Ja Minnie succes vandaag!!! En jij met werken, Debby! Hier al bericht gehad van de eerste die niet kan komen op de bruiloft. Baal er goed van. Ze kan geen vrij krijgen. Hoop dat er niet teveel bij komen...
WAUW ik krijg net een harde buik, en vind t niet gek dat ik zoveel last heb de laatste dagen!!! Mijn baarmoeder is in 3 dagen tijd echt superveel gegroeit! Vraag me af of dat wel normaal is! 4 dagen geleden was hij pas 2-3 vingers boven mijn navel en nu een hele hand. Hij moet dan ook idd tegen mijn ribben duwen nu! Dus nu snap ik t wel!! Hahah.
Hey dames. Het was heel leuk en gezellig. Maar doordat hij niet overweg kan met zijn gevoelens voor mij is hij gisterochtend al heel vroeg weer naar huis gegaan. Best wel jammer. Maar helaas is het niet anders. Was wel lekker wakker worden met hem in mijn armen hoor! (en nee, weer is er niets gebeurd)
hallo allemaal, even snel een berichtje vanuit het ziekenhuis. hier hebben ze een computerafdeling waar je kan internetten. heb net de echo gehad en heb het met de gyn erover gehad over dat bloedverlies. (een zwangere gyn had ik.....slik) enne mn bmsv was erg mooi dun en ze zei dat ik afgelopen zaterdag als dag 1 mag rekenen omdat er ook rood bij zat en een hoop stolsels. ze zag net ook weer wat rood aan de echostaaf zitten enzo dus ik ben wel blij hoor! heb de clomid al in huis en daar mag ik vanavond mee beginnen. maandag heb ik mijn eerste fm weer........ minniemouse
@duchess goed zo meid nu weet je waar het vandaan komt... beebje maakt een hele groeispurt haha en mama is de klos... @debby ja erg he dat het weer voorbij is... @minnie goed zo meid,,ik zei toch dat je het als dag 1 kon zien....op naar de clomid en een mooi groeiend ei of 2... @zethu lekker he zo wakker worden...ik geniet er nog elke dag van... @hier ik weet niet het ene moment verlies ik mijn hoop en het andere moment is het er weer... mijn boobs doen ook wer pijn maar nu zijn het alleen mijn tepels,plas uberveel maar mijn temp was vanochtend weer 36.4 ik denk dat het termometertje kapot is of zo of de batterij bijna leeg... in ieder geval geloof ik er steeds minder in weer... xxxx
@ Duchess, getsie meis... Als je van dat alles last hebt dan voel je je ook erg klote, kan ik helemaal begrijpen! Je baarmoeder een groeispurt? Nou hopelijk krijgt je lichaam nu eventjes rust en doet je baarmoeder geleidelijker groeien ! Bleh meiden ik voel met jullie mee hoor.. Het is een klote tijd die hele MMM en dan heb ik alleen nog maar Clomid gebruikt.. Dus jullie zijn nog emotioneler en zitten met nog meer dan ik toen.. Ik gun het jullie ook zo erg..!! En ik weet zeker dat jullie tijd ook komt, maar liever deze maand dan de volgende! @ Zethu, hu ik snap die jongen niet? @ Minnie, spannend meid! Veeeeeel succes!! En lijkt me rot een zwangere gyn..
@mp 22 weken alweer de tijd vliegt hier echt he... en dames ik trek me woorden van vanmorgen weer in had net weer een trillerig gevoel door heel mijn lichaam heen lopen haha nu is het weer weg... en rechts richting liezen trekt het wel weer een beetje... wat zijn de laatste dagen killing zeg....
Ik had nergens last van 1 groot voordeel , was wel blij dat ik mezelf niet gek kon laten praten op zp omdat we een overstap hadden naar andere provider . Succes met wachten.. knuf Zooo wij zijn f boodschappen wezen doen vanavond de beebroom helemaal leeg halen, we zetten er een ander plafond in dus nog ff extra haha. Dan kunnen we stuccen en afkitten sauzen verfen bla bla bla. En dan de meubels er in
@ Cindy, spannende tijd die laatste dagen he. Ik hoop dat de dagen een beetje omvliegen voor je gevoel!! En dat je straks natuurlijk met super goed nieuws komt . @ Tante Mars, succes met klussen .
@tante goed aan het klussen dus...als het straks maar stofvrij is en verfloos hahahaha @mp ja ik hoop het ook echt!!!maar het is zo moeilijk om het zeker te weten er kan nog van alles gebeuren toch... soms zeg ik nee hoor dat wordt gewoon iui voor ons... maar als ik me dan zo voel net als net denk het moet toch ergens vanaf komen.. ps ik heb foto`s in me album gezet van me broers kleine en de kleine van de nicht van me schatje..(let niet op mijn kop hoor) ben helemaal opgezwollen door de gonal-f hahahaha
Cindy, leuke foto's zeg! En babytjes zijn ook altijd schattig . Ja ik snap je gevoel wel. Ik had dat ook echt de laatste x... Je denkt "ja" maar dan stop je dat gevoel weg door zelfbescherming. Maar hoop echt dat je gevoel gelijk krijgt. Wacht in spanning mee .
