@Cindy, het gaat goed met Ryan en zijn waterpokken. Het lijkt alweer goed weg te trekken gelukkig! @Duchess, dat is wel handig zo'n winkel . En foto's van de babykamer???
9 januarie mag ik testen!!!! ik ben benieuwd hahaha... ik mag bijna niks doen van me schatje ik was gister aan het stofzuigen en hij lag nog op bed maar stond binnen 2 minuten te trekken aan de stofzuigerslang...hahaha ik doe ook zo rustig mogelijk nu ,, ik heb al die andere rondes gewoon elke dag op de scooter gereden,maar de gyn zei moet je niet teveel doen door de trillingen ofzo??? dus ik heb nu alleen zaterdagavond nog op de scooter gezeten...
Ja ik hoop ook dat jullie nu samen zwanger zijn!!! Dat zou echt super zijn! Fotos van de kamer komen wel als ie klaar is. De meubels staan nog bij mijn ouders nu! Strakjes eerst de muren schilderen, gordijnen hangen & een nieuwe lamp. En dan de meubeltjes neerzetten. Ik twijfel alleen nog steeds of ik een kledingkast wil of niet. Pff. De commode is nl een best grote met veel ruimte (4 ruime legplanken en 2 laden) en in het kamertje is ook nog een inbouwkast. Die inbouwkast gebruik ik wel voor andere dingen maar daar zou ik ook best nog wat plek kunnen maken als dat nodig is. Kledingkast die bij het babykamertje hoort heeft mijn zus nog in gebruik, dus ik zou dan een nieuwe moeten kopen. Moeilijk whaha. Denk dat ik straks alles neerzet en dan beslis.
ja haha hoe dan ook we zijn dan samen zwanger haha... is zo gek als het deze ronde raak is dan ben ik 12 sept uitgelteld 8 sept opa jarig broer trouwen.. 10 september ikke jarig... en als het deze ronde raak is dan is het hetzelfde als mijn moeder met mij.. 25 jaar en sept uitgerekent.. klopt als een bus nu moet het alleen nog waar zijn hahaha
ja duchess wij hebben ook een inbouwkast en ik twijfel ook is toch weer plaats wat zo`n kast in beslag neemt he..
dames ik ben even offline heb beloofd vandaag me bezig te houden met het huishouden hahaha dus ik ga dat maar is even doen... tot strakkiessss best moeilijk als je zp verslaafd bent hahahaha
Heey meiden! Allemaal leuke kerstdagen gehad? @Charpi; en, en, en.. al getest??????? @zethu/mars; veel plezier!!! @nicky; ohh wat balen zeg, had er ook wat van gezegd hoor. Waarom maak je anders briefjes? :S @cindy; haha, zal iedereen wel raar opgekeken hebben, je eisprong tijdens het eten En goed geklust!! @charpi; aaaaaah ga je me nog langer laten wachten!!! ik sterf het af van de spanning haha @debby; wanneer moet je ongi worden? @mars/zethu; hahaha zelfs de vogel meegenomen gezellie @duchess; jeeej, de kaarten zijn klaar!! En shoppen voor je trouwjurk, veel plezier!!! @duchess; haha, wij hebben de inbouwkast eruit gesloopt om een kamertje kwijt te kunnen.. hoe erg Zo.. niet echt veel te melden eigenlijk.. Oh ja.. op eerste kerstdag waren we thuis, en ik lag op de bank te spelen met de beeb, beetje drukken en porren in mn buik. En toen riep ik mn vriend dat ie snel moest komen, en toen schopte ze zo onder zn hand! Zo leuk Had niet verwacht dat hij het al kon voelen. Hij schrok er zelf een beetje van, vind het geloof ik nog een beetje eng Nah.. ga zo ook maar eens wat doen.. lekker vrij de komende dagen
Volgens mij is iedereen lekker in het huishouden bezig. Ik heb eerst vanochtend even lekker een rondje gewandeld met Ryan en daarna ging hij lekker kleien en kon ik even het huishouden doen. Althans, de hele speelgoedkast uitgezocht en schoongemaakt en zijn eetstoel . Over eetstoelen gesproken, ik zou er goed op letten bij het uitzoeken van een eetstoel dat 1) je 'm uiteraard goed kunt schoonmaken en 2) dat je er lang mee kunt doen. Wij hebben een Stokke meegroeistoel en ik geloof dat ze hier wel tot 7 jaar of ouder op kunnen zitten. Ideaal vind ik 'm! Ryan kon er toch ook pas in toen hij echt kon zitten, eerder heeft het ook geen nut . Zo, nu even Ryan een broodje te eten geven en vanmiddag komt een vriendin langs. Gaan we even lekker shoppen .
