ben namelijk nogal stevig en heb al een (hang)buikje van mezelf... Ondertussen kruipen de uren voorbij..... was het maar een week verder, dan had ik deze maand weer duidelijkheid.... maargoed nog geen tekenen dat ik ongie word dus dat is hoopvol....
Hee lieve meiden, Ik heb het erg druk, vanochtend laatste kados gehaalt, zonet alles ingepakt en nu spring ik snel onder de douche, want over een uurtje mag ik vriendlief alweer gaan halen om vervolgens naar mijn ouders te gaan. Ik wil jullie allemaal een hele fijne kerst wensen!!! Geniet ervan. En Cindy, voor jou speciaal, een hele fijne klus-kerst gewenst!!! Hihi. Wie weet tot morgen, maar ook dan weer allerlei verplichte bezoekjes. (die ik wel erg leuk vind, trouwens!) Geniet ervan!!!!
@duchess dank je wel meid!!!! en voor jullie ook hele fijne kerstdagen gewenst... @alle dames hier hele fijne feestdagen gewenst.....ik zit er zoiezo toch wel af en toe op....
Tummetje mooie buik hoor! En verder wil ik jullie ook allemaal hele fijne kerstdagen wensen!!! En voor degenen die zwanger zijn, een hele goede zwangerschap en een super bevalling! En voor degenen die niet zwanger zijn, een vruchtbaar 2010 .
Hallo allemaal! Hier even snel illegaal tussen het werk door... Wilde jullie toch nog even fijne Kerstdagen en een vruchtbaar en gezond 2010 wensen. Speciaal voor Cindy: klus ze! Hopelijk binnenkort een mooie start van het nieuwe jaar! Hier gaat alles zijn gangetje, gelukkig dadelijk met de Kerst vrij. Hoef voorlopig gelukkig ook geen nachtdiensten meer te draaien, had afgelopen maandag op dinsdag er nog een, was blij dat ik naar huis kon... Kreeg die middag wel een mooie uitslag van de combinatietest: kans op Down-syndroom minder dan 1 op 5000! Verder alles goed met iedereen? Tot gauw!
boobies haha. ik zit nu in 90G. vanaf eisprong al melk maar t word sinds 16 weken wel heel erg haha. Ach ja gaat wel weer weg ooit hihi.. Dames allemaal fijne dagen gewenst en een knetterend 2010. Kus
@ Cindy, klusze!!! @ Nicky, geweldig rompertje!!! Zou wel mooi zijn als je ook 1 voor tante zou maken, denk dat ze daar wel heel trots op zou zijn. Als ik het zo voor mezelf voorstel. @ Tummetje, trots zijn met je lijf !!! Het hoort er allemaal bij. Ik vind je buikje super mooi. @ Yvy, top uitslag! Melk: Gisteren spoot er ineens een beetje uit, het jeukte me en ik ging kijken en ineens sputter sputter . En sinds deze week merk ik ook echt dat mijn borsten groeien ach ben daar wel blij mee haha. Maar ik vond het zo vreemd, schrok er even van. Fijne kerstdagen lieve meiden!!!
He meiden, ben er toch nog even. Yvy, wat een goede uitslag! Super zeg. Gaan jullie voor een vroege geslachtsbepaling of wachten op de 20 weken echo? Borsten, mijne zijn in de eerste 3 mnd 2 cupmaten gegroeit en das helemaal niet erg. Ben nl van A naar C gegaan. 2 weken geleden waren ze weer pijnlijk en zijn ze nog iets gegroeit denk ik, want ineens staan ze vol met striemen. Maarja niks aan te doen! Mijn buik is nog steeds helemaal glad. MP leuk toch die melk hihi. Ik probeer ook wel eens te knijpen dat er wat uit komt maar helaas. Whaha. In het begin moest ik altijd witte puntjes van mijn borsten vegen, heel raar. En nu heb ik soms dat er een hard korstje zit zeg maar. Maar echt melk heb ik echt nog niet gehad. WHahaha nou dit is toevallig. Ik knijp een keer in mn borst komt er ineens wat nats uit. Whahah. Hebben jullie een fijne avond gehad gisteravond? Hier was het erg gezellig!! Eerst gegourmet, lekker. Daarna kados uitgepakt van de lotjes. Ik heb een hoop beeb dingen gekregen maar wel echt alleen van degene die me getrokken had. En van vriendlief! Verder nog make up gekregen, DKNY be delicious (HMMM lekkuuur), sloffen, een pittenzak (was de mijne kwijt ) en weet t zo ff niet meer..whahah.. Iig van mijn vader (die had me getrokken) allemaal dingen voor de beeb, allemaal kleertjes en een slaapzak. Heel leuk! Daarna hebben we nog een dobbelspel gedaan dat is zo leuk altijd. Dan blijf je uiteindelijk met drie kado's over maar wij zijn thuis gekomen met 9 kado's, rara hoe kan dat whahah! Mijn vader geeft zn kados altijd weg. Heb o.a. een kadokaart van de hema, douche & badgel, een hele mooie fotolijst.... goh de rest kom ik ff niet op, das erg! We moeten het ook nog opruimen want we waren om 00.30 pas thuis. Dus dat gaan we zometeen ff doen. En hoe was jullie avond? Vandaag weet ik dus niet wat we gaan doen. Ik dacht dat we naar mijn oma zouden gaan maar die heeft andere plannen. En normaal gaan we 1e kerstdag uiteten maar het restaurant was al vol. Nu gaan we 2e kerstdag. Dus iig vanavond weer gourmetten bij mijn ouders. Maar wat we de hele dag gaan doen dat weet ik niet. Morgen hebben we ook een doop dus zijn we ook al de hele dag weg. Maar aan de andere kant, ik zit al zoveel thuis... ff kijken dus nog! Ohja, en het sneeuwt hier dus weer super hard!
