@Charpie, ik zou ook gewoon nog even wachten. Geen bloed geeft moed! @Duchess, wat gaaf dat je een jurk hebt gevonden! Ben wel erg nieuwsgierig . @TanteMars, veel plezier met de 20-weken echo!
@duchess: helemaal top dat je geslaagd bent voor een jurk! Toen ik uit ging op een trouwjurk had ik er 1 aan en wilde hem niet meer uit doen, dat is ook uiteindelijk de jurk geworden. De andere jurken die ik aan had gehad stonden ook gewoon niet mooi en de jurken die ik toen nog had hangen en nog niet gepast had gingen ook meteen terug het rek in Lijkt wel of die dingen voor je gemaakt worden, alsof het zo moet zijn. @tante: veel plezier bij de 20 weken echo! @charpi: geef de moed niet op meid. Over een aantal dagen als je dan nog niet ongi bent nog maar eens proberen te testen. @hier: zojuist heerlijke erwtensoep (unox) op en pannenkoeken met aardbeienjam jum jum. Nu lekker op de bank aan het hangen en tv aan. Pap heeft hier de trap vandaag gedeeltelijk in de verf gezet. Grondverf zat er al op maar nu zit de eerste laag van de kleur die het gaat worden erop.... toch best donker is namelijk antreciet geworden. Komen nog wel halve maantjes van traanplaat op gelukkig dus dat maakt het weer wat lichter. Groetjes Nicky
@Nicky, ojeeeeee hopelijk valt de trap mee als ie opgedroogd is en vind je m dan niet te donker meer.... @Tante, veel plezier met de echo!!! @Duchess, geweldig dat je je jurk hebt gevonden!!!
Ik ben weer weg, even lekker voor een massage. Had ik gekregen van mijn man (een hot stone massage), maar nu met de pijn in mijn nek zal het wel een harde massage worden en pijnlij
@debby: Lekker zeg! Geniet ervan, ik heb het ook een paar keer gehad. Echt heerlijk! @charpi: Dat hoop ik ook niet dat het tegenvalt als ie dadelijk droog is. Zal denk ik wel meevallen.
hallo allemaal, hoe is hetmet iedereen? heb nog geen tijd gehad om uitgebreid bij te lezen maar zal een beetje proberen te reageren. @duchess: joepie DE JURK gevonden! super meid! @nicky: hoop dat de kleur meevalt! @mars: veel plezier met de echo! @debby: massage......ikke ook.....haha @all:nog geen ongi te bespeuren.hopenlijk toch wel een keer. vorige keer had ik het op dag 8. dat is nu woensdag dus hoop dat het dan is. heb nog wel pijn aan boobs en ongikrampjes al een week ofzo. minniemouse
heeey!! @charpi; nou hopen dat je ongi wegblijft en je gewoon te vroeg getest hebt hoor!! duim nog steeds!! @duchess; jeeeej!! dé jurk gevonden!!! Ik ben vorig jaar met mn moeder een jurk weze uitzoeken (voor haar) en de minst leuke jurk, die ze niet wilde passen, is de jurk geworden waarin ze getrouwd is.. Raar is dat he ben super nieuwschierig naar de foto's.. nog ffies wachten @debby; succes met de massage.. het kán lekker wezen @minnie; hoop dat je ongi snel komt hoor!! Zo.. hier net een chocoladetaart gebakken.. zo slecht, maar zo lekker! Het hele huis ruikt ernaar Vriendlief is ook de rest van het jaar vrij, dus wij gaan lekker genieten met zn 2tjes
@minnie: Ik ga voor je hopen dat je snel ongi wordt. @tummetje: lekker meid die chocotaart! Stuur maar een stukje deze kant op Ook fijn trouwens dat jullie alle 2 vrij zijn dit jaar. @hier: net besloten om woensdag om half 1 naar huis te gaan. Morgen even een verlofbriefje invullen. Groetjes Nicky
hoi meiden. Ben ff aan het neuzen geslagen hier. Ben aan het wachten tot tante en marsman terugzijn... Dadelijk lekker de dvd kijken
hé zethu. Heb je het lekker naar je zin in het hoge noorden? Hier in het zuiden alles wel goed. Nog maar 1,5 dag werken donderdag lekker vrij. Misschien dan even met schoonmoeders dat spuuglelijke cadeau terug naar de winkel brengen en iets moois uitzoeken. haha Veel plezier met het bekijken van de DVD! Groetjes nicky
Na hubbie is ook weer lekker bezig. Wil ie hier opruimen laat ie alles uit zijn handen vallen. Hij is gewoon doodop. Gaat ook altijd veel te laat naar bed. Zeg ik tegen hem dat ie tegelijk met mij naar bed moet (binnen nu en een uur) vindt ie dat veel te vroeg! Heb hem gezegd dat het zo niet langer doorgaat en dat ie dadelijk een keer tegen een boom omhoog zit als ie naar zijn werk gaat of er vanaf komt. Geeft ie blijkbaar ook al niets om. Dat kl*te jong denkt ook nooit eens aan zichzelf. Maarja, zo heeft zijn vader hem opgevoed. Lekker is dat, en ik zit er nu mee...
@nicky: dat klinkt me idd bekend in de oren zoals hubbie doet. Ik ken hem niet anders........knuffel!
ik kits hem dadelijk gewoon helemaal onder (heb weer dat gevoel dat het eruit komt) en dan moet ie wel mee gaan douchen en daarna naar bed. haha
haha, die hebben we boven ja. Maar daar kijken we bijna nooit tv, hoge uitzondering. Gtst zojuist zitten kijken.... Sjors blijkt zwanger te zijn maar dat wordt wel heel dik gemaakt daar. Na 3 dagen moest ze al overgeven enzo. Beetje overdreven zaak allemaal. Ik ga jullie voor vandaag verlaten. "spreek" jullie morgen wel weer. Groetjes Nicky
@Tante, hoe was de echo???? De massage was heerlijk, een lekkere hot stone, alleen mijn nek zat aardig vast. Volgende week maandag weer . Dan is mijn eerste werkdag in het nieuwe jaar, en dan verdien ik 's avonds wel een lekkere massage. @Minnie, hopelijk ben je snel ongesteld meis! @Nicky, hopelijk lig je nu lekker met je man in bed
Alles inorde , we hebben er een komedy van gemaakt hubbie had ineens hoge nood, en me moeder riep keihard moet je poepen???? Ik kwam niet meer bij, de echo man ook niet!! ZO gaat hubbie naar het toilet, stapt ie via een andere deur de echo kamer binnen, roept die man verkeerde deur oh hij verder zoeken, die echoman heel droog ik weetn iet met van sjors en sjimmie figuur je bent getrouwd maar ik weet het niet haha.. en ineens kwam er uit als die nu maar niet in de apotheek gaat zitten poepen daar zal me vrouw niet blij mee zijn whaha.. Nou 5 minuten verder was ik nog niet bij van het lachen maar goed.... Verder met de echo maar helaas beeb wou niet draaien alles ziet er perfect uit , we mogen volgende week nog een keer omdat het ruggetje niet naar zijn zin op beeld was dus altijd leuk .. Opt eind zouden we betalen voor de dvd's en al die foto's die we mee kregen (10) maar dat mochten we houden om een kado voor de beeb te kopen , we kregen nog twee paar mooie sokken mee hihi .. Helemaal blij, alles gaat super