PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Gelukkig tante!!!! Fijn dat alles gewoon goed is. :)

Ben de papieren aan t invullen voor de ceremonie.. bijna klaar.. Vrijdag moeten we naar t stadhuis om alles in te leveren en te bespreken wat er gezegd wordt e.d.
    Moet nog alleen ff gegevens van mn beste vriendin invullen, die is mijn getuige.. :D
    Zo leuk allemaal he..!
    Daarna ga ik weer lekker op de bank en dan kom ik er niet meer vanaf vandaag htot ik naar bed ga dan. ;)

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Tante, fijn dat alles goed was.

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tante, gelukkig dat alles goed was!

@hier, gisteravond heeft de ongesteldheid doorgezet en nu loop ik zowat leeg :D. Nu hopen dat morgenochtend alles goed is met de echo en we "eindelijk" weer verder kunnen!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zie je wel Debby! ;) Bij een menstruatie vloei je nooit 24 uur aan één stuk.. dat is heel normaal! Gelukkig maar!!! Nu met goede moed verder he!

Goedemorgen, trouwens!

Ik heb hier gister echt een paniekaanval gehad ofzo whaha. Hormonen & trouwspanningen, werken niet goed samen!!!!
    Heb al de fotos van mijn jurk verwijdert. Ik vond hem op de fotos namelijk helemaal niet zo mooi als in het echt.... en ging helemaal twijfelen, heb ik wel de goede jurk gepakt etc?
    Ook omdat dit soort jurk, niet het soort jurk was wat ik altijd wilde hebben. En na een reactie van een vriendin van 'hmm niet mijn smaak, maarja jij moet m dragen' ben ik zo hard gaan janken hahaha...
    Was wel vrij snel weer rustig.. maar toch.. pffff.
    Laat de jurk aan niemand meer zien en kan mezelf voor me kop slaan dat ik dat gedaan heb. Tis mijn jurk, ik voel me er een prinses in, en hij zit lekker en ik was er geweldig blij mee!!! Tegenover alle echte prinsessenjurken met blingbling en lange sleep, was dit de enigste waarbij ik meteen zoiets had van 'dit is hem!'
    Dus nu kijk ik er niet meer naar, over 2,5 week trek ik hem gewoon weer aan en dan is ie nog mooier omdat hij vermaakt is, mijn sieraden, make up, kapsel erbij...... En wed maar dat ik me dan een prinses voel!
    (whaha zit er alweer bij te janken.. wat een spanning zo voor een bruiloft zeg.....)
    Komt goed, he meiden?!

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik was gisteren te laat om je jurk te zien......zou ik hem pleeeaaasee mogen zien? Ik ben heel eerlijk, en als ik hem mooi vind dan zeg ik dat ook!! Trouwens, het is heel smaak bepaald...en jij vind hem helemaal bij je passen..maar ik ben nu zooo nieuwschierig! Hihi

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb alle foto's verwijdert, dus kan hem niet meer laten zien... Sorry!!

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jammer :( was zo benieuwd...

Maar alles verwijderd..zonde!! Daar krijg je spijt van hoor....

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijn moeder heeft nog foto's. ;) Ik wil ze gewoon niet op mn pc hebben... ga telkens zitten kijken en twijfelen!!
    En heb straks toch goede foto's, met de bruiloft zelf. ;) Dit waren ook gewoon rotfoto's.. de jurk was er gewoon niet mooi op..

Maja genoeg, wil niet meer over de jurk praten whaha.

Ik heb net met het bed opmaken een fles parfum van het kastje gegooit..oeps.. het ruikt wel lekker nu.. ik ook, haha!

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Rustig hier, jammer!!!
    Heb een luie dag vandaag, ahum. Heb net alle keukenkastjes uit gedaan en opnieuw ingedeelt. Al de 3e keer sinds een maand ofzo? Nesteldrang zullen we het maar noemen whaha.
    Vind t gewoon fijn werk want doe het zittend. :p Hihi.

Waar is iedereeeen.. :)

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ohhh duchie.. het is jouw jurk! en wat anderen vinden, jammer dan! je bent gewoon straks een prinsesje op je bruiloft!!!

@debbyl jeeej, nu toch flink ongi!!! :D

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    duchess, ja idd...gewoon lekker van de foto's van straks genieten hoor!!

HIer ook geen foto van het passen hoor, maar dat kwam omdat ventje mee was....2e keer ophalen was met mijn mama, toen weer gepast, maar weer vergeten foto's te maken hahaha.

Bruiloftsfoto's zijn dadelijk wel des te mooier, omdat je weet hoe hij eerst 'niet' zat....hihi

Dikke knuffel, enneuh wil je hier ook de kastjes uit komen ruimen??? Staan nog steeds dozen in waarop keuken stond die nog uitgepakt moeten worden whahahaha.

