Heeey meiden!! @charpi; hihi dat onwerkelijke gevoel blijft nog wel een poosje hoor @cindy; ben je niet gewoon ziek aan het worden? @zethu; veel plezier meis! wat gaaf! @debby; grrrr grom er maar even op los! Volgende week ben je gewoon ongi! @miran; wat zie ik? 1 dpo?!! @Tante mars; jeeeeeej! wat leuk! gefeliciteerd! wanneer moet het gaan gebeuren? @minnie; poeh..vind die ongi's moeilijk bij jou hoor.. denk dat het nog door moet zetten? @duchie: waar ben je!!!!? druk met de voorbereidingen? Zo... vandaag lekker een dagje niks.. ben al bijna 3 uur bezig om mn zwangerschapsblog in een word document te plakken. Dus ander lettertype, kleurtjes, foto's erin.. zit al op 34 pagina's!!! En dan ben ik nog maar 20 weken zwanger haha. Van de week even nieuwe inkt bestellen..want dat is nu op
nee hoor tumm!!! ben niet ziek aan het worden... voel me goed maar raar en anders och ja ik wacht wel af... minnie ik denk echt dat je dit als ongimoet beschouwen.. ik heb dat ook altijd pijn aan de boobs en dan ben ik ongi en dan is het weg... nu alleen witte puntjes op tepels,nog nooit eerder opgevallen hahaha... xxxxx
@minnie: eindelijk ongi meid, dadelijk verder met de clomid en dat is jullie ronde, zo'n idee heb ik tenminste! @cindy: Ik voelde me op een gegeven moment ook niet mezelf maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. Heb je nog wel je posi gevoel? @hier: zojuist even lekker gewandeld. Nouja, lekker.... het is opletten waar je loopt met dit weer, op sommige stukken was het al behoorlijk glad aan het worden. Nog even naar de kerststal(len) in de baseliek in Boxmeer geweest en dadelijk bij mijn broer op bezoek. Als we daar zijn geweest nog even naar pap en mam de hond ophalen en de slaapspullen en dan lekker naar huis. Groetjes Nicky
hey nicky ja ik heb het posi gevoel nog wel hoor!!! wat voelde jij anders dan?? het lijkt wel alsof ik aan het slapen ben de hele tijd ben ook zo moe,en hulerig...en heb om 2uur al gekookt en al gegeten en al ik heb zo`n zin om te eten hahaha...
oh ja en s`avonds heb ik ook steekjes onder rechts vlakbij mijn lies..en dan voel ik me helemaal goed haha
@cindy: ik had op een gegeven moment ook steken rechtsonder, werd daar wel wat onzeker van omdat ik dacht dat het een ongi was die eraan zat te komen maar toch bleef ik mijn posi gevoel houden. Ik voelde me behoorlijk lusteloos de laatste 1,5 tot 2 weken voordat ik mocht testen.
en aan de andere kant,,voel ik eigenlijk ook weer helemaal niks snap je hahaha... het voelt gewoon goed,normaal heb ik nu al kanonnen van borsten voor de ongi ong. 8 dagen en nu zijn ze zo zacht...
ja gister ben ik geloof ik om 1400 naar bed gegaan en om 2000 s`avonds er weer uit..daarna om 00.00 weer naar bed tot vanochtend 11.30 en nu ben ik weer moe,ja niet moe maar wil gewoon liggen haha hebnergens zin in.. en idd gisteravond dacht ik ook ik ga ongi worden,had de 31ste s`avonds wel 2 of 3 druppels bloed maar meer niet.. ik weet het gewoon niet op dit moment..
@cindy: misselijkheid als ik er nu zo over nadenk is al 2 dagen bijna niks meer. wel nog hoogzittend maagzuur maar misselijk kan ik niet zeggen buikje.... ja vooral 's avonds. en ik begin het wel aan mijn broeken te merken, die beginnen steeds strakker te zitten dadelijk met 12 weken zal het wel redelijk zichtbaar zijn.
leuk leuk leuk laat maar komen meid!!!! zuur ja heel lichtjes maar niet dat ik zeg het verveeld me.. hahaha
Ik had laatst gelezen dat vanillepudding moest helpen tegen hoogzittend maagzuur, ik dus gister geprobeerd maar het heeft wel geholpen Ik ga hubbie eens wakker maken dan kunnen we zo naar mijn broer.
je hebt weer pb of had je het al gezien hahahaha slaapt ie???? haha wie is er hier zwanger?? hahahaha
haha, die had ik al gezien. Reageer er straks of morgen even op. Ja ik ben zwanger maar hij moet morgen om half 5 op het werk staan vandaar dat ie nu even heeft geslapen. haha, zou wat zijn als hij zwanger zou zijn.
ja ik heb wel ooit gehoord als de vrouw misselijk is dat de man zich dan ook niet lekker voelde hahahaha ja we zullen zien volgende week zaterdag spannendddd!!!!!!!
dames, ik ga jullie verlaten voor vandaag, heel misschien kom ik vanavond nog online maar ik denk het niet. hele fijne avond nog! doeidoei Groetjes Nicky
nou cindy, die witte dingetjes op je tepel herken ik wel hoor hoor allemaal positieve geluiden, dus hoop het echt voor je!!