PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nee Vk niks gezegd het enige wat ze steeds roepen is : Groeit mooi Groeit goed word groot. Ja duhhh dat merk ik zelf ook wel.

Als ik opde bank lig kom ik niet meer overeind, moet eerst op me zij draaien en dan benen ernaast en opstaan pffffff

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tante dat moet toch zowiezo eerst op je zij hahaha heben ze daar nog niks over gezegt...

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik zie het al helemaal voor me...hahahahaha...

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    nee niks gehoord, ben toch eigenwijs als ik gewoon omhoog kan kan ik omhoog haha.. zo slaap ik ook nog steeds op me buik hoe ik t doe weet ik niet maar dalijk opt eind ga ik denk ik dood van moeheid, want op me rug slapen is een HEL, ik heb nooit op me rug geslapen, maar het lukt ook nog steeds niet..

Jacob zei laatst al ik zet je wel in de hoek ga je daar maar slapen whaha

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    hoi dames,

daar ben ik weer. Net even heerlijk gegeten. hubbie is nu aan het opruimen, al is die ook ontzettend moe. Moest vanmorgen om half 5 op het werk zijn en was pas iets na 18.00 uur thuis :(

@Cindy: In februari 2008 heb ik de implanon laten verwijderen. 4Augustus 2009 voor de eerste keer naar geertgen geweest en daarvoor een hele tijd in het ziekenhuis gelopen. Ik zou zo niet precies weten wanneer we voor de eerste keer in het ziekenhuis zijn geweest.

@charpi: hoe is het met jou? zie dat je online bent. Heb je al foto's van de test op de pc staan? ben wel benieuwd :) Hoezo nieuwschierig? HAHA

@tante: wat fijn dat je de examens wat later mag doen.

Groetjes Nicky

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hihi dat doe ik idd al weken, maar ook ivm mijn bekken.. Ik kan niet normaal opstaan. Onhandig is het wel!!

Het sneeuwt hier ineens superhard weer. Grrr. Ik vind het echt heel mooi maar echt heel onhandig nu...

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok nicky dat wist ik volgens mij nog niet,,haha ik vergeet wel meer de laatste dagen hahaha

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal.

hoe is het met iedereen? hier wel goed hoor ;) haha.

minniemouse

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Haha cindy. Ik geloof ook niet dat ik dat ooit hier gezegd heb.

Jeetje wat is het druk.... ben je een bericht aan het typen en dan staan er ineens weer een stuk of 5 nieuwe berichten....

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik slaap ook nog op mijn buik, zolang het prettig voelt gewoon blijven doen hoor! Vriendin van me heeft tot de dag voor de bevalling op haar buik geslapen.
    Ik heb laatst een voedingskussen gekocht en daarmee lig je helemaal lekker op je buik.
    En toch word ik soms wakker op mijn rug heel stom! Gaat automatisch denk ik. Ik ben normaal ook een echte buikslaper.

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden,
    Jaaaaaaaaa ik ben er!!!!
    Ik weet niet hoe ik hier een foto kan plaatsen, maar dit is de link:
    http://i46.tinypic.com/33y6mtw.jpg

Duidelijker kan denk ik niet hahahahahahaha.... ik wilde na die twee lichte testen gewoon nog wat bevestiging hebben, voelde me er heel onzeker door. Dacht misschien is het toch niet raak, maar wel hoor :D:D

Nog even mijn banner aanpassen, want er moet een dagje af... ben nu 5 weken en 2 dagen....

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik vind het nu wel mooi genoeg geweest al dat sneeuw pff ik kom zo de deur niet eens uit saai hoor!!!
    beter binnen dan mijn nek breken...

nicky laat hem maar is lekker werken,,zou ie dadelijk veel meer moeten haha dan kan ie ook niet moe zijn met een beebje erbij...
    haha mannen hebben het zo makkelijk en wij vrouwen krijgen er dan ook nog medelijden mee...leg maar lekker je benen op de bank...

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Minnie!!!!!!!!!!!!!!! knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwww das wel een beetje een geruststelling meiden, ik ben ook echt een buikslaper en zou niet weten hoe ik anders moet gaan liggen, dus ik denk dat ik ook zal proberen zo lang mogelijk op mijn buik te slapen.... zo'n voedingskussen is idd een idee...:D

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Whaha elke keer mis ik weer berichtjes. :D

Charpi wat een supermooie test, kan niet missen he. :D
    Proficiat!!!!!!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mooie test charp duidelijker kan niet he...

onm is begonnen!!!!!!

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hier net weer iets gedaan waar ik een gruwelijke hekel aan heb. de rekeningen betaald gggrrr. gaat er dan echt hard uit al die centjes.......

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja dat wou ik ook weten want ik slaap altijd op mijn buik met de linkerbeen beetje opgetrokken,,dus dat kan wel gewoon gelukkig

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zon kussen is zooooo fijn!!!! Echt waar. Heerlijk ding haha.
    Heb die van de babydump, met nijntje, de zilvere. Hijs leuk!
    En zo lekker....
    Gebruikte eerst een gewoon kussen, dacht dat kan ook wel! (moest voor mn bekken) maar deze is 100 x fijner. Ben verliefd op dat ding!

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    wow wat gaan jullie snel..........

Deel Deze Pagina