Haaaaaai ik ben er hoor! Wat een geschoonmaak allemaal hihi, wordt er moe van als ik er aan denk Spannend debby, morgenvroeg al lekker! Scheelt het wachten een beetje he zo... iemand nog iets te melden?
Haha goedzo Tante!! Gelukkig maar! Klinkt lekker Cindy! Ik heb macaroni gemaakt en al de helft opgegeten... haha! Cin het is alweer bijna donderdag, nog maar heel eventjes!!!!
Woensdag, de schoonste der dagen 's ochtends nog een halve week, 's avonds twee dagen Moest er ineens aandenken
Ik kom denk ik wel even melden hoe het gegaan is. Moet om 11.00 uur weer naar de ha morgen, dus moet even kijken of het lukt .
haha ja ik weet het maar toch blijft het moeilijk ook omdat ik zo weinig voel al heb ik vandaag wel veel gevoel gehad dat ik ongi werd haha het broekloerenis dus ook alweer begonnen hahaha
ja ik doe het ook niet heb het me verboden hahaha... nog 3 nachtjes dan is het moment van de waarheid hahaha
jeeeyyyy berichtje 2000 ik heb ook wel goede hoop maar wil het niet geloven haha is zo onwerkelijk allemaal haha omdat ik echt niks merk,,en als het dan posi is haha heb ik mezelf bijna 4 jaar voor gek gehouden met me ik voel dit en dat hahahahaha even snel onm kijken
Ik hoop het...kan wel janken van de spanning inmiddels. Soms denk ik dat ik gewoon gelukkig moet zijn met een gezond kindje. Vannacht zelfs gedroomd dat mijn man vreemd ging. Op zich kon ik dat wel accepteren, maar toen bleek dat zijn "vriendin" zwanger was. Toen werd ik zoooo verdrietig wakker
Oooh jeetje Deb niet zon rare dromen hebben hoor!! *knuf* Cindy spannend man!!!! Ben echt benieuwd.. Meiden wat vinden jullie, de jurk van t bruidsmeisje, moet die op dé jurk lijken of mag t ook een hele andere zijn? Ik had er nl 1 besteld die een beetje op de mijne lijkt (kwa kleur e.d.) maar die hebben ze niet meer in haar maat!! Moet nu dus snel een andere uitzoeken.. En heb wel een mooie gezien maar die is wit met roze.. kan dat vinden jullie?
Hij is ivoor met roze trouwens, niet wit. Mijn jurk zit tussen ivoor en champagne in.. Dit is het jurkje, vind hem zo schattig! http://www.suitsyouwell.com/images/J1427.jpg
Ik vind het mooier als jullie jurken dezelfde kleur hebben. Of haar jurkje de accentkleur van jullie trouwen. Vooral met oog op de foto's, waar je straks toch zeker één foto hebt waar je samen met haar op staat. Twee soorten wit valt erg op namelijk. Maar als jouw jurk champagne is, en de accentkleur (stropdas van je man, of de tafellakens, de kleur rozen, of de linten aan de auto's, de speldjes bij de gasten) is bijvoorbeeld lila. Dan kun je haar een lila jurkje aandoen met witte/champagne accentjes erop