PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Judith, hier ook 3 jaar aangemoddert voor we er achter kwamen dat ik PCO heb.
    Ik woonde eerst in het buitenland en ben daar regelmatig bij de gyn geweest, ook inwendige echos gehad e.d. maar werd altijd weggestuurd.
    Ik was er teveel mee bezig volgens de gyn daar.
    In Nederland dus nog maar blijven proberen en in december 2008 heeft mijn huisarts me naar een gyn gestuurd doordat ik een cyclus had die al langer dan 120 dagen duurde.
    En dit was geen uitzondering! Had gewoon geen eisprong van mezelf en ben dus begonnen met CLomid en in augustus testte ik positief, met clomid 150mg!

Charpi, dat had ik ook in t begin idd! Heel vroeg wakker worden, hihi.

Zethu, ja hij is gek op je dus, waarom gaat hij er dan niet voor?

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hé Miranda! Hoe is het met jou?

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Duchess, ik hoop toch echt dat ik vannacht weer lekker doorslaap hoor, zit hier nu een beetje verdwaast te zitten, whahahahahaha:D

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha bij mij duurde het geloof ik tot de 6e week ofzo? Ik weet het niet meer zo goed. Het begon iig bij mij al een week voor de NOD! We waren op vakantie en werd telkens al rond 4 uur, half 5 wakker. En dat bleef thuis maar aanhouden. Op een gegeven moment stopt het wel!

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Dat geeft hoop Duchess, al mag ik tot nu toe niet klagen met de klachten... dit is goed te hebben...:p

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Goed!

Was aan het bijlezen....maar toen kwam er ff iets tussen en nu weet ik niet meer waar ik was! Naja...was er nog iets belangrijks te lezen?

Hoe is het met iedereen hier? Dikke knuffel! :D

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hihi Charpie bij mij begon het pas erg te worden vanaf week 6. Dus nog niet te hard roepen hoor. ;) En hoe verder je komt, hoe meer kwaaltjes... (logisch natuurlijk)
    Ik was telkens blij want ik had geen opkomend maagzuur, nou sinds vorige week wel 100 x per dag. Helaas. :p
    Niets van te zeggen dus haha!

Haha Miranda, bijlezen is hier soms bijna geen doen he? :p Bijzonders.. volgens mij niet? Misschien dat iemand anders wat bijzonders te melden weet? :p

Ik las dat je je eisprong op CD15 gehad hebt, moet je je banner dan niet even aanpassen? :D
    Want dan zit je alweer 7 dpo toch?! Dus nog maar 7 dagen voor testen?!

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Goedemorgen meiden!!

@dithje: Helaas welkom hier. Spannend he, zo'n afspraak! Succes hoor!
    @debby; jeeeej! ongi!! whoohooo haha
    @duchess; hihi weer paraderen in je jurk :D
    @dithje; hier er pas achter gekomen toen we een kindje wilde. Maar later is er een belletje gaan rinkelen van rare en onregelmatige menstruaties voor ik aan de pil ging, dus denk dat ik het al vroeg had, maar nooit gemerkt heb door de pil.
    Voor jullie natuurlijk een voordeel dat je al weet wat er aan de hand is toch?
    @charpi; hihi vreemde eend in de bijt :D blijf het een leuke uitdrukking vinden :p
    Ohhh en dat vroeg wakker worden.. blegh,.. gaat vanzelf weer over hoor ;)

Zo.. verder niets te melden eigenlijk.. gisteren is er nog hard gewerkt aan het kamertje, de muur is nu gestuct, dus nu de kamer schoonmaken en dan beginnen met schilderen enzo :) Vriendlief ging vandaag het behang bestellen, en dan neemt ie kleurwaaiers mee voor de bijpassende kleur verf, en de planning is dan om rond de 20e te gaan behangen. :D Aaaaaah kan niet wachten..pff
    Krijg het een beetje op mn heupen, het moet af.. :p

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohh leuk Tummetje!! Ben heel benieuwd hoe jullie kamertje gaat worden, wel fotos plaatsen als het zo ver is he! :D

