Haha daar zie ej er weer wat anders uit idd, maar wel meer als de vorige foto. De avatar-foto is heel anders haha maar ook wel minder duidelijk natuurlijk! Whahaha gourmetten jullie altijd zo/ Ik ben al boos op vriendlief als hij meer dan 2 stukjes vlees erop legt. Whaha!
dankjewel debske... heb je je spuit al gehad??? oh ja en minnie veel moe is wel een bijwerking hoor ik kon ook de hele dag slapen met clomid.. me vriend zei altijd waar haal je die slaappillen ik wil ze ook...
Mooie foto Cin!!! En toch, die foto in je avatar lijkt de vorm van je gezicht heel anders ofzo. Veel ronder als op de andere fotos. Mooie ogen trouwens!
Ik neem 'm 's avonds rond 20.30 uur, dan ligt Ryan ook lekker op bed en krijgt hij er niets van mee. Ik moet even tafel dekken...eten is bijna klaar .
neee die moet helemaal vol liggen haha en onder champignons en paprika enzo lekker die ligt de hele avond vol hahaha
hahaha ik heb de mensen afgeschrikt hahaha... vind je het gek met zo`n koppie haha ohhh volgens mij ben ik een beetje melig!!!!
Eet smakelijk alvast Deb! Haha Cin ben je dan niet super snel klaar? Wij zitten altijd echt 2 tot 3 uur te gourmetten minimaal. 2 stukjes vlees bovenop en in t pannetje maak ik sausjes, pannekoekjes, bak ik wat groenten enzo... Wel altijd twee pannetjes per persoon. Hihi! Maar ik word altijd boos op vriendlief als ie de halve plaat vol gooit, want dan zit ie na een half uurtje vol!! Ooh ik blijf maar naar de spiegel lopen met mijn haar dingen en oorbellen en tiaratje en dit en dat.. whaha! Ga me even klaarmaken en dan richting mn ouders, we eten daar, even langs mn beste vriendin om de kopie van haar paspoort te halen voor morgen, en dan komt de fotograaf. Fijne avond meiden!!
fijne avond duchesss!!!! nee we zitten ook wel zeker 2 uurtjes hoor... in het begin gaat het snel en daarna wat rustiger...
ik ook hoor daarom trek ikmeestal van die rare koppies haha... vond het ook wel eng om ze er op te zetten hoor maargoed dat is gebeurd... ik vind wel leuk dat jullie nu weten wie ik ben hahaha
daar ben ik weer. Net onwijs heerlijk gegeten. had het nog nooit gehad. Gewokt Teriyakigehakt met broccoli en shii-takes. Alleen die shii-takes heb ik vervangen voor champignons. Ben benieuwd wat hubbie er dadelijk van vindt. @duchess: fijne avond nog! @cindy: mooie foto's meid.