nee ik had er nog 6 over en me vriend heeft ze aanhaar gegeven zodat ik niet te gek, zou worden om elke dag te testen haha.. en ze zei hier heb je er alvast 2 hahaha...
Hahaha ohzo. Hihi. Ja dat zou helemaal mooi zijn, mijn eigen privé masseur! Nu masseert vriendlief me zowat elke avond heeeerlijk, maarja overdag kan dat niet he? Haha. Heb een half uur geleden mijn zus gebelt die moest even de voeten opmeten van haar dochter... voor de schoenen.. ze zei ik ben in de winkel, ga nu naar huis dus bel over 10 minuutjes terug.. Is al half uur geleden, heb nog steeds niks gehoort. Wacht nog een kwartiertje en dan bel ik zelf maar weer he?!
hahaha miran wij hebben ook nog dozen staan hoor en wonen hier nu vanaf 1 dec 2008 hahaha je moet is weten hoe het er boven uitziet.. ik kom maar niet bij met de was haha lui**** ikke komt de wasmachine staat boven en de droger beneden om iedere keer op en neer te huppelen zoek ik echt niet hahahaha...
Haha kan me zulke dingen echt niet voorstellen! Ik heb daar nooit problemen mee, ben eerder té fanatiek. Grappig na een jaar daar wonen nog steeds dozen. Hier tegenover woont iemand ook al een jaar minimaal. (wij wonen hier nu een jaar en zij woonden er toen al) En dat huis is echt niet normaal. Als ik ze door de keuken zie lopen, zie ik ze hun benen optrekken om over de dozen en rotzooi te stappen!!! Er hangen nog geen gordijnen, de ramen zijn allemaal stoffig en ze hebben zelfs nog een bouwlamp als lamp in de slaapkamer! Zelfs ik erger me dus al daaraan vanaf hier, laat staan als ik er zou wonen whaha! Ik zou gillend gek worden. Ik ben heel erg netjes en opgeruimd.. pak elk klusje meteen aan eigenlijk... Is fijn, maar soms ook niet. Vriendlief wordt soms gek van me, ik kan t niet begrijpen dat hij savonds soms de afwas een uurtje laat staan bijvoorbeeld. Toen ik nog geen bekkenpijn had deed ik het meteen en was alles meteen weer netjes. Dat zijn echt dingen waar ik me dan aan irriteer, erg he! Whaha.
hahahaha ik doe de afwas pas s`ochtends... en de rest ook meteen erachteraan,de huiskamer zal je niks vinden qua stof of rotzooi maar boven sjonge jongen.. onze slaapkamer is al gedaan is netjes nu maar die andere kamer niet haha en de douche al helemaal niet.. maak er me ook niet zo`n druk over want niemand heeft boven iets te zoeken haha... hier wordt echt geleefd en dan zijn we maar met zijn 2en en een hond.. als we voor zitten is het daar een troep en aan de eetafel netjes andersom dan is het voor weer netjes haha.. maar er gaat zeker wel verandering in komen hoor... ik doe nu ook bijna alles alleen he,denk je echt dat meneer zo uit zichzelf iets zou doen pfff maaaarr als hij het doet doet ie het ook perfect he,geen kruimeltje niks te zien dan blinkt het gewoon...
ben een slechte huisvrouw...dat is het gewoon en ik denk maar zo...als er iets in zat wat ik nodig had gehad was die doos al leeg...dus zal er wel niets belangrijks inzitten. En joh! Als ik eraan toe kom, dan is het een verrassing want dan vind je allemaal leuke dingen die je al vergeten was...hihi..
Hier is het andersom, vriendlief helpt wel maar doet alles maar half half, dus uiteindelijk doe ik de meeste dingen nog na! Ik ben heel erg hoor.. alles is bij mij netjes en schoon.. Ook de slaapkamer en de douche. Anders word ik gewoon gek, ik kan niet tegen rotzooi. Als vriendlief af gaat wassen bijvoorbeeld, dan moet ik echt op de bank gaan zitten ofzo. Als ik zie hoe hij dat doet (spetters vliegen in het rond enzo!) word ik helemaal gek whaha. Ik kan er best tegen als er rotzooi gemaakt wordt, als het maar méteen opgeruimd wordt. Dus als er wat geknoeit wordt meteen een doekje en het even opdoen etc. Vriendlief heeft wel eens de neiging om het dan de volgende ochtend pas op te doen...grr.. Nu met mijn bekkenpijn is het hier wel minder schoon als voorheen.. De vloer vooral, want die doe ik dus niet. Maar sochtends als vriendlief de deur uit is begin ik standaart, bedopmaken, alle kastjes afdoen in de slaapkamer, gordijnen open, deur naar t balkon open, alle kleren die overal liggen opruimen. Dan kijk ik altijd in de wasmand wat erin zit, zit er een volle machine in dan draai ik die. Dan haal ik een doekje over de tafels in de woonkamer, leg alle speeltjes van de hond terug in dr mand, schud alle kussens op de bank op en leg ze netjes.. Dan door naar de wc, doekje over de bril en pot zelf.. scheutje chloor erin. (en eens in de paar dagen grote beurt) Keuken, de afwas opruimen (hij wast af en zet het op n droogrekje, ik ruim t dan sochtends op) en keuken af doen. Door naar de badkamer, wastafel afdoen, raampje open... En dan is alles weer netjes. Haha! Doe dit nu wel met steeds even zitten tussendoor.. maar veel werk is het niet en op deze manier trek ik t nog. Maar moet echt niks gaan doen waarbij ik moet bukken of bijv stofzuigen en dweilen.. Bed opmaken lukt me nog net, zeg maar. Voor de zwangerschap deed ik véél meer. Waste sochtends ook nog alles af van t ontbijt enzo. Stofzuigen en dweilen deed ik. De ramen waste ik echt heel vaak.. whaha.. Zie nu wel in dat dat niet nodig is zo vaak. De vensterbanken deed ik paar keer in de week, heb ik nu al weken niet gedaan en t ligt er nog netjes bij.. Ja soms even stofdoekje eroverheen, maar niet nat! Dus leer nu ook wel dat t niet nodig is zóveel te doen als ik altijd deed. Whaha.