Ik wil hier ook beginnen maar er moeten een paar dingen gebeuren voordat dat kan... Met de kastjes ophangen in de keuken (die zit langs de beebkamer) hebben ze door de muur geboort!!!! Dus dat wordt nog gemaakt, zo snel mogelijk maja... wanneer dat is? En onze vriezer staat op de babykamer, die moet naar de keuken maar daar moet eerst een extra stopcontact gemaakt worden want in de hoek dat ie moet staan zit nergens een stopcontact. Nu is t niet zon ramp als die vriezer er nu nog staat, kunnen we best al schilderen. Maar die muur moet wel gemaakt haha.
    Na de bruiloft wil ik echt beginnen, dan zijn we al 28 weken!! Gelukkig is het zo af als het moet, de meubels staan al in elkaar dus die schuiven we zo de kamer in haha. (wel even van mijn ouders naar hier vervoeren maar broer heeft een bus dus dat is ook geen probleem)
    Jeetje vind het nu wel snel gaan hoor, als ik denk dat ik dadelijk met de bruiloft al 28 weken ben... Wordt nu toch wel spannend!!!

Tummetje hoe wordt jullie kamertje? Watvoor kleur enzo? :D En had je al nieuwe meubeltjes gekocht?

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hihi een gat in de muur.. ja..dat moet wel gemaakt worden ja :p

Ja..raar he.. je beseft dan ineens dat je al zo ver bent.. moet er steeds aan wennen dat die banner onder mn berichten op mij slaat :| Heel apart gevoel is dat haha

Uhm.. ons kamertje, heel strak eigenlijk. Een muur wordt donkergrijs/zwart met fuchsia roze behang. De overliggende zijde wordt dat zelfde roze. En de rest is wit, de vloer is van hout, white washed. Witte hoogglans meubeltjes, en knalroze accenten. Gordijntjes ben ik nog niet over uit, de vitrages worden van mooi kant. En als ik toch een klamboe wil maak ik die zelf van die vitrages (ben er nog niet over uit of ik dat wil haha). En dan op die roze muur moet in witte letters de naam van de kleine komen. Denk dat ik die er zelf opschilder :)
    De rest van de kamer wordt opgeleukt met wat zelf gemaakte dingen, als een hartjeshanger voor het raam, de lamp die ik zelf gemaakt heb, een vogelhuisje, klompjes..dat soort dingetjes. :)
    Weet al goed hoe het eruit moet zien.. nu nog aan beginnen haha :D

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Duchess...ja dat denk ik dag 15...maar hou gewoon ff me oude cyclus aan. Dag 19 eisprong...en dan 17 dagen erna ongi worden...zo was het vorige cyclus en bij Alyssa vaak ook....

Vind het vreemd dat ik al een vroeg ei zou hebben kunnen gehad...maar ja het is gewoon afwachten...als ik idd op dag 15 dat ei had dan word het niets want we hebben pas op dag 16 geklust....daarvoor geen tijd of te moe enz...(kleine meis was aan het spoken, nog steeds trouwens hahaha)

Mijn LF is wel langer als 14 dagen...dat is in ieders geval al duidleijk na Alyssa en de laatste ronde....

Ik zie wel! Het is niet zoveel stress meer....vind het zo wel lekker dat ik 'normaal' ben...ff genieten van een 'normale' cyclus en dan lekker spontaan zwanger worden hahahaha...(net als een 'normaal' mens soms enkele maanden moet proberen)

Tummetje, wow wat een kamertje zeg...ik weet niet wat te zeggen..hier gewoon 1 knalroze muur de rest dezelfde kleur als onze kamer soort van zalmbruinig (neutraal) en dan hangt er 1 schilderij...met een roos erop en tekst erdoorheen...... Verder kamertje is kersenhout met beuken...

Dat is een bedje, kast, commode en plankje...

En ik heb zo een zak dinges...van de ikea hang je aan de muur en kun je dingen in doen...in de vorm van een eend. Roze kleurtjes enz...hangt naast de commode op de roze muur.

heb nog andere schilderijtjes en dingetjes op de kast staan...

Ik heb een klamboe..maar die ligt al vanaf aankoop in de commode.......nooit tijd gehad om op te hangen en toen we het konden werd ze te oud en waren we bang dat ze erin ging hangen..... Misschien bij een volgende!

Dus nogal simpel.... geen tierelantijntjes enz.....

