Joh.. zou je denken? Dacht dat het de melkboer was, die ff gezellig kwam buurten Gewaagde kleur hoor! Hou ik wel van
Hier een foto van mijn bruidsjurk. De onderkand viel tot op de grond met een klein sleepje. Je ziet het niet maar op het bovenstuk zaten allemaal paillets en er zaten vlindertjes op geborduurd (linkerkant) en die liepen tot achter op het sleepje.
De jurk is al jaaaaaren uitgezocht (jammer van de prijs.. pfff) Imageshack - 1062307a.jpg Alleen wil ik het topje anders, zoals deze; http://absoluteweb.hu/eskuvo/images/stories/rsgallery/original/71.jpg En als het kan, ook direct dat figuur van die vrouw
@tummetje: LOL.... wat een leuke jurk.....ahum. Nee zo zou ik er echt niet bij willen lopen haha (die laatste dan he) Die "prinsessenjurk" is wel helemaal top, ja als ik dat figuurtje zou hebben zou ik helemaal blij zijn. haha @debby: veel mensen dachten op onze bruiloft dat ik een 2 delige jurk aan had. haha. De jurk hangt nog steeds boven aan de kast en kan er nog iedere dag naar kijken. Zit onder doorzichtig plastic. Hangt me ook niet in de weg. Aan de muur op de slaapkamer hangt mijn hoedje en beneden in de vitrinekast liggen mijn handschoenen bij het bruidspaar dat op onze taart stond. Ook ligt er nog een coursage bij die goed bewaard is gebleven. Oja, ik zal trouwens eens kijken naar een foto van onze bruidstaart, die was namelijk niet "normaal". haha
Zie hier...... onze bruidstaart. haha, is ie niet orgineel?? Dat krijg je als je hubbie helemaal in de traktoren zit. haha. Die beestjes enzo hebben we nog allemaal hier staan.
hallo dames hahahahahaha @debby ik weet niet of je me smsje hebt gehad maar echt geweldig dat je mag gaan beginnen en die 50 is dat dan 1 klikje?? en leuk om eens een persoon erbij te bedenken haha echt ook een coole jurk wel gewaagd of t jah ... @duch goed zo meid dat je helemaal klaar bent nu voor de kleine nog maar dat komt wel goed...regelkippie hahaha veel plezier en succes met de fotograaf meid... @tumm ik weet niet of je meisje dan aan het duwen is maar zal er wel mee te maken hebben toch....en wat een geweldige jurk echt mijn smaak alleen haha ik denk dat dan de rolletjes erover vallen hahaha en die andere is wel leuk,niet iets wat je dagelijks zou zien maar wel een bepaald cultuur haha (wat een raar gezicht he gat uit geknipt haha).. @nicky en toch weet ik bijna zeker dat ik jou heb gezien bij geertgen haha ook een mooie jurk by the way... @hier nou ik heb de hele dag geshopt kom net pas thuis,,en verlies vandaag heel veel witte afscheiding,heb me al 2 keer gedouchd en verschoond maar helpt niet hoor... nog 2 nachtjes haha alhoewel ik dacht dat ik vandaag ongi werd..en trouwens eigenlijk hoor ik vandaag ongi te worden maar geertgen geeft 2 extra dagen spannendddd.... xxx
@Cindy, ik kreeg wel een bericht over jouw sms, maar moet nog even kijken hoe dat werkt, hoe ik 'm kan lezen. Ik heb een pen waarop je de waarden kunt instellen, dus dat is niet echt 1 klikje. Heb je je nog kunnen inhouden met testen???
ik hoop het ook tumm...(haha hoe vaak heb ik dat al gezegd deze week haha)... ik vind het wel moeilijk om er echt in te gaan geloven hoor!!!