nou nicky jullie zijn samen zwanger hoor hahaha op het buikje na dan.... debby je ongi is onderweg.......
Even iets anders, ik wil graag donderdag voor een echo gaan, want vrijdag ben ik alleen op het werk. Zal ik nu alvast mailen, dat ik verwacht woensdag ongesteld te zijn en graag donderdag een echo wil?! Ben zo bang dat ze geen tijd hebben en deze ronde voorbij moet gaan .
vanavond om 9.30 de clomid pakken. heb besloten om het iedere avond op dezelfde tijd te pakken. dat deed ik de eerste keer ook. weet niet waarom maar wil dat gewoon zo doen. miep dat ik ben.........
@debby: zou je kunnen doen. ik had donderdag ook al gebeld dat ik voor vandaag een afspraak wilde hebben. en toen werd ik ook ineens zaterdag ongesteld. misschien helpt het als je alvast een afspraak hebt staan.
@debby: je kunt natuurlijk altijd een afspraak maken. Mocht het zo zijn dat je dan toch niet ongi bent (stel dat) dan kun je afspraak altijd nog verzetten wegens omstandigheden. Dat is mijn mening.
minnie ik pakte ze rond 12.30 uur.. maar s`avonds lijkt me wel goed.. debby is wel goed toch want vrijdag moet je dan evt. beginnen te spuiten...
Debby gewoon doen hoor!! Je bent niet de enigste denk ik zo. Minnie ik deed dat ook altijd, dezelfde tijden aanhouden met de clomid. Hopelijk doet ie zn werk goed!! Samen zwanger vind ik trouwens echt hihi. Vind het echt iets van ons samen, onze zwangerschap, niet alleen die van mij.
hubbie vertelde me net iets.... Hij heeft zijn zus proberen uit te leggen dat je bij die 9 maanden zwangerschap nog ongeveer 2 weken erbij moet tellen ivm rijpen van eitje en de eisprong....dit wilde ze alleen niet begrijpen. Dat kind is echt dom gewoon!!!
ow dit is toch weer niet te geloven he met dat domme wicht. jeetjemina zeg.ik kan af en toe dom uit de hoek komen maar zij..........
nicky als ik jou was zou ik me niet zo druk maken om haar hoor!!! laat ze jullie weten wel beterss...
ik heb trouwens even een vraagje... vanaf wanneer moet je je "inschrijven" voor kraamzorg? Ik ben helemaal niet in dat wereldje thuis en aangezien hier al een paar zwangere dames zijn die wat verder zijn dan dat ik ben. @cindy: ja raar he. dat vond ik toen ook zo vreemd. je test en dan ben je al zolang zwanger haha.
@debby; zou toch mailen hoor, dan heb je sowieso al een afspraak staan @minnie; is niet gek hoor, dezelfde tijd.. deed ik ook Hier zeggen we; wij zijn zwanger, wij hebben ook de behandelingen meegemaakt.
@cindy: haha ja de rest weet ook beter het is alleen sneu als je haar kent want ik zit me hier nu precies voor te stellen hoe ze doet. @nicky: geen woord meer over schoonzus want ik wil vanacht gewoon kunnen slapen zonder dat ik moet denken aan vruchtbare knoflooksaus en andere rare dingen...........
Ik heb kraamzorg bij 10 weken zwangerschap aangevraagd, kon gewoon via mn zorgverzekeraar.. heb verder zelf niets hoeven regelen
tumm zo zie ik het ook... wij zijn zwanger maar ik heb dan de lasten zeg maar... ja ik vind het wel een gek idee dat het zo zou zijn zaterdag hahaha
de vorige ronde met 50 mg nam ik ze op verschillende tijden. maar wil nu toch wel dezelfde tijden aanhouden. misschien ook omdat toen ik dat de eerste keer deed ik er een mooi ei van had........zit toch ik je hoofd dan zoiets.......
@cindy: ik zie ook wel de lol ervan in hoor van die doos. Ze doet het ene moment alsof ze super slim is en het andere moment heeft ze echt nergens verstand van. Een hele tijd terug had ze het ergens over wat ik niet wist en dat gaf ik ook toe (had met biologie te maken), vraagt ze aan mij of ik niet op heb gelet bij biologie. We hadden toen gezegd dat ik een ei van 18 mm had zegt ze: ow dus je bent nu zwanger? Echt geweldig dat ze dan eerst zegt of ik niet opgelet heb bij biologie. Je lacht je af en toe kapot met haar.