Voor haar raam hangen trouwens donkerbruine vouwgordijnen...voor de duisternis...en als we hier ooit weggaan verkoopt dat makkelijker als felroze hahaha... (vond ik trouwens helemaal niet mooi staan met staaltje erbij!!)

Wel op haar deur maar aan de buitenkant, in de overloop...daar zit een hoogte meter geplakt, is een sticker. grote bloem met bijtjes en vlinders enz...heel fleurig, je ziet meteen dat dat ALyssa haar kamertje is!

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wij hebben niet zo heel veel haast met t kamertje, als het met 32 weken maar af is.

Gister hebben we een flinke slag kunnen slaan, het plafond was van betere kwaliteit (NIEUW) dan we dachten (ja heb je als je er nooit komt) dus die hoeft er niet uit :D. Wel willen we de raampeis die er in zitten vervangen maar ik heb zoiets van dat kan later ook wel. Ff rondom kitten buiten en de raampies van buiten schoonmaken en klaar is harrie :) . We gaan als nog voor een neutrale kamer, de planning is sisal beige (hebben we op onze slaapkamer ook) en een bruintint maar welke weet ik nog niet. De accesiores worden zacht roze :D. We houden beide niet van dat knallende dus ja dat zien we allemaal wel... Wel besloten om voor vloerbedekking te gaan ipv laminaat. Me vriend is erg asmatisch en de kans dat meisje dat ook is is dan natuurlijk groter dan dat je beide geen astma heb. In dat geval is vloerbedekking handiger, omdat de stof (niet dat er veel stof de tijd heeft om te vallen:p ) in het vloerbedekking blijft zitten en gooi je bij wijs van spreke een luier op het laminaat vliegt t omhoog en dwarreld naar beneden..
    Me vader had nog extra isolatie rollen in de werkbus liggen die komen er onder zodat de vloer extra geisoleerd is dusdat is altijd fijn. En denk dat hij ook maar moet komen schilderen :p Wij zijn er een kei in (NOT) en hij heeft een schilders bedrijf dus lekker makkelijk :D ..

Zo ik duik op bed ben kapot, heb al vanaf gister morgen meisje niet gevoeld dus eens kijken of ze wat activer wil worden..

Knuf

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo damesss

@dithje jammer maar toch welkom hier...
    ik heb ook 3 jaar geprobeerd om zo zwanger te raken tot ik vond dat het tijd werd voor onderzoek..eerst een intake gesprek gehad in helmond zkh maar dat schoot allemaal niet op,toen hebben we via via een adres gekregen van geertgen en heb me meteen aangemeld op hun website de volgende dag kreeg ik al een inschrijfformulier binnen..en een week later mochten we geloof ik al komen daar werd dus milde pco ontdekt..
    inmiddels al ronde 6 geloof ik waarvan de eerste 2 met clomid,en de rest met gonal-f en pregnyl... mag zaterdag testen!!!
    ik hoop dat er voor jou snel meer duidelijkheid is...

@debby jeeeyyyyyy ongi ik zei toch ik heb hem jou kant opgestuurd...haha hij is goed aangekomen toch!!!!

@duchess veel plezier met het passen van je jurk en idd foto maken is altijd makkelijk he.....

@zethu hij is wel gek op je ja dat is duidelijk maar dan ga je toch niet weg??? ik hoop dat hij je snel meer duidelijkheid geeft want hier heb jij eigenlijk ook niks aan he...

@tummetje coole kamer lijkt me dat hoor hahahaha.....

@duchess haha een gat in je muur,,hebben ze het te ver doorgeboord dan of heb je zo`n dunne muren vanuit die kant naar de andere kant hahahaha lachen maar ik zou het wel irri vinden jah....

@miranda ik duim voor een knalposi test voor je meid!!!!!

@hier voel me wel goed,ben nog steeds soms trillerig,en gisteravond ben ik op de bank gaan liggen en dat heb ik nog nooit gedaan(die bank is te klein voor mij haha)mijn benen erover heen gegooit en koud dat ik het had haha...
    net toen me ouders er waren een fikse opvlieger gehad compleet met roze wangen en al hahaha....
    en ben beetje zenuwachtig haha me moeder is namelijk 11 jan jarig en het zou wel een mooi cadeautje zijn he als ik zaterdag posi test....
    xxxxcin

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    is er nu helemaal niemand????? dat is onmogelijk

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hehe eindelijk doet ie het weer....
    zp lag er even uit....

en wat een rust hier zeg...

