Dithje jammer dat we je hier moeten treffen..........niet zo leuk als er steeds meer meiden bijkomen want dan weet je gewoon dat er nog zoveel meiden zijn die in hetzelfde schuitje zitten en je gunt het niemand natuurlijk! mocht je wat willen vragen of vertellen dan zijn we er voor je! KNUFFEL! minniemouse
hoi judith, welkom hier, helaas zullen we maar zeggen. Als die PCOS niet bestond hadden we hier niet gezeten. Zoals je misschien gezien hebt zitten er een aantal dames die zwanger zijn maar ook bij ons is PCO(S) geconstateerd en zoals je ziet zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Heel veel succes met alles! Groetjes nicky
ik zal misschien niet zo heel veel zeggen, ben tussendoor tv aan het kijken (gtst) maar mocht ik gaan dan laat ik het even weten.
hubbie zit nu beneden tv te kijken. hij zou nog boven komen om wat dingen op te ruimen maar ik denk dat ie in slaap is gevallen.
Ik ben er ook vandoor. hubbie lastig vallen en dalijk om half tien de 2 clomis pilletjes........ truste allemaal!
Welkom hier Judith, ik hoop dat het jullie snel lukt een wondertje te krijgen.... geef de hoop niet op hoor!!
Goedemorgen, ik ben ongesteld!!!! Vannacht ongesteld geworden, het is nog nauwelijks ongesteld te noemen, maar het begin is er . Nu nog wachten op bericht van de kliniek...maar nu moeten we uiterlijk donderdag wel heen! @Judith, welkom hier! Wanneer ga je voor het eerst naar het zkh? Spannend hoor, als je iets wilt weten, vraag het een van ons! @Cindy, wowwww wat een schatje is dat neefje van jullie! @Duchess, fijn he dat internet soms ook een opluchting kan zijn als je iets vindt over je klachten. @Suus, gefelliciteer met jullie huwelijk! Supergaaf! Ik ben er weer vandoor, vandaag weer werken....
Judith, welkom hier! (helaas..) Debby wat goed!!! Al vrij snel ongi dus! Nu moet je wel donderdag, want dat is dan CD3 al toch? Ik zou vandaag ff nog bellen voor de zekerheid denk ik? Werk ze vandaag! Ik mag om kwart over 12 naar de verloskundige strakjes, en om 14.00 uur mijn jurk weer aan whiehoo.. haha. Kijk er erg naar uit. Dan gaan ze hem afspelden om hem nog te vermaken, maar hij paste eigenlijk zo mooi dat er volgens mij weinig vermaakt hoeft te worden! Ga er wel fotos van maken vanmiddag, want ik merk dat ik al een klein beetje vergeten ben hoe die eruit ziet (precies), en dat is toch ongemakkelijk... had gekeken voor schoenen maar wist de kleur neit meer zo precies bijvoorbeeld. Dat werkt dan niet. Dus mooi op de foto en vriendlief verbieden in mijn telefoon te kijken. Sowieso kan de kapster ook meer met een foto. Krijg er zooo'n zin in.
Bedankt voor het warme welkom. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe jullie er achter zijn gekomen dat je PCO hebt. Ik heb namelijk nog niet vaak gehoord dat vrouwen dit wisten voor ze zwanger wilde worden. Pff, duurt nog een week voor ik (inderdaad voor de eerste keer) naar het ziekenhuis mag. Ben wel heel benieuwd wat ik kan gaan verwachten. Liefs
@Judith, ik ben hier een klein beetje een vreemde eend in de bijt... ik heb geen PCO, maar bij mij wilde mijn cyclus niet opstarten. Dus aan mijn verhaal heb je denk ik niet veel. Iig is het bij mij gelukt met hormonen (clomid) zwanger te raken en ik hoop dat dat voor jou ook zal gelden! Wanneer moet je naar het ziekenhuis? @Duchess, groot gelijk dat je de jurk op de foto zet, das idd veel makkelijker met schoenen erbij zoeken enzo... ben benieuwd hoe het bij de verloskundige gaat vanmiddag! @Debby, wat fijn dat je ongie bent geworden, ik ben even kwijt of je nu ging beginnen met spuiten? of met clomid? @Hier, begint het steeds meer tot me door te dringen dat ik toch echt zwanger ben. De kwaaltjes vallen nu nog mee, al kon ik vannacht maar moeilijk slapen, stond dus al vroeg (5 uur) naast mijn mandje...
Judith Welkom, Ik wist het indd niet, en na meer dan drie jaar zelf aanmodderen in januarie 09 bij een gyn gekomen door een miskraam. Me dokter heeft me nooit door willen sturen doordat ik jong was en een normale cyclus had. In maart eerste Clomid gehad in april de tweede en in mei geopereerd aan me eierstokken (cystes weghalen) in augustus weer eerste keer clomid en zwanger . Heel veel succes de komende tijd ..
Goedemorgen dames. Heb alleen ff de reacties gelezen waar mijn naam in genoemt is geworden. Jammer dat jullie hem niet snappen. Maar het belangrijkste is dat ik hem snap. Het is wel heel duidelijk dat hij iets voelt voor mij (anders ga je zo laat niet met de trein, terwijl je een hekel hebt aan treinen) Hij vertelde me gisteren zelfs dat hij een character met mijn naam heeft aangemaakt in een online spel wat hij speelt. En dat doe je ook niet zomaar lijkt me. (toch?)
Zethu, ik denk dat het een teken is dat hij er echt nog niet aan toe is om een relatie te beginnen....