haha ja ja ik moet het echt elek dag zien hoor!!!! daar zet ik alles voor aan de kant... nu ga ik vlug douchen dan koken en dan komt me schatje weer thuis....
alvast smakelijk voor straks! Weet trouwens iemand of het "normaal" is dat je bij de vk pas de eerste echo met de 15 weken krijgt? Toen ik laatst de assistente aan de telefoon had zei ze daar iets over. Ik hoop eerlijk gezegd wel dat we vaker een echo krijgen. We moeten sowiezo naar screeningscentrum de peel in helmond Beetje vreemd allemaal maar oké.
k heb geen id ik had de eerste met 5.3 week. termijn via VK met 9.5 . Ik heb toch maar de Vk gebeld, moest een glaskoud water achter overslaan en dan moet ze binnen een uur reageren
@tante: dus je bent weer wat gerustgesteld! Gelukkig maar. @echo: ik heb net nog eens zitten lezen. Als we de intake hebben gehad bij de VK moeten we een afspraak maken voor een echo, deze moet tussen de 10 en 14 weken zitten. Komt allemaal goed. Kan bijna niet wachten tot de 21ste! haha
Heeey!! @duchess; oeps.. wil je niet bang maken Hoop dat ze je snel kunnen testen hoor! Snap je gevoel wel hoor, ik had alleen het tegenovergestelde, ik ben altijd dik geweest, en juist nu mn gewicht een beetje stabiel bleef moest ik aan de hormonen en kwam ik weer aan. Toen raakte ik zwanger (stond voor mij gelijk aan aankomen) en bleek er ineens gewicht af te gaan.. Moet wel zeggen dat ik het stiekem niet erg vind, zolang het niet extreem is en de baby er geen last van heeft. Vind het dan ook raar dat iedereen ineens mn buik wil zien, die ik juist altijd verhulde.. een zwangerschap is niet alleen een lichamelijke verandering, ook geestelijk moet je een flinke knop omzetten. @baby voelen; heb sinds ik haar voor het eerst voelde, nog nooit een dag gehad dat ik haar niet voelde. Dacht ook dat het niet iedere dag zou zijn..?? @debby; oh wat raar, misschien zoals de rest zegt, niet zo veel slijmvlies? @cindy; ohhh mooi zo.. sigaretten smaken vies.. gaat allemaal de goede kant op Haha mijn vriend vond het potje lozen maar niks hoor.. "ja dag.. ik ga een beetje aftrekken op commando" hahaha @debby; jeej! donderdag dus de afspraak! @nicky; hier de eerste echo met 7+5 en de termijn op 10+5, daarna iedere controle weer @tante; laat je het ons even weten?
Tante spannend zeg.. hopelijk voel je haar ook binnen een uurtje! Laat je nog wat weten? Nicky hier via de verloskundige met 12 weken een echo gehad, de termijn echo. In t ziekenhuis met 5 en 7 weken extra echos voordat ik overstapte naar VK. Met 7 weken klopte t hartje en mocht ik gewoon naar de verloskundige. Tumm je maakt me niet bang hoor, het is nou eenmaal zo. We zien het wel, als het zo is is het zo! Ik heb de beeb ook vanaf 17 weken elke dag gevoelt dus ik zou me ook druk maken als het een keer niet zo is! Maar het MOET niet. Kans is groot van wel, maar vanaf 27 weken móet je ze elke dag voelen. En idd precies wat je zegt... ook geestelijk verandert er van alles. Je weet dat je lichaam verandert als je zwanger bent maar t is toch echt wel wennen. Kan me ook goed voorstellen dat het voor jou ook wennen is! Ikheb een nieuwe buikfoto geplaatst!
OH, ik heb ook een foto van de jurk online staan..... heb de fotos geupload, maar viel me op dat ik geen 1 foto van t eind heb!! allemaal tussen t spelden door.. Deze foto is t beste, maar daar is het jasje nog niet afgespeld. De jurk zelf wel!! Let niet op mijn hoofd trouwens haha. http://www.mijnalbum.nl/Foto-V8UJPSHL.jpg Ik houd hem ongeveer een half uurtje online denk ik en dan verwijder ik hem weer!!!
@tante: ik hoop dat het gaat werken dat glas koud water. @cindy: mijn hubbie vond het ook maar niks dat sperma onderzoek. Moest hij 2x. 1x in het zkh om te kijken hoe actief het allemaal was, en 1x bij geertgen voor een zaad/slijm onderzoek. @judith: sorry helemaal niet aan gedacht daarstraks... hier in februari 2008 de implanon laten verwijderen. Hierna ruim een half jaar zelf geprobeerd zwanger te worden, onze huisarts vond het allemaal maar te lang duren en heeft ons toen doorgestuurd. Zijn eerst naar het ziekenhuis gegaan maar dat schoot allemaal niet op en zijn op 4 augustus 2009 voor de eerste keer bij Geertgen geweest. We zijn in totaal 12 keer daar geweest (inclusief afspraak van 30-12) Bij mij werd redelijk snel pco geconstateerd omdat we er zelf ook een beetje achteraan zaten. Ik had het HSG onderzoek gehad en toen moesten we eigenlijk een half jaar wachten terwijl we nog een zaad/slijm onderzoek moesten doen. We hebben toen bewust naar een andere gyn gevraagd en die hielp ons wel verder en zei zelfs: wat een onzin dat jullie een half jaar moeten wachten, we gaan gewoon meteen door. Ik heb toen 1 ronde provera/clomid gehad en zie het resultaat. Maar we zijn er nog niet, nog 4 weekjes wachten en dan zijn we de meest kritieke tijd voorbij. Groetjes Nicky
Zoo, je buik groeit mooi zeg!! Daar kan je echt niet meer om heen! Ohhh wat een mooie jurk!!! Staat je goed! Haha, en ik had nog niet eens op je hoofd gelet tot je het zei.. haha lekker smoeltje
Hahahaha ik dacht achteraf nog, volgens mij had ik dat beter niet kunnen zeggen!!!! Nu gaat iedereen juist naar mn gezicht kijken whahaha. Het gaat om de jurk. HIhi! In de bloem zitten strass-steentjes, en dat is ook alle blingbling die erop zit!! Komt een strass ketting en armband bij. Jasje gaat uiteraard ook uit hihi. Dan is hij strapless. En mijn haar wordt natuurlijk ook gedaan. Ooh heb er zon zin in. Enne mijn buik, ja die is deze week écht gegroeit. Ik merkte het ook aan de jurk!! De verloskundige zei ook al dat we een spurtje gehad hebben!
ik ga deze week ook maar eens beginnen met buikfoto's maken. Je ziet het vooral 's avonds stees beter, maar ook overdag begin je het al redelijk goed te zien.
ff snel de VK heeft de repeat toets ingedrukt, ze wil t uur niet afwachten. We moeten nu naarde praktijk Tot straks \Kus
@ Debby, fijn dat je donderdag terecht kunt! @ Nicky, hoe kwam je er dan achter bij die collega? Ben benieuwd. Wel leuk zeg hebben jullie straks veel om te delen! @ Duchess, je hebt een prachtbuikje!!! En mooie jurk!! @ Tante Mars, ik denk aan jullie.. Succes.. Goede vk dat ze terug gebelt heeft!!!
Toch wel eng als je je kleine een dag niet voelt.. Ik voelde de kleine gisterenavond uren niet meer toen schrok ik al..
Ik ben ook altijd een beetje gespannen als ik haar een paar uur niet gevoelt heb idd... Lijkt me idd eng... Hopelijk is het neits ernstigs, maar zit ze gewoon met haar rugje naar de buikwand ofzo.