PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Cindy, ik hoop zo dat je gevoel gelijk heeft!

@ Debby, primolut helpt idd niet mee met een goed humeur hebben nee.. Hopelijk zie je het snel weer wat positiever in meid!!

@ Zethu, love is in the air :D .

@ Nicky, wat heb je een ontzettend lieve ouders zeg!
    En wat een *piep* schoonzus.. Grr.. Snap je zulke mensen nou :$ :( .

@ Tante Mars, GEFELICITEERD :D :D :D geweldig zeg hihi.

@ Minniemouse, hmm klinkt niet echt als ongie :( .. Hopelijk weet je morgen meer!

@ Tummetje, toch leuk dat je alles zo bij houdt zeg. Zeker leuk voor later ook.

Hier gaat het wel goed :D pff krijg me soms toch een drang om schoon te maken op belachelijk late tijden whaha dus geef er maar niet aan toe. Zonet wel lekker aan het opruimen, afwassen, was opvouwen geweest en wasje gedraaid die ik zo kan ophangen :D . Maar als je echt drang hebt is het veel leuker om te doen allemaal lijkt me :p .
    Heb nu weken veel met tegenzin gedaan, maar zit weer wat beter in me vel kwa die dingen. Misselijkheid gaat EINDELIJK weg.

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Duchess: Geen id we gaan deze week in ondertrouw en dan maar eens kijken naar een leuke datum. Maar we gaan zowiezo eerst meisje op de wereld zetten;

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @ tummetje ja he het klinkt allemaal wel goed nu moet het alleen nog zo blijken hahaha

@mp gewoon je eigen eraan toegeven,lijkt me wel leuk een poetskick hahaha

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Grappig, een reactie naar mij terwijl ik nog niet gereageert had hahah. :D Hihi.

Tante gefeliciteerd hoor!!!! :)

MP die drang begon bij mij ook rond die periode ja, erg is dat he whaha. Idd vooral op rare tijden. :)
    Eraan toegeven is soms wel erg fijn, trouwens.

Zag dat er naar me gevraagt werd, maar ik voel me gewoon niet prettig dusja plaats even niet zo fanatiek.
    Ons kleine meisje is nog wel lekker druk, anders zou ik me echt zorgen maken. Voel echt rare pijnen en er is eigenlijk niemand die ze herkent.
    A.s. dinsdag ga ik naar de VK dus dan vraag ik t.
    Verder lees ik wel gewoon mee. Kan niet zo lang zitten dus vaak is t ff snel lezen en weer liggen. Al heb ik t idee dat t vandaag wel weer ietsje beter gaat, dus hoop dat dat idd zo is.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha duch ik was ook al pagina`s gaan teruglezen
    ik dacht huh ze is toch niet online geweest???

wat voel je allemaal dan meid???
    oh ja en me vriend vraagt waarom heet ze duchess???hahahahah

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Geen idee, die nickname heb ik eens in gebruik genomen toen ik een jaar of 12-13 was en die ben ik altijd blijven gebruiken. :)
    Niet echt een reden dus. :D Gewoon toen eens gezien op televisie ofzo. :p

Wat ik voel? Heb je ff??? :p Hihi.
    Ik ben dood en doodmoe de hele dag, ben nog steeds ziek dus dat werkt niet mee (ofja, verkouden..) prikkende tranende ogen, een neus die dicht zit, vreselijke keelpijn en hoofdpijn..... Heb zooon pijn aan mijn bekken.. Ook als ik niks doe. :( Mijn ribben zijn pijnlijk sinds afgelopen week, maar dit is telkens met vlagen. Heb een pijnlijke bovenrug voor het eerst, soort verkrampte spieren gevoel. En heb telkens vreselijke pijnen in mijn buik.
    Dan ben ik nog eens super benauwd telkens en dat ik dan verkouden ben helpt ook niet mee.
    Zo, lekker geklaagd he?! Voor mijn gevoel doet álles aan mijn lichaam pijn.
    En ik wilde niet klagen, maarja je vroeg het. :p Whaha.
    Nee zie het ff niet zo zitten sinds gister maarja het moet maar he. :) Alles voor ons meisje!!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    lijkt wel gewoon een heftig griepje of niet??
    met die spierpijn enzo...
    moet je ook hoesten?want daar kan de pijn in je ribben vandaan komen toch??
    en ik denk dat je meisje echt goed aan het groeien is nu,ik zou het ook echt niet weten meiss hoop alleen dat je er snel vanaf bent...

