PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden!!

Nicky, ja idd ik wilde hem ook niet meer uit doen whahah!
    Hier ook hup de andere jurken terug, dit was hem gewoon!
    Idd alsof het zo moest zijn, ik vind het nog steeds erg apart. Vooral dat het een hele andere jurk geworden is als ik in eerste instantie wilde hebben! :D

Tummetje, bij jou moeder dus hetzelfde. Raar he? Haha. :D
    Nog maar 3,5 week!!! :D Hahah.
    Chocotaart, kom je ff een stukje brengen? HMMMM.

Ha Zethu komt even langs zie ik! *zwaait naar Zethu*

Nicky, klinkt niet echt gezellig. *knuf*

Sjors zwanger, ik vind het wel realistisch eigenlijk. :p

Tante haha lekker gelachen dus daar. :p Fijn dat alles goed was!!
    En wat leuk dat je nog een keer terug mag. :D

Zo dat was alles hihi.
    Ik ben een beetje hyper van de jurk nog denk ik. :D Normaal wordt ik wel telkens wakker maar draai ik me om om verder te slapen maar dat ging nu niet haha.
    Om 10.00 uur ga ik naar de catering om het helemaal vast te zetten wat we krijgen etc. Daarvoor komt mijn zus als het goed is de kaarten nog brengen, want die waren gister nog niet klaar. :( Baal er flink van want krijg van sommige kanten alr eacties of ik niet veelste laat ben met de kaarten... heb er zondag echt om zitten janken maarja tis nou eenmaal zo!! We hebben nog 3,5 week nu...
    Doe ze iig vanmiddag op de post, dan gaat mijn moeder me helpen met nog een paar enveloppen waarvan ik het adres niet wist en de kaarten vouwen, erin doen en postzegel erop. :p Hihi.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @tante haha gelukkig ging alles leuk!!!!

@duchess ik begrijp best dat je hyper bent zal ik ook zijn!!!
    ik zat vanacht om 4uur al beneden kon niet meer slapen haha
    en ik heb vanaf zaterdag behoorlijk last van maagzuur!!een rennie helpt maar voor een uurtje haahaha
    gisteravond nog een test gedaan voor de pregnyl en gaf wel positief aan maar niet superduidelijk,je zag het wel dat wel maar 2 maanden geleden was ie veel positiever jaa ik had ook veel gedronken gister en laat gedaan dus dan geef ik dat maar de schuld hahaha..

@nicky al zenuwachtig voor morgen??????

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    #9163 tummetje, 29 dec 2009
    Laatst bewerkt: 29 dec 2009
  4. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden,

Effe een korte update.... nog steeds geen tekenen van naderend ongie.... ben nu op dag 32.... verder zijn de klachten vrijwel weg, ik verwacht dan ook een deze dagen gewoon ongie te worden...

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @tummetje haha heb je er nu 2 dan?is altijd handig toch 2..

@debby precies maandag na je werkdag lekkere massage is heerlijjk!!!!

@charpi meid geef de moed nog niet op he!!!
    het kan nog alle kanten opgaan...

@iedereen dames is het normaal dat ik zo`n zuur heb bah bah..
    elke beweging die ik maak voel ik het..

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Cindy ik probeer mezelf niet helemaal gek te laten maken nu.... dus ga ik er maar vanuit dat ik ongie moet worden.... maar je blijft hopen dat is waar....
    En jouw zuur, meid ik heb geen idee.... vervelend is het wel!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik denk dat het door de pregnyl komt hoor!!!!
    maar het is echt geen pretje meer nu...

je weet niet mischien heb je toch te vroeg getest??

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    kom zo weer even naar boven!!!!!!!!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tummetje, mooie badset! Jammer dat je zo ver weg woont ;).

@Cindy, vervelend dat zuur!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo even een nieuwe avatar gemaakt :D

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Debby, wat een schatje!:)

@Cindy, theoretisch zou het kunnen dat ik te vroeg heb getest, das waar.... nog steeds geen tekenen hier..... zucht..... ik als ongeduldig persoontje ben niet goed in wachten....;)

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé dames,

@charpi: gewoon even afwachten en ik zou zeggen: als je 1 januari nog niet ongi bent gewoon nog een keer testen, of nog een paar dagen langer wachten voordat je gaat testen.

@cindy: erg vervelend meid dat zuur. Heb het hier bijna de hele dag, hoogzittend maagzuur, echt kl*te gewoon. Heb vandaag (was een tip van iemand) de hele dag kauwgom ingehad en dat heeft wel geholpen gelukkig (ook tegen de misselijkheid)

@hier: de laatste nachten steeds slechter gaan slapen, weet niet of het zenuwen zijn of niet. Ik ga ervan uit van wel. Heb ontzettende zin in morgen! Ik hoef morgen ook maar tot half 1 te werken :D ben ik mooi rond half 2 thuis! heerlijk een vrije middag. En tevens de laatste dag morgen van dit jaar. Wat klinkt dat trouwens stom eigenlijk. Morgen tegen je collega's zeggen: tot volgend jaar... mmmm...
    Ben nu volop aan het koken, heerlijke aardappeltjes met runderhamburger en rode kool mmmmm jammie jammie.

Ik kom straks nog wel even online.

Groetjes Nicky

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ja Nicky morgen je eerste echo he, heel spannend lijkt me.... om voor het eerst iets te kunnen gaan zien.... ik duim voor je dat alles helemaal tiptop in orde is hoor!!!;)

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @cindy; nou..2 dezelfde badsets is wel een beetje teveel van het goede hoor, waar moet ik het kwijt? :O
    @debby; weer niet precies waar ursem ligt, is dat ver van rotterdam?
    @charpi; spannend meis.. ik hoop het zooo voor je!

