Veel? Ik vind van niet hoor!! Misschien lijkt het veel zo.. maar het is zo klaar! Meer dan 40 minuutjes is het niet vaak... Hihi. Ik vind opruimen/schoonmaken fijn... krijg er een fijn gevoel van.. en als het hier weer zo lekker ruikt en schoon is, voel ik me de rest vd dag fijn!
Pfff haha. Zit de muziek voor de bruiloft te luisteren zodat ik zeker weet dat dit het wordt. Krijg meteen weer tranen in mijn ogen haha wat een emotionele gebeurtenis zeg.. pfff.. ik jank nog even verder...
Het is ook fijn als je huisje schoon is maar poeh elke dag zoveel en hetzelfde doen dat kan ik niet. Het lijkt misschien ook wel meer dan het is hoe je het opschrijft zo acher elkaar. Ik deed ook voorheen elke dag stofzuigen maar sinds de misselijkheid beperk ik dat wel en dweilen gebeurd hier zoiezo niet elke week. Gelukkig wordt het hier ook niet zo snel smerig . Maar nee ik kan dat niet elke dag àlles. Wacht maar tot de bruiloft zelf mag je de make-up wel bij de hand houden hihi.
haha de beneden verdieping doe ik wel elke dag stofzuigen sweilen de tafels af de kussens van de bank weer recht leggen,televisie +kast af de vensterbanken de keuken enzo maar boven nee hoor.. 2 of 3 keer per maand is al veel... ennuh ladies ik ben naar de winkel geweest en toen ik thuis kwam ben ik meteen met de hond door het park hier gelopen kom nu weer binnen ohh en ik voel me echt goed nu gelukkig... xxxx
Fijn dat je je goed voelt Cindy!!!! Ja MP ik denk dat het idd meer lijkt als je het zo opsomt. Het is zo klaar altijd haha. Slaapkamer vind ik zelf juist heel erg belangrijk dat het daar netjes en schoon is. En de badkamer ook want daar poets ik mijn tanden enzo. De beebkamer is op t moment een rommeltje en daar kom ik dan ook niet, want ik kan daar gewoon niet tegen... Dat ruimt vriendlief binnenkort een keer helemaal op en dan is het weer netjes haha. Maar de rest is alles áltijd netjes en schoon... ik ben zo iemand die zich al ergert aan een stoel die scheef staat, helemaal sinds ik zwanger ben! En het is een kleine moeite hoor, en daarbij vind ik het gewoon lekker om te doen, dus waarom niet. Nu moet ik het wat rustiger doen en ga ik wat vaker zitten, maar pff als ik dit niet doe dagelijks dan vind ik het ook echt een rommeltje. (en dat ziet iemand anders dan helemaal niet zo, haha) Ja ik ben erg.... Haha.
@ Cindy, fijn dat je je weer goed voelt houd dat vast . Haha oh dat heb ik ook hoor dat alles recht moet staan . Laatst stond het tv meubel ineens scheef (had me mannetje aan gezeten) en heb wel 5x verschoven en gekeken of ie nou goed stond irritant. Hier is de babykamer volgens mij het schoonste van het hele huis hahah. Vind het ook heerlijk om daar schoon te maken.
ja maar die moet geloof ik ook iets van 4 maanden stofvrij zijn toch voor de beeb komt... ja het was wel fijn met de hond lopen wij hebben hier zo`n supergroot grasveld nog groter dan voetbalveld en dan rent ie haha hij was zo aan het rennen richting mij dat hij niet optijd kon remmen dus ik lag bijna op me gezicht haha en dan lach ik me dood he alleen hahahaha
Haha ja dat heb ik ook! Zie nu ineens dingen scheef staan terwijl ik dat eerder niet zo extreem zag. Viel me laatst zelfs op dat een muur bij mijn ouders scheef is, en dus alle meubels eigenlijk scheef staan. Heb er weet ik veel hoelang gewoont, en het valt me nu ineens op!! De babykamer wilde ik eerst ook heel netjes houden maar toen we hebben behangen is het een rommel geworden. Er staat nog een slaapbank (was eerst logeerkamer) en die ligt vol met dingen van vriendlief... Verder is het er schoon en netjes, maar ik vind het rommelig en erger me daaraan, haha. Waarschijnlijk is t in een half uurtje opgeruimd, maar ik begin er niet aan. Vriendlief heeft er zooi gemaakt, dus die mag t opruimen! Bij binnenkomst trekt hij altijd zijn schoenen en jas e.d. uit in die kamer... en dan gooit ie t op de bank!! Strakjes kan dat niet meer natuurlijk. Maar nu is het nog geen babykamer.. er moet nog zoveel gebeuren.
ja hier op de aanstaande beebkamer hebben we de box open staan en de beeb spulletjes we hebben die 2 maanden geleden helemaal netjes gemaakt opgeruimd alles en 3 dagen later ging ik kijken heel die box lag vol met kleren en weet ik veel wat sorry hoor ik raak het niet aan als hij het er neer kan gooien kan ie het ook eruit halen toch!!!
Nou idd!!! Ik ben maar alvast aan t eten.. vriendlief komt laat, rond half 8.. Eten had ik al klaar en ik had honger. Dus maar vast gaan eten. Bijna op, dan nog een bakkie vla en klaar.
ik geloof best dat je het spannend vind deb... achteraf zou je zeggen was dat alles!! hmm wij eten vandaag gehakt broccoli kaas van maggi geloof ik zoo lekker... maar schatje is pas 20.00 uur afgewerkt