PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Zo, ben er nog ff voor ik morgen naar tante vertrek.
    Heb een heel klein beetje zitten lezen.

@ yvy: fijn dat je geen nachtdiensten meer hoeft zeg. En wat fijn van de uitslag!

@ duchess: lekker verwend zeg meid

@ mp: lijkt me irri zoveel last te hebben van melk.

@ tummie: ook leuke cadeautjes gehad zie ik. Ik heb van mijn moeder een beetje geld gehad. Ben ik eerlijk gezegd wel blij om hoor.

@ minnie: ik heb ook geen tijd gehad hoor. Te veel te doen in te weinig tijd.

@ charpi: spannend!

@ kerst: kerstavond de hele avond gepoetst, opgeruimd, met mijn nieuwe telefoon zitten spelen en op twitter rondgehangen.

gisteren bij mijn zus geweest en heerlijk gegeten. daarna is mijn moeder met mij mee naar mijn huis gegaan. Ze is blijven slapen en vandaag hebben we heerlijk filmpjes zitten kijken en samen lekker gegeten. Tussendoor heb ik mijn tas voor naar tante te gaan logeren klaargemaakt.

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Dames, ik ben er weer vandoor. Geen idee wanneer ik weer op zp kan komen omdat ik bij tante Mars ga logeren.

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames,

Hier de kerstdagen weer overleeft. We hadden kerstavond cadeautjes bij de ouders van hubbie. De moeder van hubbie had mij en die had cadeautjes gekocht wat ik helemaal niet op mijn briefje had gezet :( dat vond ik wel heel erg jammer. Nu kreeg ik een shirt (foeilelijk en het was te klein) dus moet nog met schoonmoeders terug naar de winkel, in die winkel hebben ze ook positiekleding dus denk dat ik daar naar ga kijken. Verder had ik nog een busje deo (ze had nog wat geld over). Heb wel laten merken dat ik er niet helemaal blij mee was dat ze niet gekocht had wat er op mijn briefje stond.
    Bij mijn ouders eerste kerstdag was helemaal geweldig! We hadden de rompertjes (had er ook nog 1 voor vriendin van mijn broer) als aller laatste gegeven met de mededeling dat dit het grootste cadeau was en de klapper van de avond zou zijn... De vriendin van mijn broer dacht dat het vuurwerk zou zijn :( Ik had de rompertjes in een hartvormige doos van de merci gedaan. Mijn broer maakt dat open en pakt het eerste rompertje eruit die voor zijn vriendin was en leest die tekst voor.... en je ziet hem denken.... pakt die van zichzelf en hij kijkt echt zo van: dit kan niet! (vriendin had helemaal niks door, dacht dat het op hen sloeg (zwanger zijn dan)) Mijn broer vraagt ineens heel ongelovig: Ben je zwanger?! Dus ik zag: ja. (vriendin had het nog niet in de gaten..... :() mijn broer feliciteerde mij toen. Hij meteen op internet kijken.... (psv fan) en in de fanshop van psv kijken voor rompertjes :( NEE WILLEN WE NIET!!!! (maar niet gezegd)

Gister naar van Asten in Tilburg geweest. Levensgevaarlijk op die parkeerplaats! Lag zeker een centimeter of 3-4 ijs! En dan heb je een babyzaak daar zitten. Dan kun je ervan uit gaan dat er zwangere dames daar rond lopen...
    Nouja, een paar dingetjes gekocht: 2matrasjes (1 voor mijn ouders), een avent startersset, traphekje, waskussen met 2 badstof washoezen) en toen waren we al rond de 100 euro kwijt. Maarja, kregen nog geld terug van pap en mam ivm matrasje. Die waren nu afgeprijsd van 45 naar 25 euro. Die matrasjes van 15 euro waren van die hele dunne dingen voor in een campingbedje.

Nou dat was me weer een heel verhaal. Ik ga maar eens stoppen en een broodje eten, heb ondertussen wel honger gekregen.
    Begin wel wat zenuwachtig te worden voor woensdag :) Nog een paar nachtjes wachten.....

Misschien dat ik straks nog even online kom.

Groetjes Nicky

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    halllloooo ladiessss

zo als eerste wat ben ik blij dat die dagen voorbij zijn pffff....
    1ste kerstdag bij ouders geweest...
    gister bij broer geweest in steenwijk en we waren pas vanacht om 1uur thuis...wel leuke cadeautjes gekregen,ik heb een hele theeset gekregen,,,en vriendlief heeft een dolce horloge gekregen...

1ste kerstdag bij ouders thuis kreeg ik om 20.45 me eisprong en hij was 10 minuten heel pijnlijk...hahaha we hebben wel gelachen want ik had op dat moment een bord paardevlees in me hand die bijna door de huiskamer heen lag haha..
    dus ik heb na 38 uur me eisprong gehad..
    we hebben ervoor geklust en die dag ervoor ook dat is toch wel voldoende..
    de assistente van geertgen zei je moet zorgen dat er al een badje voor het eicelletje klaarligt na de eisprong klussen halen ze het niet om bij de eicel te komen.dus ik hoop dat we het goed hebben gedaan..
    maar wat gek zeg krijg eisprong en 3 uur later al beetje pijn aan me rug en onderbuik tot nu...
    wat kan je lichaam toch raar doen he...