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Even een klaagberichtje....

Ik heb besloten om de rest van de avond lekker op de bank te blijven zitten/liggen. Wordt elke keer zo misselijk als ik teveel doe. Hubbie is er mee accoord gegaan en die is nu boven bezit wat paperassen op te bergen. Heb vandaag onwijs veel last gehad van mijn onderrug :( echt niet meer leuk, weet gewoon niet meer hoe ik mijn bureau op het werk moet zetten, een stuk lager of juist hoger... Jeetje, kan wel bijna slapen zo moe ben ik. Ben ook ontzettend aan het gapen, maar dat heb ik de hele dag door....

Gr. Nicky

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Charpi, mijn duimen draaien!!!

@ Duchess, geweldig zeg dat je een jurk gevonden hebt!! Helemaal super, ben benieuwd hoor :D .

@ Tante Mars, super dat de echo zo leuk was :D . En nog een x terug komen is helemaal geweldig!!

@ Nicky, succes morgen!!

Hier druk gehad de laatste dagen en de komende dagen maar ben weer bij gelezen.

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    dames, ik ga jullie verlaten voor vandaag, nog even lekker op de bank hangen en kijken of ik het warm kan krijgen, heb het al de hele tijd koud :( :(

Jullie horen morgen denk ik wel weer wat van mijn kant uit.

Groetjes Nicky

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden!! Gister zo druk gehad dat ik niet langs heb kunnen komen. ;)

Cindy vervelend van dat maagzuur, hopelijk is het een goed teken maar daar lijkt he tme nog wat vroeg voor. ;)

Tummetje haha handig 2 badsets! Ik wil wel datzelfde badje maar neit die kleur, helaas!
    Hopelijk raak je hem snel kwijt. :)

Charpi heb je helemaal niet meer getest? CD32 was toch eigenlijk je NOD, dus ik zou nu nog een keer testen hoor. Dat je niets voelt dat wil niets zeggen..

Debby mooie nieuwe avatar. :D

MP hoe is het met jou en je beebje???? :)

Nicky heel veel plezier vandaag bij de echo!!

Zooo gister echt een drukke dag gehad. Eerst kwam mijn zus de kaarten brengen, incl snijmachine want daar kon ze niet mee overweg en dat ding zat dus telkens vast. Om 10 uur kwam mijn vader me halen zijn we naar de catering gegaan. Daar hebben we een mooie deal gemaakt, was (en ben!) er echt heel erg blij mee. :D We krijgen een erg groot warm & koud buffet (moeten 8 meter tafel neerzetten, whaha!) én personeel om te bedienen! Echt super.
    Daarna ben ik met mijn vader naar Ikea gegaan en oooh wat was t daar druk whaha! Niet normaal. :) Ik wilde in eerste instantie één plank boven onze eettafel. En 2 planken in de keuken. Maar toen zag ik wat veel leukers voor in de keuken. Een soort kubussen met een kruis erin zeg maar. Gewoon een soort kastje dus waar je dan nog los laatjes of deurtjes voor bij kunt kopen. Die heb ik twee gepakt. :D
    Toen zijn we hier begonnen en we hebben nogal wat gedaan. Boven de eettafel hangt nu een plank, erg leuk!! Boven de bank een grote klok die ik al een jaar had whaha. Op de slaapkamer een spiegel gehangen die er ook al een paar maanden stond. In de keuken dus die 2 grote blokken, echt super! En nog geprobeert ons internet aan te sluiten (mijn broer dan, die is technisch, ik niet :p ) en hij heeft het allemaal aangesloten maar het werkt nog niet. Binnenkort komt mijn zus een keertje (die is weer goed met computers, haha) om te kijken. Gelukkig hebben we nog internet via een dongel.
    En verder zijn gisteravond mijn oom en tante geweest waar we het feest geven, hebben alles doorgesproken met hun en dat is ook allemaal goed. :D Ze vertelden nog een hoop drank te hebben staan dus dat hoeven we dan niet in te slaan, zo lief! :) Scheelt ook weer geld.
    Al met al krijgen we volgens mij een super bruiloft!!!! :D
    Gisteravond ook nog alle kaarten af gekregen dus die zijn ook op de post. :D

En nu.... Nu ben ik ziek!!! Gister geworden grrr.
    Dus vandaag ga ik lekker rustig aan doen!! En wat hapjes bedenken, want mijn ouders en zus komen hierheen morgenavond. We hebben afgesproken dat iedereen zelf thuis eet en dan hierheen komt. Dit omdat wij hoog wonen en ik denk dat dat erg mooi is met vuurwerk. :D

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hallo allemaal,

Heb niet echt gelezen want sit op mijn werk stiekem te internetten.

nog steeds niet ongestel. de vorige kuur provera was ik het 8 dagen na de laatste pil. vandaag is het dag 8. heb me voorgenomen dat als ik maandag nog niet ongesteld ben ik ga bellen voor een afspraak voor dinsdag. heb nog welpijn aan mn boobs en zit onder de pukkels. hoop zo dat het toch komt. anders weet ik het ook niet. wat gaan ze doen als je met provera niet ongesteld wordt?

minniemouse

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    even snel dames...

minnie ik werd op dag 10 ongi

duchess gelukkig is nu alles geregeld..
    en nee kan nu ook nog niet weet ik ik denk dat het door de pregnyl komt....
    maar ik heb wel een posi gevoel nog steeds haha

maar nu ga ik moet naar de stad met mams haha

xxxcindy

Deel Deze Pagina