Tummetje wat leuk dat je vriend de beeb ook gevoelt heeft nu!! Leuk is dat he! Inbouwkast kan er hier niet uit. Heb vanaf de babykamer een inbouwkast en vanaf de keuken (aan de andere kant) en daar staat de wasmachine en de ketel hangt daar etc. Dan zou ik ze dus beide eruit moeten slaan maar dan heb ik geen ketel meer. Whaha. We hebben opzich wel plek voor een kledingkast denk ik. Nahja ga straks gewoon de commode en ledikantje neer zetten en dan zie ik wel verder! Kinderstoel, die van Bloom is vanaf dag 1 te gebruiken tot 39 kilo. En heel makkelijk schoon te maken. Ben gek op dat ding haha. Zo ik heb nog liggen slapen vanochtend, werd om kwart over 12 wakker gebelt door onze turkse onderbuurvrouw die hulp nodig had, maar ik kwam er ook niet uit... Ik was wel meteen klaar wakker whaha. Nu ff mn haren fohnen en aankleden en dan is het tijd om te gaan. Spannend hoor!!! Charpi, nog niet stiekem getest?????
Hoi dames, Hier weer een dagje werken, maar hoef gelukkig alleen morgen nog en woensdag denk ik een half dagje. Denk dat ik woensdag om 12 uur al naar huis ga ipv 14.30. Verwacht dat ik die dag toch niet veel zal doen op het werk. haha. @duchess: Ow wat leuk! shoppen voor je trouwjurk!!! Dat vond ik toen ook zo leuk (en ook wel een beetje spannend). Mijn tip is: op je gevoel af gaan en als je een mooie jurk hebt gevonden niet verder kijken, je hebt je zinnen dan al gezet op die jurk (onbewust). @rest: heb wel bijgelezen maar zit op het werk en kan niet overal op reageren Sorry.... @hier: vanmorgen op het werk vreselijke buikpijn ineens. Zo'n zelfde buikpijn als dat ik ongi moet worden.... Tot op heden geen helder bloed verlies en de bruinsige afscheiding is ook nog maar minimaal. Nog altijd misselijk en vreselijk veel last van mijn borsten dus denk wel dat het goed zit. Ik begin steeds zenuwachtiger te worden voor woensdag. Hoop zo dat het allemaal goed is.... @cindy: ik ga voor je duimen! Groetjes en tot vanvond (dan kom ik weer online) Nicky
@duchess: even over die inbouwkast, die hebben wij op alle slaapkamers, ook op de toekomstige babykamer. Wij laten deze er gewoon inzitten. Er zitten allemaal legplanken in maar gaan er ook een hanggedeelte in maken. @tum: super dat je hubbie de beeb heeft gevoeld.
Nicky ik heb soms ook zo;n menstruatie achtige buikpijn. Niets om je druk over te maken hoor! Heb het zelfs nu nog wel eens. En ik heb nog nooit bloed verloren of echt krampen gehad, gelukkig. Ik zal je advies in mijn achterhoofd houden wbt de jurk. Ben erg benieuwd hoor... Ik begin het erg spannend te vinden. Ik hoop stiekem dat ik mijn droomjurk vind in dat rek, maar dat zal wel niet. Achja ik ben allang blij dat ik toch een trouwjurk aan kan ipv een galajurk! Ik laat jullie vanavond wel weten of het gelukt is. Inbouwkast, dat dacht ik dus ook Nicky, om dan een stang erin te maken. Maar wij wonen best klein en die inbouwkast heb ik nu al in gebruik. Die spullen moeten dan weer ergens anders en ik heb geen idee waar. Ik denk dat ik dus toch een kledingkast ga nemen.... maar we zien het wel. Heb nog ff de tijd!