@duchess zei ik toch onder de kerstboom....gelukkig ben je er wel blij mee meid....(en ja ik was aan de klus hihi)..

@nicky ja dat heb ik dus ook wat ik op had geschreven ook niet gekregen jammer,maar ik ben wel blij met die theedingen hahaha..
    en wat een leuke reactie van je broer hahaha maar psv?? nee dank u hahahahahaha

@debby hoe is het nu met je nek??
    en jaaa je hebt je primolut al ingenomen toch?????
    kom maar op 2010..

@charpi ga eens testen hahahaha!!!!spannend

@tante en zethu heel veel plezier jullie 2tjessss....
    oh ja tante nog proficiat met je 20 weken zwangerschap!!!!!!
    en zethu wat voor tel heb je gekocht???en hoeis het met mr...

@mp heb je fijne dagen gehad meisss!!!!

@hier ik voel me keigoed ik voel me keigoed hahahahaha...

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    hha zethu geeft geen antwoor ;) die is onderweg en zal rond 3 uur ongeveer aankomen (complete wereldreis) van onder in Limburg naar Het toppie van Friesland :p ...

Ik ga nog even de was ophangen en de afwas doen en dan op de bank hangen, ben kapoet..

Doei Doei ..

En owja Babyhope meer dan genoeg, nu is het aan de zaadjes en eicel omzich goed te ontwikkelen. Voor jullie zit t werk er op..
    Wij hadden op woensdag FM eitje 2cm savonds geklust volgende dag niks gevoeld weer geklust en vrijdag morgen om 11.15 uur is die op het gemeentehuis gesprongen whaha...

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Leuk hoor Tante dat Zethu onderweg is, dan kunnen jullie straks lekker saampjes bijkletsen.... blijft Zethu lang logeren??

@Cindy, je zal vast goed geklust hebben hoor meid..... mijn duimen draaien op volle toeren hoor!!!

@Nicky ik hoop ook dat het snel woensdag is... ik wacht met je mee....

@Hier alles nog steeds rustig..... vandaag dag 30 en nog geen tekenen dat ik ongie word.... ben stik nerveus en voel dus ook steeds een soort van onderbuikgevoel... verder valt mijn eten niet helemaal lekker in mijn maag, maar ook dat kan van de zenuwen zijn... Naar de wc gaan is een hel, elke keer dat broekgeloer hahaha
    Van mij mag het oudjaarsdag zijn...... ben van plan zo lang te wachten met testen namelijk....;)

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    haha weet je dat ik ondanks de twintig weken ook nog steeds aan het broekloeren ben, best wel dom maar ja..

op je lichaam vertrouwen meer kan je niet doen, ik duim voor je.

Zethe is er binnen een half uur nu en gaat 2 januari weer richting huis haha. Een kleine week dus :D

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @tante en zethu..
    kennen jullie elkaar al dan?
    hebben jullie elkaar al eerder gezien want lijkt me wel cool,om elkaar na al dat babbelen enzo hier te zien!!!!
    (ik typ samen jullie namen want jullie zijn toch samen nu hahaha)...

@charpi zooo wat een geduld zeg om dan pas te testen hahaha..
    je zegt je voelt iets in je buik,toch!!
    nou ik zeg eerlijk sinds de eisprong voel ik ook mijn rug en onderbuik dus het kan best hahaahaha...
    ik hoop alleen dat mijn gevoel het juist heeft deze keer want we zijn er allebei thuis zo rustig over en we hebben alle2 een super goed gevoel over deze ronde!!!

xxxxx

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij eten vanavond zelfgemaakte tapas, dat wordt stinken!!!

@Tante en Zethu, heeeel veeel plezier samen! Gaan jullie nog leuke/speciale dingen doen in Friesland?

@Charpi, spannend hoor, ik duim nog steeds voor je!

@Cindy, heerlijk dat jullie goed geklust hebben! Nu maar duimen en hopen dat de zaadjes het eitje hebben gevonden ;). En inderdaad, ik ben inmiddels gestart met Primolut, heel spannend allemaal! Vannacht heb ik nauwelijks geslapen van de pijn in mijn nek en het trok door mijn rug. Maar mijn man heeft me vanochtend even gemasseerd, dus nu is het voornamelijk mijn nek nog die pijn doet. Zal nog wel even een paar dagen zo duren...

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    heey debby

ik hoop dat het snel voorbij is met je nek..
    ik had er gister ook een beetje last van en me schatje heeft me ook even gemasseerd en nu gaat het wel...
    ik had een beetje last van die 2 spieren aan de zijkant...

hoelang moet je die primolut slikken?en wordt je dan eerder ongi dan met de provera

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik ga even etenn!!!!!!