Heeey meiden, Ben er ook nog even, vandaag zijn we lekker thuis saampjes, alles op het gemakje @debby; vandaag de primolut! succes meis! @duchess; zooo lekker verwend!!! Hier heb ik pantoffels en een pyjama gehad, vriendlief een portemonnee.. en wat spulletjes voor de beeb, we hadden niet zoveel trek in kerst dit jaar Wel droog.. heb zelf mn pyjama uitgekozen enzo.. en ik pak gewoon maat XL, zelfde als die ik vorig jaar had.. en ik trek hem aan.. hmm.. zit wel erg strak dat jasje. Ik tegen mn vriend, kijk eens op de verpakking welke maat het is.. Hij; xl, hoezo? Ik; volgens mij is dit een L, en hebben ze het verkeerde labeltje erin genaaid.. Hij; of je bent gewoon zwanger en die pyjama is te klein.. Ik; oh ja.. *bloos* Haha, moet er nog even aan wennen dat bovenstukken nu echt niet meer passen Fijne feestdagen meiden, en een super vruchtbaar 2010 voor jullie!!!!
@ Duchess, whahah nou geweldig die melk, nee echt niet.. Ik ga maandag om compressen loop nu met wc papier in me bh lek gewoon de hele tijd.. Voelt vervelend. Geweldige dingen heb je gekregen zeg, echt leuk. Wij hebben gisterenavond met vrienden doorgebracht ook leuk 1 en al babypraat haha. @ Tummetje, haha ja je groeit meis maar je hebt leuke cadeautjes gekregen. Wij doen verder niet aan cadeautjes met kerst ofzo. Gewoon gezellig met familie de dagen doorbrengen. Fijne dagen nogmaals meiden .
woehoeee 20 weken zwanger zo we zijn lekker aant genieten whaha, ik heb t de laatste dagen aardig in me bol geslagen. Hebben 3x een volksverhuizing gehad, en t staat me nu pas naar het zin hahaha.. Zo komen schoonouders hier eten, we hebben flink uitgepakt haha.. Verder niet bijgelezen.. tot na t weekend , zondag komt Zethu, dus dat word gezellig :d.. fijne dagen dames, knuf
Tante Mars proficiat met je 20 weken!! Wanneer heb je de 20 weken echo? (sorry zie het al, 28 december. ) MP haha is het zo erg ja? Ja snap dat het vervelend is dan! Tummetje haha dat had ik in het begin ook zo. En vooral met ondergoed. Ik heb nu echt maat M nodig van onderbroeken maar eerst áltijd maat XS of S. Het heeft me echt moeite gekost om eraan toe te geven dat ik M nodig had. Eerst nog drie keer Sjes gekocht omdat ik in de winkel dacht ah deze zien er wel ruim uit!! En dan trok ik ze thuis aan, zat het super strak. Whaha! En hoe is 't met Cindy?! Druk aan de klus?! En de rest? Fijne kerstdagen tot nu toe/ Wij gaan strakjes naar de doop van de tweeling van mijn nicht, en vanmiddag wil ik wat met vriendlief doen, denk even naar de Ikea en dan naar de Babydump. Vanavond gaan we uit eten.
hallo allemaal, beetje laat maar toch nog allemaal een fijne kerst. (schaam me diep dat ik niet eerder tijd had. heb nu eigenlijk ook geen tijd want ouders staan zo op de stoep en zit nog in pyama) morgen kom ik weer alles bijlezen en dan zal ik ook reageren. minniemouse
Goedemorgen, Wij zijn gistermiddag en -avond naar mijn schoonouders geweest en vandaag lekker met z'n drietjes thuis! Werd alleen vanochtend wakker met een verschrikkelijke stijve nek, auwwww.
Hoi Meiden, Tweede kerstdag is ook weer een heel eind voorbij.... vandaag zijn we gewoon lekker saampjes.... gisteren met familie doorgebracht... Vandaag dag 29 en nog geen tekenen dat ik ongie word..... heb geen zwangerschapskwaaltjes..... het enige wat eigenlijk gek is deze maand is dat ik juist geen gevoelige borsten heb whahahaha...