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee tis geen griep, moet ook niet hoesten ofzo. Heb geen koorts of verhoging. Ben echt gewoon een beetje verkouden, iig, verstopte holtes ofzo.
    Ribben doen dus ook pijn van t hoesten, helaas.Ik denk dat t is dat alles nu echt omhoog geduwt wordt. Dat is ook t enigste dat ik kan vinden op internet. Kon op één site vinden dat je rond de 25 weken pijnlijke ribben kan hebben omdat er plaats gemaakt moet worden. En dat zou t wel eens kunnen zijn, want mijn buik is veel breder tegenover mijn ribben nu.
    Denk idd ook dat ze goed gegroeit is, ze is wel wat minder actief geweest de afgelopen dagen. Gelukkig voel ik dr wel regelmatig, maar toch minder als eerst!!

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja dan denk ik echt dat ze bezig is met groeien,en dat je je daarom zo beroerd voelt...dat hoop ik tenminste....
    lijkt me wel vervelend gevoel jah...

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, die kleine meid van jullie is druk aan het groeien en daar komt die pijn bij. Bovendien ben je nu over de helft, dus alles wordt ook "erger". Ik denk dat het niets abnormaals is hoor meis!

@Cindy, oh meis, het klinkt allemaal zooo goed bij jou! Wanneer mag je testen?

@hier, vanavond de laatste Primolut gehad, dus nu afwachten...

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    9 januarie debby zaterdag woehoee spannend.. als ik het maar volhou tot zaterdag...
    uhmm vraagje is superveel poepen ook een sympthoom hahahahahaha

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dus dan wordt je dinsdag ofzo ongi toch deb??

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha Cindy, dat was bij mij zeker wel de eerste weken!!!! Haha.

Debby denk idd dat het wel normaal is!! We zijn nu alweer 25 weken, dus er is nu toch wel echt wat aan t veranderen. 33 centimeters is ze nu staat in mijn boekje hihi. Dus daar moet ik toch zeker wel wat van voelen denk ik zo..
    Maar er is niemand die zegt ja dat had ik ook rond die periode! (ja één iemand, trouwens) En daarom vind ik het zo raar. Maarja elke zwangerschap is anders natuurlijk. Maar zorgen maak ik me niet, zolang ze nog reageert op ons zit het vast goed!!! :)

Debby spannend! Ik was altijd 2 dagen na het stoppen met primolut ongesteld.
    Las dat je je niet zo prettig voelt, dat kan echt door de primolut komen, ik kon er ook niet zo goed tegen.

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en charpi hoe is het met jou?????? we wachten nog op foto`sssss van je testssss meiddd

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok dan want vorige week had ik best moeite en vanaf eergister 5 keer per dag ofzo hahahahaha

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het zoooo voor je Cin!

Ik denk dat ik woensdag ongesteld word, bij mij duurt het meestal 3 dagen na de laatste tablet ;).

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en wanneer moet je weer naar de kliniek,of beginnen met spuiten dan vanaf vrijdag dan toch dan is cd 3 voor je...

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik moest mailen zodra ik ongesteld was om een afspraak te maken. Voor weer een echo en hopelijk dan EINDELIJK spuitinstructies. Ik sloot O&N dit jaar af en toen bedacht ik me dat wij "alweer" 1 jaar bezig zijn met zwanger worden :(.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    1 jaar via mmm????
    is wel lang he...

wij zijn alweer 3 jaar en ong 10 maanden bezig...
    waarvan 13 maart 2009 de eerste intake gesprek bij geertgen was...dus ook bijna 1 jaar via kliniek pfff en als ik dan het mooie bannertje van duchie zie denk ja ja zowiezo al 25 weekjes...

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en ik moet ook eerlijk toegeven dat het me nu niet meer zoveel pijn doet..ik weet dat het ervan gaat komen...maar wanneer dat is de vraag..

wij zijn alleen maar bang voor ivf ik weet niet waarom maar ik vind dat zo eng!!!!

Deel Deze Pagina