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Spannende dagen hier. Hopelijk straks weer nieuwe zwangere!!

Zethu en Tante, veel plezier :D

13. MyPrecious

Hier wel leuke dagen gehad, maar zeeeeer vermoeiend. Vandaag lekker een dag voor mezelf genomen ben kapot :$ .

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Whahahah Cindy,

had je dat nog niet inde gaten dan ???
    We hebben al drie keer gemeet ;) :p nu vonden we het wel tijd voor een logeer partij :p, om 10 voor 3 is ze ge arriveerd met vogel dus twee logees :p hahaha .. vogel is verliefd op me mannetje :p whahah .....

Ohja jullie krijgen de groeten van Zethu, *ZWAAIT*

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy, je moet Primolut 10 dagen slikken en op de 3e dag nadat ik gestopt ben, word ik altijd ongesteld.

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hai meiden!

Cin goed geklust dus!! Nu is het afwachten, het harde werk zit erop. ;)

Zethu & Mars, have fun samen! :)

Debby he bah 10 dagen primolut. Ik zou een eventueel volgende keer vragen om een dubbele dosis voor 5 dagen, ben je er sneller vanaf. (dat kreeg ik na 2 x 10 dagen slikken, vond dat niks en kreeg toen ipv 10 dagen 1 pilletje, 5 dagen 2 pilletjes. geloof 10 mg?!)
    Ben erg benieuwd hoe het gaat straks.

Het wordt idd spannend nu!! Ben benieuwd. Hopelijk snel weer nieuwe zwangere erbij!!

Kadotjes krijgen die je niet vraagt, hier ook bekend! Mijn vriend heeft een pokerset gekregen, wat ie daar mee moet geen idee! Hij houd er niet van en kent t ook niet. Gelukkig heeft ie wel 1 ding van zijn lijstje gekregen dat alles goed maakt!
    Ik had dat 2 jaar geleden van diezelfde persoon, had een heel lijstje geschreven, kreeg ik een epileer apparaat. Ik voelde me toen echt rot whaha, vooral omdat ik zelf altijd heel veel moeite doe om leuke kados te vinden waar mensen echt blij mee zijn. Maarja... jammer dan.
    Hopelijk genieten jullie toch van jullie kado's! ;)

Gister uiteten geweest, was lekker en gezellig. Vanmiddag naar mijn oma geweest maar ik heb het wel ff gehad met de drukte nu pfffff! Haha.
    Net de enveloppen geeschreven voor de trouwkaarten, die gaan we morgen om 16.00 uur ophalen.. Daarvoor ga ik met mijn moeder voor een trouwjurk, dus ben erg benieuwd. Hopelijk slagen we! ;)
    Ga nu even de laatste 3 kaarten schrijven, en dan de bank op! Fijne avond iedereen!!

17. MyPrecious

Succes morgen Duchess :D

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, ik slik nu 3x per dag 1 tablet en dat 10 dagen. Ach, vind het op zich niet zo erg. En jij heeeel veeeel plezier vandaag met shoppen voor je trouwjurk!!!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @mp jaja het wordt wel spannend weer hier!!!!
    ben je ook zo blij dat de dagen voorbij zijn....

@debby ja 10 dagen duurt lang he als je er op zit te wachten...
    maar je hebt er al 3 dagen op zitten,,ik hoop dat de tijd vliegt voor je!!!
    hoe is het nu met ryan en zijn pokjes??

@duchess heel veel plezier met het zoeken van de perfecte jurk voor jullie trouwdag...
    ja ik heb dat ook ooit gehad hoor dingen die ik niet op had geschreven...en een pokerset staat hier al 2 jaar nog in verpakking in de kast ik weet niet hoe dat werkt hoor hahahaha...

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen!!

Danku danku. Begin een beetje zenuwappig te worden voor de jurk hoor, hahah. :D

Debby denk dat ik in de war ben dan. :D Whahah.
    Ownee weet t weer, bij ons gaf de ene gyn 5 dagen 3 tabletjes, de andere gyn 10 dagen 1 of 5 dagen 2.. Ik had drie keer wat anders gehad.
    Ik vond 10 dagen echt balen, veelste lang haha.
    Maar tis ook zo voorbij!!!

Ja een pokerset pfff. Die heb ik 2 jaar geleden een gekregen en verkocht en nu hebben we er weer één. Whahah.
    Maarja bij ons is t makkelijk, zet t gewoon in de winkel hè? ;) Whahah.

Wij hebben trouwens gister de babykamer opgebouwd en schoongemaakt. Hijs zo moooi. :D
    En bij het bedje horen geen blokken, de lattenbodem rust op een soort schroeven!! Dus hij is wél compleet!
    En ik heb van mijn zus blokken van haar box gekregen, volgens mij passen die wel in onze box. Dus daar hoef ik me ook niet meer druk om te maken. ;) Strakjes de kerstboom weg en dan zetten we de box neer. :) Na de bruiloft gaan we het kamertje afmaken denk ik. Heb niet zo'n haast. :p Hihi.

Deel Deze Pagina