brrr hebben jullie het ook zo koud... ik krijg het maar niet warm heb net de verwarming op 28 even gezet maar heb snel weer terug gedraaid en krijg het nog niet warm??
haha cindy, dat zijn een soort paddestoelen, vond ze er alleen niet echt lekker uitzien. Hier trouwens een foto in mijn "normale" doen. Geen trouwkleding aan haha. Is afgelopen jaar gemaakt tijdens een fotoshoot.
Hier ook koud hoor!! zit ondertussen het journaal te kijken.. en echt een chaos in het land! Hier in zeeland hebben we nergens last van Tis alleen in het dorp glad..
en ik zit de hele dag te gapen... oh en de moeder van een vriendin van mij is surinaams he en die zijn nogal gelovig he... als er iemand in haar omgeving zwanger is geraakt droomt zij over visjes enzo... nou had ze eergister gedroomt en werd ze wakker en belde me meteen op cindy hoe gaat het met jou??? ik zei goed hoezo ze zei ik heb gedroomd over je!!!!!!! en met nieuwjaar om 0000uur gingen we naar buiten.. buurvrouw riep woehoee ik word dit jaar 50 ik riep woehoee ik wordt dit jaar mischien moeder,, me moeder riep yeehhh ik wordt dit jaar weer oma!!!waarop ze sneeuw van de auto pakte en richting de buurvrouw gooide,wat in een bochtje terug naar mij kwam achter me truitje zo op mijn buik(koud dat wel!!) maar ik ben dan weer zo`n gelovige he die er het goede van inziet haha...
Hier ook nog niet zo heel veel problemen zover ik weet. Ik denk dat het voornamelijk het noorden is wat last heeft.
ja hier in de straat is het wel glad maar ze hebben er ook geen zout gestrooid... ik denk het ook ja echt in het noorden..
jakkes cindy: sneeuw op je buik, brrrrrrrrrr... alleen de gedachte al krijg ik het koud van, en ik had het al niet warm.
ik woon in het noorden van zeeland 3 kwartier van vlissingen.. woaahh kom net een foto tegen.. snel kijken, want ik haal hem zo weer weg hoor
Bij mij is vandaag na vier jaar ook pco vastgesteld, ben vandaag naar het maasstad ziekenhuis geweest. Onze eigen gyn heeft altijd gezegd nee hoor.. je hebt geen pco. Niet dat het veel uitmaakt voor de behandelingen dat ik nu weet dat het pco is. Maar hieruit blijkt gewoon hoe die andere gyn naar ons heeft gekeken...
hahaha ja ik had het ook echt koud ben ook snel naar binnen gegaan toen..moeders vond het wel symbolisch haha
hahaha tumm nu heb ik je ook gezien haha wel leuke foto hoor... echt wel ik hou ook wel van die gekke dingen zo... einad..welkom ja sommige gyns ik snap niet hoe ze aan het werk komen...wat is nu de verdere bedoeling????