PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja op een gegeven moment kan je niet meer liggen met je benen plat (dat deed ik vaak) maar opgetrokken kan heeeel lang! Tenminste, ligt aan jezelf, ik heb ook wel nachten dat het niet lekker ligt door darmkrampen of andere pijntjes in mijn buik.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahahahaha minnie lezeeeeeee!!!!!!

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    haha cindy, ga maar lekker tv kijken.

charpi: mooie test, duidelijker kan inderdaad niet.

minnie: hier verder alles goed. Heb het wel behoorlijk koud op het moment, en toch is het 17 graden. mijn voeten willen gewoon niet warm worden.

cindy: ja, nou hubbie heeft ook wel eens rust verdiend. die werkt zich al kapot bij de baas. moet zowat iedere dag overwerken... hij was net in slaap gevallen toen ik aan het koken was :( haha

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    toen ik zwanger was durfde ik echt niet op mijn buik te gaan liggen. was veelste bang dat ik wat zou pletten ofzoiets. dus ben nu al aan het oefenen met het niet op mijn buik slapen voor de volgende keer. haha

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    nou, ik wordt hier vriendelijk doch dringend verzocht op te zouten..want vriendlief wil op de pc (verdorie mijn laptop.. :p)

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ik heb het ijskoud in ieder geval koude vingers,,en zweet me kapot...
    hahaha

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @nicky: nog wat gehoord van schoonzus?

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    en dan heb je wat getypt en dan wil je dat verzenden en dan krijg je zon stomme melding dat je weer zoveel seconden moet wachten gggrrrrr

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Meiden, ik ga snel nog op andere topics even bijlezen en kom hier morgen weer kijken....

Cindy mijn duimen draaien nog steeds!!!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha ik kijk ook tv maar zp is leuker...

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ben dr toch nog.. heb ff mn klauwen uitgeslagen en ventje achter de wii geparkeerd :D

hebben de zwangere dames ook zo last van een jeukende buik? Ik voel dat mn huid strak staat en dat jeukt als een gek :|

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha tummetje klinkt aardig!! :p
    Gelukkig heb ik daar geen last van hier. Vriendjelief zit bijna nooit op de laptop, alleen als ie afgesproken heeft met zijn familie, maar dan zitten we saampjes achter de webcam gezellig haha.

Op je buik slapen kan gewoon hoor Minnie, kan echt niks gebeuren met t beebje.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kan jullie even niet bijbenen hoor :D. Heb alleen foto's gezien van Cindy en las dat de 20-weken van Tummetje helemaal goed was!

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: ik had blijkbaar zaterdagavond om 19.45uur een smsje van d'r gekregen: proficiat met jullie zwangerschap. Gatsie... WIJ zijn niet zwanger. IK ben zwanger. Ik zie bij hubbie tenminste nog geen buikje groeien. Meer heb ik niet gehoord.
    Ze had wel toegegeven aan haar ouders dat ze ons aan het ontlopen was omdat wij niets vertelden tegen hun. Ze had zelfs tegen haar vader gezegd: ik weet wel waarom jij zo'n buikpijn hebt, dat komt door je slechte geweten omdat je meer weet. Die pa heeft verdorie al sinds september last van buikpijn en zo lang ben ik niet zwanger! Volgens mij is ze gewoon jaloers omdat ze nu niet alleen alle aandacht krijgt van haar ouders. maarja.

haha, die melding kreeg ik daarstraks ook een keer ja. zwaar irri.

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja tis erg druk hier. :D Hoe is het met jou Debby?

Tummetje haha goed afgericht dus!!! ;) Hahah.
    Jeuk hier ook wel maar niet heel extreem. Maar dat kan heel erg verschillen per persoon heb ik wel gezien. Vriendin van me krabte zowat haar hele lichaam kapot. Jeuk is echt zoooo vervelend.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Met mij gaat het goed, druk op het werk, pijn in mijn schouder (denk een ontsteking of zo) en aan het wachten op ee ongesteldheid :D. Het leven is zo mooi, hahaha.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky ik zou dat juist andersom hebben, WIJ zijn zwanger niet alleen ik. Grappig dat dat zo verschilt per persoon. :D

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tummetje, ik heb jeuk aan mijn benen, komt door het weer, de vorst

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    bah, ik zit hier te rillen van de kou. even het dekbedje over me heen leggen in de hoop dat ik het warmer krijg.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zeiden IK ben zwanger en WIJ verwachten een kindje :D.

Deel Deze Pagina