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja straks is ie nog veel mooier en zo is de jurk gewoon. :) Het heeft weinig nut om nu te gaan zitten kijken naar fotos want hij is nog niet vermaakt ofzo... Geen sieraden niks erbij.. Dat ziet er straks toch heel anders uit!!

Hahah nog steeds dozen staan? Hoelang woon je al daar? :p
    Zou daar niet tegen kunnen, haha. Maar heb dan ook beetje smetvrees. Hier zijn we savonds verhuisd, en toen heb ik meteen alles ingeruimd haha! om 2 uur lagen we in bed, maar alle dozen waren leeg!! :p

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @debby jeeyyy hij is weer goed aangekomen haha... op naar heel posi bericht van jullie.....

@duchess nou ik vond hem toch echt mooi!!!!! en past ook goed bij je...
    en als jij zegt dit is hem dan is het hem gewoon...
    iedereen heeft altijd wel wat te zeggen en het gaat erom of jij hem lekker vindt zitten en mooi vind want kan goed zijn dat ze het op je huwelijk wel mooi vind meid...
    je moet er de dag nog bij bekijken he...

@hier nou ik voel me vandaag heel down,zit helemaal niet lekker in mijn vel..moet nog steeds de shag gaan halen die we al 2 dagen bijna niet hebben,maar ik voel me dik en lelijk..heb het idee dat als ik naar buiten ga dat iedereen me uitlacht en komt allemaal door de spuiten dat ik zo opgezet ben...in ieder geval zit het me echt niet lekker,,ik heb dus ook gezworen dat als ik zaterdag nega test ik direct weer ga zumbaen en hierboven ga sporten want ik kan me zo echt niet op straat vertonen zonder ik er een shit gevoel bij heb..(me vriend dacht wat heb ik nu weer gedaan ik begon in een kkeer te huilen)..
    en heeft me wel kunnen troosten maar het gevoel blijft toch wel hoor!!!...

zo nu heb ik een keer lekker geklaagd haha

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Aaaaaaaah ik moet een (trouw)jurkje hebben voor een baby van 5 maanden :D Mn dochter is straks bruidsmeisje bij mn tante!! :D
    Waaaaar kan je zoiets vinden?

@cindy; ohhh dikke knuf voor je meis!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thxx tumm
    ik weet eigenlijk niet waar je dat zou kunnen krijgen,,vind het wel intressante vraag haha...

xxx

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tummetje, wij hebben de jurk voor ons bruidsmeisje gekocht bij Suits you well :D
    Hebben ze ook babyjurkjes!

Wat superleuk trouwens!!:)

Cindy dikke knuffel van mij!!!!
    Enne sporten mag ook als je zwanger bent he, alleen niet té natuurlijk!
    *knufff*

Wbt de jurk, het gaat er me niet zo hel erg om dat zij m niet mooi vond, maar bedacht me toen, waarom laat ik hem al aan iedereen zien?! Heb m overigens aan niemand laten zien die de dag zelf erbij is, dat wilde ik niet.
    Maar ik ging zelf heel erg aan mezelf twijfelen. Denk toch omdat t een heel ander soort jurk is als ik altijd gewild heb!
    Maar een grote prinsessenjurk met lange sleep en zulke dingen, is gewoon niet mooi én niet prettig met mijn buik... dat is mooi als je een slanke taille enzo hebt. Het stond nu gewoon echt niet, en dat moet ik niet vergeten!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jou dag wordt echt jullie dag meid...
    en je hebt de goede keuze gemaakt anders had je hem echt niet gekozen toch....

ja ik was bij de fitness coach van vriend geweest en hij zei als je nooit sport en je wilt zwanger raken zou ik er nog mee wachten..want je hartslag ofzo mag niet hoger dan 140 komen anders wordt je baarmoeder te heet,stond in zijn studieboek liet hij ook zien...
    en aangezien ik echt geen conditie meer heb zou ik het eerst op moeten bouwen...en zoals ik mezelf ken ga ik het een beetje forseren en ga ik echt te hard sporten,want ik word echt niet goed van mijn lichaam en dat heb ik zeker 8 jaar zo..alhoewel 4 jaar geleden was ik nog mooi wel dik maar het kon zeg maar!!!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh en mam heeft de testen alweer gebracht en die liggen me echt te roepen vanuit de kast hahaha...
    maar nu ga ik echt een keer wachten tot dat ik mag...

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha haalt je moeder je testen? :p

Ja klopt als je t echt niet gewend bent is het niet verstandig.
    Maar bijv een stukje wandelen ofzo kan wel, en dat is ook al goed!!

Pff ik heb me toch last van mijn bovenrug, dat heb ik nog niet eerder gehad zo. Zwaar vervelend, kan het ook niet zelf masseren. :p (bij mijn bekken doe ik dat wel eens zelf, daar kan ik nog bij :p )

Deel Deze Pagina