jawel zijn wel leuke foto`s he... ik wacht ook met spanning hoor!!!!! jullie zijn de 2de die het hier weten hahahaha mannetje eerst tuurlijk
Zoo tante lekker bezig dus! Succes!!! Zethu ik snap hem ook niet zo, maar fijn dat je het wel fijn gehad hebt. Cindy ik snap je helemaal!! Je denkt van wel maar durft het eigenlijk niet te denken.. Idd uit zelfbescherming!! Had ik ook! Maar de dag dat ik testte wist ik het helemaal zeker. Weet nog goed dat ik hier schreef, volgens mij ben ik zwanger hoor!!!! en toen ging ik testen en yep! Die wachtdagen zijn idd killing.. al heb ik ze niet op die manier mee gemaakt daar we op vakantie waren! Dat was wel fijn, kon het toen echt ff loslaten. Tuurlijk dacht ik er veel aan, maar toch anders als thuis! Ach morgen is het al 5 januari meis, het is bijna zo ver!!! Hoop het echt zo... echt waar.. !!!! Zal zo eens ff fotos kijken, al kan ik ze alleen heel klein zien maarja isd toch iets he! Vandaag bij de fysio geweest en ze zei dat de pijnen die ik heb idd heel normaal waren bij zon groeispurt. Wel vond zij ook dat ie wel hoog ligt in ene. Maar dat horen we morgen wel bij de verloskundige he? Ik begin me nu pas echt zwanger te voelen, stom he! Hahah. Nu is mijn baarmoeder echt heel erg aanwezig.. vanmiddag bij de fysio in de spiegel schrok ik ervan watvoor een zwangere buik ik intussen al niet gekregen heb. Meisje is wel erg rustig vandaag en heb weer veel harde buiken dus ik vrees dat het groeien nog niet voorbij is!! Ben erg benieuwd naar morgen. Ook benieuwd naar hoeveel ik aangekomen ben hoor... Hihi.. Merk dat ik nu overal dikker begin te worden, ook in mijn gezicht!
Hoi dames, Hier ben ik ook weer even. Op het werk had ik al een heel eind illegaal bijgelezen Vandaag tegen mijn "nieuwe" leidinggevende, de vestigingsdirecteur en de directiesecretaresse verteld van mijn zwangerschap! Ze vonden het echt helemaal geweldig en vooral toen ze hoorde dat we er zo'n tijd over gedaan hebben. Toen ik vertelde dat we de 30ste echo hadden gehad zeiden ze meteen: dan is jullie nieuwe jaar wel heel goed begonnen. Ik ben blij dat er zo goed gereageerd werd @cindy: leuke foto's meis! Ik ben wel benieuwd wat de test zaterdag zegt @minnie: eindelijk duidelijkheid over je ongi! Ik ga voor je duimen op een geweldig ei waar dat zaadje niet omheen kan! @rest: sorry, wel bijgelezen maar niet meer onthouden.... allemaal een knuf. Ik ga maar eens beginnen met koken. Dat is ook 1 van de weinige dingen die ik doe de komende dagen. Had gister en vandaag wéér bruin verlies. Ik maak me ook veel te druk om sommige dingen. Heb hubbie dus heel duidelijk gemaakt dat ik de komende dagen niet veel zal doen. Maar eens even de rem erop. Groetjes en tot straks! Nicky
Heeey meiden!! @MP; hihi, dat noemen ze nesteldrang schat..succes ermee @duchie; gewoon rustig aan doen he, je hebt er niks aan als je de hele avond hier zit met flinke pijnen @reactie van tante mars; denk dat ie voor mij bedoeld was, ik vroeg het namelijk @debby; duim voor een ongi!!! En een jaar alweer he.. pff @cindy; hoop niet dat de ivf nodig is!!! hoop dat er nu een beebje in je buik zit hoor!!! @duchess; ohh balen dat er al iemand heeft afgezegd @zethu; ohh jee, wat vervelend.. mja..soms is het, het beste he? @minnie; Jeeeej! super dat je weer mag beginnen!!!! @cindy; maak jezelf niet gek he!!! De ronde dat ik zwanger was had ik totaal geen hoop omdat mn temp ook raar deed.. maar kijk.. het kan hoor! @tante; veel plezier!! wou dat ik al kon gaan schilderen enzo! @nicky; goezo, neem je rust maar! Nou, vandaag de 20 weken echo gehad, en alles was weer goed hoor! Geen afwijkingen te zien bij de kleine meid! Ze loopt alleen meer dan een week voor op de groei, wat kan duiden op een lang kindje, of een groeispurt. Maar niets om oms zorgen over te maken.(verklaart dus nu wel de snelle groei van mn baarmoeder, zo'n 4 cm in nog geen 3 weken tijd) Het hele verhaal staat op mn blog, en de foto's op mn hyves
Wat fijn dat alles goed is Tummetje!!! Hier zat ze ook op de bovenste lijn van de groei curve. Meeste dingen werd ze geschat op 20+5 of 20+6 terwijl we precies 20 weken waren. Liever te groot dan te klein, vind ik. Zal zo even op je hyves gaan spieken!!! Nicky fijn dat ze op je werk zo leuk reageerden! En idd rustig aan doen hoor. Bruinverlies is volgens mij niets om je zorgen te maken trouwens. Zolang het niet helder rood is.
hey duchh haha je bent al over de helft en begint je nu pas zw. te voelen jah das gek!!!!hahahahha @nicky gewoon rustig aan doen meid,bruinverlies kan altijd zolang het niet rood wordt jah... leuk dat ze zo reageerden op je werk..... hoe lang zijn jullie bezig geweest?????? @tummetje wat een goed nieuws!!!tot wanneer gaan de echo`s eigenlijk? @duch ook al een beetje voor op de groei,ja lijkt me beter dan te klein...
@duchess; vandaag is ze gemeten op 21+6, vind het een aardig verschil met 20+??? @cindy; hoe bedoel je? Ik krijg iedere controle een echo Mag ook wel, na al die narigheid
tot wanneer er normaal echo`s gemaakt worden? of ligt het ook een beetje aan je geschiedenis of gewicht enzo??