@ babyhope, las net dat je in vliss hebt gewoond een jaartje, ik woon daar ook Ben 24 trouwens... Ik moet over zes weken terug en dan word er een kijkoperatie gepland en dan 6 keer iui en daarna ivf. eerst drie keer iui met clomid en daarna met andere medicatie.
Haha, ik kan niet normaal kijken op foto's Normaal ben ik niet scheel hoor @einad: dus toch pco.. raar dat het zo verschilt per gyn?? @cindy; ik ben 20 Ik ga dr vandoor, vriendlief wil nog ff achter de pc voor ie gaat trainen in de kou (*mhuaahahahahaa* *lacht gemeen*)
ook lekker jong nog dus!!! ja i vind die foto echt leuk hoor.. en tumm heb je foto gezien in album beebje lag links toch?? haha ik ga dat volgens mij pas zien als ik 30 weken ben ofzo...
Welkom Einad. Balen dat die gyn niet verder heeft gekeken. Heeft die gyn z'n diploma gratis bij een pakje boter gekregen ofzo?! Hopen dat er bij jullie ook snel een goed nieuws bericht komt.
@ debby, bij de vorige gyn heb ik al een keer of 9 clomid gehad. @ tummeltje, ja ik stond er ook even van de kijken dat ze dat zei, die andere gyn mag wel eens een opfris cursus..
nee debb volgens mij niet ik weet niet maar ik vind 33 echt niet oud hoor... einad ok ja ik woonde daar omdat mijn vriend daar woonde,en daar was op dat moment wel werk voor mij.. lamb weston in kruiningen en coroos hahaha ***werk..
Zethu heeft even iets anders te doen. Geen tijd voor het forum, na het weekend hoopt ze zich weer te kunnen melden.
tante ook nog zo jong haha..van mijn 19 tot 23 was de tijd van mijn leven hahaha... en nu ben ik echt mezelf anders aan het voelen mischien krijg ik eindelijk verstand hahahahaha
dank je einad. Hubbie is net thuis. Ben benieuwd wat hij dadelijk van het eten vindt Het was trouwens wel redelijk zoet. Zat een sausje onder met honing erin, broccoli, gehakt, champignons en dan rijst erbij.
deb je bent niet oud hoor!!!! ik heb dat ook ooit hoor als ik 25 zeg valt het mee maar als ik het zie staan denk ik neeee ik wil 19 of 20 hahahaha
ja ik heb me jeugd alllaaannnggg gehad woonde al op mezelf met 16 a 17 jaar haha.. 14 bij een vriendin want die stond in dezelfde ploeg als ik,,en ik mocht niet s`ochtends met de fiets naar het werk van me ouders... en ze werkte bij het bedrijf waar me moeder ploegleidster was in de andere shift dus was wel allemaal goed geregeld.... haha 14 en dan al werken
jeetje wat is het ineens druk hier..... Cindy: ik werkte op mijn 15de. nouja werken, had een krantenwijk naast school. Iedere ochtend om half 6 uit bed :S