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jaa ik probeer al de hele tijd erop te komen maar helaas!! :p Ben blij dat hij het weer doet!

Ik ben echt helemaal HYPER!!!!
    Dus sorry dat ik op niemand reageer!
    Maar ooh, ik ben echt.... gewoon niet uit te leggen... hahaha!

Als eerste even vertellen over de APK van vanochtend. :p
    Waarschijnlijk idd een groeispurt gehad en de pijntjes die ik heb zijn niet erg. Komen vaak voor icm hoge bloeddruk maar die was goed, dus hoef me niet zorgen te maken! Hartje klopte ook gewoon en ze schopte echt hard tegen dat apparaatje hihi, moest echt even lachen. :)
    Maar jee ik ben alweer 5,5 kilo aangekomen!! In totaal dus nu 13,5 kilo... Dat is erg veel.. En ik eet helemaal niet extreem veel of ongezond ofzo. Ik moet deze week dus laten prikken op zwangerschapssuiker. Hopelijk is dat niet zo, maar dan snap ik niet waar die kilos vandaan komen! We zullen zien...
    Verder was alles dus gewoon goed. Nu over 3 weken weer.

Daarna ben ik de jurk gaan passen oooh wat istie mooi hihi.
    Alles afgespeld en toen zat ie nóg mooier. :D Heb meteen daar schoenen gekocht! Waren in de aanbieding en ze zaten echt geweldig lekker. Dus heb ook schoenen nu.
    Net op internet heb ik ook sieraden besteld, precies dezelfde als die ik bij hun omgehad heb, maar dan zo 200 euries minder haha. Die heb ik meteen besteld en betaald, dus die heb ik hopelijk ook snel!
    De 14e ga ik weer passen en als hij dan goed is, gaat ie mee naar huis. :)
    Ook hebben we vandaag de chauffeur geregeld dat ie de hele dag vrij houd hihi. Dus dat is ook mooi!! :D
    Helemaal super allemaal. Heb er zooooooon zin in!!!!
    Ben dood en doodmoe, maar zo hyper haha. Word een beetje gek van mezelf. :)

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahaha geweldig duchess dat het zo goed ging..
    beetje minder van test op zw suiker maar zal vast wel goed zitten toch??
    en beter 200 euries minder,kan je toch weer ergens anders aan uitgeven he...
    had je trouwens nog gekeken voor de bloemist??

xxx

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hahaha zie duchess al helemaal zitten *stuiter* *stuiter* :D

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Oh.. en dan moet je wel de rest van je verhaal erbij typen he tummetje.. *doos*

Sorry, ben een beetje melig :D

@duchess; hoop dat het geen suiker is! is geen pretje, heb uit het pco temp topic een verhaal meegekregen, brrr
    En een koopje dan he, die sieraden! Ze durven er echt veel geld voor te vragen..niet normaal eigenlijk!
    @cindy; hoe issie met jou meis??

Grrr.. waaaaaaar koop je drukknoopjes? (die knoopjes die je bij rompertjes ziet enzo)

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahaha zo zit ik wel echt bijna hoor!! Hihi! :D Zit ook echt met een big smile whahah.

Bloemist, mag ik niet naar kijken van mijn moeder hahaha!
    Ze zei dat hoor jij helemaal niet te doen!!! Vriendlief moet mij ophalen met mijn bruidsboeket!!!
    Dus ook een zorg minder. :D
    Moet van de week alleen nog even iets halen voor in mijn haar. En dan een afspraak maken met de kapster en dan is alles klaar wat ik nog moet doen!!!
    Mijn moeder gaat nog met vriendlief voor een stropdas, een overhemd en een mooie riem, en de bloemen. En dan is alles geregeld! Ohja en donderdag avond komt de fotograaf nog, om alles af te spreken.
    Spannend hoor!!!!!! :D :D :D

Die suiker, heb geen idee, zal zo eens googlen of er nog andere symptomen van zijn ofzo... Maar 13,5 kilo is wel erg veel.. Dat was mijn moeder aan t eind van de zwangerschap aangekomen. ;)

Deel Deze Pagina