Hoi Meiden, Even een *EGO*-berichtje: Ik heb vanmorgen getest omdat ik me zo beroerd voelde, maar het was negatief..... vanmorgen ging ik bijna van mijn stokje en het eten valt nog steeds helemaal niet goed.... denk dat ik gewoon wat onder de leden heb.... heb ook koorts gemeten en heb verhoging (37.7), niet super hoog maar voor mijn doen wel hoger dan normaal. En net maakte ik de fout om nog een grondig naar de test te kijken en nu zie ik als ik m in het licht hou wel een heel dun tweede lijntje... tja en nu ga ik me dus afvragen of ik heel misschien heel misschien toch nog zwanger ben, ook al weet ik dondersgoed dat die kans maar uiterst klein is.... Volgens mij heb ik mijn ei op cd 18/19 gehad en ik zit vandaag op cd 31.... misschien toch nog te vroeg getest?? Je haalt je van alles in je hoofd.... Nu in ieder geval nog geen tekenen van een naderende ongie, dus als dat wegblijft dan over een aantal dagen nog maar eens testen denk ik.... Wordt vervolgd.
Charpie wat balen. Maar eigenlijk ben je dus ook nog niet overtijd, met een eisprong op CD19 zou ik toch nog even wachten tot CD34 met testen. Het is en blijft spannend. Hoop dat het toch zo is hoor!! Meiden, ik heb een geweldige jurk!!!!!!! De winkel waar we heen gingen (die met de koopjeshoek voor 150 euro per jurk) was dicht! GRR. Toen naar een andere gereden waar ik had gezien dat ze tot 80% korting hadden. Ook dicht! Zo zijn we nog bij 3 winkels geweest die alle drie dicht waren. Oh wat baalde ik!!!!! Ik wist nog één klein winkeltje wat een bruidsmode outletstore was dus zijn we daar heen gereden. Daar stond op de deur alleen op afspraak of bel even, dan zijn we er zo. Wij dus gebelt en toen na 5 minuten was er al een hele aardige meneer. De bruidswinkel was van zijn dochter en die was bezig met een klant in de grote bruidswinkel (met dure jurken, whaha!) dus hij kwam helpen. In eerste instantie ging ik voor een jurk met veel blingbling en steentjes en dit en dat.. Die had ik er 3 gepast maar alle drie zaten ze niet lekker op mijn buik of ze waren het net niet en ga zo maar door. Had er eentje gezien wat in eerste instantie helemaal mijn smaak niet was maar ik trek hem aan en ja hoor, ik was verliefd!!!!!! Heb meteen alle andere jurken terug gehangen die ik nog uitgekozen had, dit was echt dé jurk. Mams dacht er zo over en de meneer ook. Echt een jurk voor mij, haha. Het is een cremekleurige geworden. Met een kleine sleep. En een jasje. Het is best een moderne jurk dat is het rare, ik wilde juist niet zo'n jurk, maar ik had hem aan en het is hem gewoon!! Helemaal super. Ben zooo verliefd op dat ding! Hij was wel een stuk duurder, dus toen kwam mams ermee dat zij wel mee zouden betalen. Echt helemaal super! En hij zat ook zo lekker om mijn buik, en ook moooi! Ohh ben zo blij haha. 5 januari ga ik hem nog eens passen maar er was nog plek voor een groeiende buik (want hij hangt los op mijn buik) dus ik maak me niet druk dat hij dan niet meer gaat passen. Dan wordt hij nog vermaakt waar nodig en dan is 22 januari dé dag. Ben zo blij nu haha. Nu nog gaan shoppen voor mooie sieraden erbij en schoenen! Sieraden worden nu wel blingbling, dat had ik al geprobeert bij hun maar die ketting kostte 200 euries, dat was me teveel van t goede. Hihi! Jullie krijgen hem na de bruiloft nog wel te zien op een foto.
Nicky: Ik heb weken aaneenvolgend krampen gehaden veel bloedverlies. Het is bij iedereen anders. Duch: Fijn dat je bent geslaagd voor de jurk. Wij gaan eten, en dan richting het echobureau daarna ff dvd kijken met Zethu en dan kom ik hier weer . Doei Doei