PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @tante ook niet als je een keer tegen de buik aan duwt????
    ik zou het wel in de gaten houden hoor!!!
    me moeder heeft het ook meegemaakt maar dat zou ik maar niet hier neerzetten...

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Je hoeft de beeb pas vanaf week 27 elke dag te voelen he...
    Daarvoor is het heel goed mogelijk dat je ze 1 of 2 dagen niet voelt. Heb het er vandaag nog over gehad met de verloskundige!
    Zeker rond de 20 weken, hebben ze nog zoveel ruimte dat het goed mogelijk is dat ze een tijdje met bijv de rug naar de buikwand liggen. Dan voel je niets!
    Hopelijk voel je dr snel Tante!!

En idd als het zo is, dan is 't zo. ;)

Goed voornemen Cindy!
    Dan ga ik gewoon met je mee doen als ik ook echt zoveel aan ga komen nog. ;)
    Ik wist tuurlijk wel dat je dikker wordt als je zwanger wordt, maar nu gaat t zo hard ineens... haha.

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    vind t maar raar, ze was elke dag aant draaien en schoppen en nu ineens niet . Nou ja heb morgen toch een echo. Maar dit is niks voor Meisje

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Hier, de ongesteldheid lijkt te verdwijnen :(. Heel vreemd allemaal en niets van de kliniek gehoord...schiet niet op zo. Als ik morgen nog niets heb gehoord, ga ik zeker even bellen!

@Judith, ik had wel het vermoeden dat ik PCOS had. Ook gezien mijn verleden, ik was ook nooit regelmatig ongesteld en ben toen ik 16 of zo was ook bij de gyn geweest. Die zei toen dat ik vergrote eierstokken had en dat ze dat verder konden onderzoeken, maar dat moest dan inwendig en zo en dat wilde ik toen niet. Ze adviseerde om aan de pil te gaan, zodat ik een regelmatige cyclus zou heben. Dat heb ik gedaan. Ik ben in januari 2007 gestopt met de pil en ineens spontaan zwanger geworden van Ryan (nu 2 jaar). En tja...die hoop had ik nu weer, maar helaas :(. Direct verwijzing van de ha gekregen en de gyn bevestigde direct mijn vermoeden, PCOS.

@Duchess, zwangerschapssuiker heb ik ook gehad met Ryan. Ik moest op een gegeven moment ook insuline spuiten, maar daar heb je verder geen last van hoor! Je moet dan alleen naar de gyn ipv de vk, want de placenta kan dan sneller verouderen door de suiker. En mijn gyn (die ook PCOS bevestigde) zei dat de combinatie van zw.suiker/hoge bloeddruk ook vaker voorkomt bij PCOS. Dus ik ga ervan uit dat bij een hopelijk volgende zw.schap weer zo'n zware zwangerschap word....

@TanteMars, even goed in de gaten houden meis dat je je je kleine meisje voelt! En anders bellen hoor, liever een keer teveel dan teweinig!

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja haha alleen dan ben jij je kilo`s zowiezo al kwijt als ik ben bevallen hahaha...
    gaat zoveel maanden verschil in zitten hahaha

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik was trouwens "maar" 7,5 kilo aangekomen :D. Maar ik ben al dik van mezelf, dus dat scheelt ook :D.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey deb zolang je bloed ben je nog gewoon ongi hoor..
    met de spuiten krijg je het dadelijk ook minder dan normaal..
    en idd kun je nu niet meer bellen met de kliniek?
    geertgen geloof ik tot 19.00uur...

tante ik hoop dat je ze snel weer voelt hoor!!!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, bij ons alleen tussen de middag :S. Heeeel irritant! En nu bloed ik dus helemaal niet meer....

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm Tante, heb je geen angelsound?
    Zou me ook zorgen maken als ik beeb een dag of langer niet voelde hoor, dus snap 't wel..
    Anders gewoon bellen he, als je je zorgen maakt!
    (0oh zie dat je morgen een echo hebt, dus dat is iig fijn!)

Hmm ja Debby komt dat vaker voor bij PCO? Nouja tis te hopen dat t niet zo is.. Spuiten? Ahhhh.. mij niet gezien.. whaha..
    En bij de gyn, dat wil ik ook niet. Ben zo gek op mijn verloskundige. Nahja, als t zo is dan is het maar zo... hoop nu gewoon dat het niet zo is!!!

Haha Cin dan wacht ik gewoon met afvallen, gaan we er samen voor. :p
    Naja met borstvoeding val je ook al een hele hoop af, dat gaat dan vanzelf..

Deb raar dat je nu niet meer ongesteld bent?! Hoe was je baarmoederslijmvlies? Misschien heel dun?
    Stom dat ze niet geantwoord hebben! Morgen even bellen hoor, zou zonde zijn als deze maand voorbij gaat...!!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mischien ben je wat minder ongi nu dan normaal...
    ohhhh wacht ik stuur het wel weer ff op haha...
    nee serieus dit is echt vervelend jah...

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja en ik geef zowiezo geen borstvoeding dus dan gaat het langzamer haha...
    en ik krijg het er nu al bijna niet vanaf laat staan dan ooohhhh dat wordt wat ik zie me hier al over straat heen waggelen...pfff

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet het ook allemaal niet hoor...geen idee hoe dik mijn bslv was. Ik snap er ook niets van en baal er gewoon van. Zul je zien dat het allemaal weer niet goed gaat...

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tante heb je een leeg wc rolletje????
    daar kan je ook mee naar het hartje luisteren he....
    dat deed pap bij mam altijd haha

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    debske blijf posi denken meid!!!!
    je hebt mij destijds zoveel moet ingesproken en je moet dat ook bij jezelf doen hoor!!!!!
    echt het zal heus wel goed zitten...

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    uhhhh moet met d bedoel ik

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief van je Cyn, maar ik kan anderen heel goed motiveren, maar mezelf niet. Snap werkelijk niets van mijn lichaam

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga even eten.

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hou het gewoon even in de gaten en leg het morgen uit aan de tel...
    ik vermoed dat het wat minder heftig is deze keer....

ik kan dat ook goed hoor anderen aanmoedigen maar zit mezelf weer beetje druk te maken..

en ik heb weer wat me sigaretten smaken niet meer zoals het hoort hahaha

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    smakelijk eten deb!!!!!!

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby waarschijnlijk was je baarmoederslijmvlies gewoon wat dunner en dan vloei je dus minder!! Dat is heel normaal!
    Ik was ook altijd maar kort ongesteld.. ook met dikker slijmvlies.. Vroeger ook altijd maar 2 dagen ofzo!
    Niet te druk maken.. En al ben je niet lang ongesteld, dat kan geen kwaad verder hoor. Dan is alles gewoon al afgestoten. Je zit in een nieuwe cyclus nu dus niet druk maken om de oude!!
    Trouwens, snachts vloei je veel meer dan overdag he, misschien vannacht ineens wel weer?
    Je vloeit natuurlijk niet de hele dag door...

Luisteren met een WC rolletje gaat hier nog niet! Stond in mijn boek gisteravond, vanaf deze week kun je waarschijnlijk de beeb al horen met een wc rolletje.. Nou mooi niet hoor whaha.

Cin, smaken ze niet meer? Weggooien dan!! :p HIhi.

Deel Deze Pagina