PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Charpi Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! :D :D !!!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @tummetje neee ik heb nog nooit eerder hartkloppingen gehad aleen die 2 dagen.. en 31ste 2 of 3 druppeltjes bloed maar meer niet...

@charpi volgens mij zal ik het ook nooit geloven hoor als ie volgende week posi is hahahaha...

@hier vanmorgen toen me vriend naar beneden kwam was is 16 and pregnant aan het kijken over dat meisje en jongetje die de baby afstaan ter adoptie,en begon gewoon te huilen dat was zo raar me tranen liepen gewoon terwijl ik het niet voelde aankomen,en me helemaal niet verdrietig voelde,daarna kreeg ik koude rillingen en me kop was net een gloeilamp zo voelde het,,
    ik ben om 3 uur (even)op bed gaan liggen en schrik nu pas weer wakker hahahahaha...ben nog steeds moe...
    wij denken in ieder geval dat het nu goed zit maar zeker weten kan volgende week pas ****zoooi gahahahaha

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah help!

Jullie raden nooit wie op dit moment onderweg naar mij is!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Zethu, veel plezier ;)

@Cindy, spannend hoor meis, ik hoop zo voor je dat het voor jullie ook raak is!

@Kerstboom, hier al voor O&N opgeruimd :D. Ik was het zat en de boom werd ook hard minder.

@hier, ik heb even de pest in en geloof er even niet in. Volgens mij door die stomme Primolut. Nog 1 dagje en dan is dat klaar...volgende week hopelijk ongesteld en naar de kliniek! Ik zie alles negatief en krijg de indruk dat wij nooit een tweede kindje zullen krijgen en dat mijn man het ook niet kan schelen. Ben even boos ;).

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik kan er niet overuit dat hij onderweg is hoor!
    Hij had ff een gek idee zei hij! Ik krijg mijn big smile niet van mijn gezicht af! En nu is hij op twitter dus ook echt bezig over dat... acht what the hell, ik copie zijn laatste tweet gewoon ff...:
    @Sannnnetje dank je, normaal zou ik Zoiets nooit doen, maar ja, als je gek van iemand bent :)

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat leuk dat mr. Utrecht bij jou is!!! Enne...leuke, knappe jongen ;).

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Hier weer een dagje overleeft, gister lekker vroeg bij mijn ouders. Ze kwamen gister ineens met het nieuws dat ze voor ons behang voor de gang en de overloop zouden kopen (gister ook meteen gedaan) en ze kopen nog tegeltjes voor op de badkamer en wc, deze worden dus ook bijna helemaal vernieuwd :) en het kost ons niks! Ben zo blij, wordt het tenminste een keer fatsoenlijk en gaan eindelijk die lelijke oranje tegels van de muur af.

@zethu: wat gaaf meid dat mr. utrecht bij je is! Heel veel plezier saampjes :D

De rest ben ik even kwijt..... sorry....

Ik ga hier even wat adressen in de computer zetten zodat we als de baby er over een aantal maanden is alleen stickers uit hoeven te printen en niet al die enveloppen hoeven te schrijven.

Oja, gister is dan eindelijk aan de zus van hubbie verteld dat ik zwanger ben. haar reactie: dat dacht ik wel...... grrrrr....egoistische ***. die denkt alleen aan zichzelf. Ze had zelfs toegegeven aan haar ouders dat ze ons zou ontlopen omdat wij het niet wilde zeggen. Nu had ze gister alleen geen mogelijkheid want hubbie was bij zijn ouders en ze kwam de hond maar eens ophalen (die is zo goed als altijd bij haar ouders.... waarvoor neem je dan een hond????) dus nu weet ze het eindelijk. Hubbie heeft wel op haar hart gedrukt dat ze het absoluut niet aan iemand anders mag vertellen! Nu maar hopen dat ze haar mond ook dicht houdt anders weten we al genoeg...

Ik ga nu echt stoppen en misschien dat ik straks nog even online kom.

Groetjes Nicky

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @debby ohh meisje toch ik dek dat het door de primo komt hoor,hopelijk voel je je snel beter....

@zethu veel plezier!!!!!!!!!!!!

@nicky zo en nu hopen dat ze der babbel dicht houdt,,en lekker opnieuw behangen en tegels zetten.....

@hier ik weet niet wat ik allemaal heb hoor ben echt niet mezelf hahaha...
    en nog 6 daagjes pffffffff....

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    middag meiden.

Hoe is het hier??

Nog allemaal een gelukkig nieuwjaar...of had ik dat al gezegd....pudding brein!

Knuffels!

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Sjowwwwww he :D .

WIJ GAAN TROUWEN.
    Oudjaarsavond zeiden we nog, die onzin doen wij niet he ?? En nieuwjaarsdag zegt ie ineens: Zullen we toch maar trouwen whahahhahhaa,,, Uhm Jawel :D ..

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    PROFICIAT!!!!!!!

Helemaal geweldig tante!!!!!!!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
  13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

woeoeoeoeoeoe er gaat er eentje trouwen!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!!!

@zethu: veel plezier met mr utrecht.....leuk joh dat hij nu jou kant op komt!

@nicky: wat een reactie zeg. ze is zeker bang dat ze niet genoeg aandacht gaat krijgen ofzo........

@rest: weet ik niet meer sorry....ga zo nog weer eens bijlezen.....

even een update van hier: vrijdagavond een klein beetje bruinverlies......zaterdag de hele dag bruinverlies en af en toe rood met stolsels en vieze prut (beetje onsmakelijk sorry) en vandaag dus ook weer bruin met rood en stolsels. ben ik nu ongesteld of toch niet????

minniemouse

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, ik zou het geen ongesteldheid noemen...heb je nog getest? Morgen moet je toch naar het zkh?

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zie het al staan in je onderschrift ;).

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    het is wel rood af en toe.....vind het zo vaag. heb ook echt wel een mini tampon nodig want een maandverbandje is dan echt zo vies.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hopelijk zet het morgen door, dan weet je zeker dat het een ongesteldheid is...

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja inderdaad en ik vraag het sowieso aan de gyn als ik er toch ben.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @tante proficiat meisss!!!!!

@minnie mijn gyn zei al is het 1 veegje is ongi dus dan dag 1...
    door de provera kan het erger zijn maar ook veel minder zei die...
    dus je bent gewoon ongi hoor!!!!!woehoeee op naar de volgende rondesss...

@debby hoe gaat ie meid?????ik voel me heel raar pijn in mijn rug beetje gloeien enzo...temp was vandaag 36.7...
    maar voel me niet de cindy die ik normaal ben...

@duchess hoe gaat het met jou meid????voel je je alweer wat beter??

xxxcin

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik snap er ook gewoon weer eens niks van. mn boobs deden kei pijn de afgelopen week en nu dat ik dat rare bloedverlies heb is dat ook ineens over. de druk is er vanaf laten we het maar noemen. en dat heb ik altijd al gehad als ik ongesteld werd dan waren de boobs gewoon weer normaal en niet meer zo pijnlijk. gggrrrr ik wou dat ik nual naar de gyn kon.....

Deel Deze Pagina