ja hier precies zo,,in ons ander huis hadden we alles rood wit zwart dus die kleine dingen schalen vazen enz,zitten allemaal in dozen op zolder gordijnen enzo.. de keuken was knalroze dus die roze dingen staan ook allemaal in dozen,bekers borden,kopjes vorken enzo/... nu hebben we alles limegroen-goud brons wit... ik zou niet eens weten wat ik tegen zou komen op zolder(ben er nog nooit op geweest hahahahaha...is zo`n houten vlizotrap en daar klim ik echt niet op...haha ik heb weer iets raars heb normaal altijd zo`n kanonnen van (.)(.) en nu helemaal niet ze zijn zacht en me tepels zijn gloeiend heet...that`s it.. xxx
ja hier ook hoor!!! als ik zie hoe meneer afwast die doet er bijna een uur over,bij hun is het normaal alles eerst 1 voor 1 afspoelen dan 1 voor 1 inzepen dan weer 1 voor 1 afspoelen,en daar heb ik het geduld echt niet voor hoor als ik dat zie raak ik ook geirriteerd alles is dan nat de vloer en al en we hebben laminaat dus mag niet zo nat worden he,als ik er dan wat van zeg ooohh dan moet je die kop zien hahaha
thxx miran.. ik voel om eerlijk te zijn ook helemaal niks,en dat vind ik niet echt meewerken voor een posi gevoel haha.. ja vanmorgen dan dat trieste gevoel maar is nu ook in een keer weer weg haha heb zelfs zin om weg te gaan wat kan je je soms gek voelen he.. ben vlug naar boven gegaan wasm.aangezet haha voel me raar tegen over duch hahaha ik dacht nou voor de verandering zou ik het toch maar eens doen hahahaha... ja en heel klein beetje rommelende darmen maar voor de rest houdt het op... haha en dan zei ik nog wel tegen charpi meestal als je niks voelt ben je juist zwanger en ze was het ook nog,en nu heb ik zelf geen hoop meer hahahaha
Haha zo wast vriendlief ook af!!! Hihi! Miran, veel?? Ik ben om 11 uur altijd klaar en dan denk ik ooh wat moet ik nu de rest van de dag doen!! Haha! Maarja moet ook niet meer gaan doen hoor, dan ga ik kapot van de pijn. Ik kan het op deze manier gewoon netjes houden. Echte klusjes begin ik nit aan, die zijn voor vriendlief. Zo vind ik dat de schoenenkast een keer uit gedaan moet worden en alles er weer netjes in gezet moet worden.. Dat laat ik aan hem over. Ik houd het gewoon voor het oog netjes en schoon..! In de kasten dat doen we samen waar ik kan helpen, help ik! Maar soms doet hij t ook alleen. Voor de zwangerschap deed ik die dingen wel gewoon. En toen werkte ik ook halve dagen. Spannend Cindy... mijn borsten waren ook heel zacht voor de NOD.. de dag dat ik ging testen (2 dagen na NOD) ineens super hard en gespannen! Whahaha hee je moet niet gaan wassen voor mij!! Interesseert me weinig wat iemand in zijn huis doet, ik vertel alleen dat ik dat niet kan hahah.
neee haha je bracht me gewoon op het idee hahaha... grappig dat ze dan toch hetzelfde afwassen hahahaha...
Pff heb mijn zus maar eens gebelt, inmiddels een uur en 20 minuten later!! OOh ik was het vergeten.. Fijn!! Had dus allang naar bed gekunt.. Nahja nu is mijn nichtje niet thuis.. dus belt ze vanavond weer. Duik dus zo mijn bedje maar in he!
Haha ja eerst afspoelen (dit doet ie altijd meteen na t eten wel, dan kan ie t netjes neerzetten zeg maar.. maar dat doet ie ook pas sinds ik ging zeuren dat hij op zijn minst de keuken een beetje netjes achter kan laten na t afruimen van de tafel! ) en na het afspoelen met zeep afwassen, en daarna weer afspoelen. Zijn vriend die een tijdje terug hier logeerde, was er ook van overtuigd dat afwasmiddel giftig was voor ons. Ik zei nou, als dat zo was, dan gebruikte niemand het hoor!!!
ja haha dat zei hij dus ook is vergif en je moet het goed afspoelen haha ikke lachen jonge haha dan is ie weer pissig he want lag zijn cultuur uit.. nou sorry ik ben thuis wel nl opgevoed maar nooit met nl echt opgetrokken dus cultuur ken ik wel hoor... dan begint daar weer discussie van te maken hahahaha..
Sommige dingen zijn gewoon grappig en slaan nergens op... Vind ik ook hoor! Zo zat schoonmama een keer te vertellen dat als t spiertje bij je oog zo samentrekt weetjewel, als je rechteroog dat doet dan gá je ver weg, en als je linkeroog dat doet dan komt er iemand van ver weg... Ik moest zo hard lachen haha... Zo hebben ze heel veel dingen!! Gelukkig is vriendlief ook niet zo heel bijgelovig hoor.. Maar hee ik ga ff liggen!! Tot strakjes!